نوشته شده توسط : malih

آینده چراغ‌های راهنمایی

با روی کار آمدن خودروهای بدون سرنشین، پیشرفت‌ بیشتری در زمینه‌ی علایم و چراغ‌ راهنمایی شکل خواهد گرفت. محققان آزمایشگاه City Lab دانشگاه MIT به‌تازگی یک سناریوی توصیفی در ژورنال PLoS ONE منتشر کرده‌اند که در آن خبری از چراغ‌های راهنمایی نیست؛ چرا که در آینده، تمام خودروها در ارتباط با یکدیگر هستند. از این‌رو برای گذر از یک تقاطع نیازی به توقف خودرو نیست و می‌توان با تنظیم سرعت به‌صورت خودکار و حفظ فاصله‌ی ایمنی از بین دیگر وسایل نقلیه عبور کرد. این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در مورد عابران و دوچرخه‌سواران هم اعمال شود.

نوآوری جدیدی که در توسعه‌ی چراغ‌های راهنما صورت گرفته، استفاده از هوش مصنوعی است و پروژه‌ای به نام  Surtrac روی این موضوع کار می‌کند. شرکت سازنده ادعا دارد که استفاده از این فناوری در چراغ‌های راهنمایی باعث می‌شود زمان عبور و مرور ۲۵ درصد کاهش پیدا کند؛ ضمن این‌که مصرف گازهای گلخانه‌ای به علت کاهش انتظار در پشت چراغ قرمز ۴۰ درصد کم‌تر خواهد شد. این سیستم می‌تواند منطقه‌ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد و در هر تقاطع تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد.

ارتباط خودروهای آینده با چراغ‌های راهنمایی

شاید رانندگان در آینده نیازی به تلف کردن زمان زیادی پشت چراغ های راهنمایی نخواهد داشت چرا که برخی از خودروسازان طراز اول جهانی در حال توسعه ی تکنولوژی هایی جدید هستند.

کمپانی هایی همچون فولکس واگن، هوندا، فورد و ب ام دبلیو به دنبال توسعه ی تکنولوژی ای هستند که به خودروها اجازه می دهد بی وقفه با چراغ های راهنمایی ارتباط بگیرند تا به این ترتیب روان سازی ترافیک، کاهش آلایندگی ها و بهبود ایمنی محقق گردد.

فولکس واگن در حال کار با زیمنس برای تبدیل این تکنولوژی به واقعیت است. این سیستم از وای فای و برخی حسگرها برای تولید داده هایی که دقیق تر از جی پی اس هستند استفاده می کند. سیستم مورد بحث به رانندگان در پیشگیری از توقف و حرکت غیرضروری کمک کرده و با کاهش ترافیک سنگین باعث کاهش آلایندگی ها خواهد شد.

 

این دو کمپانی به منظور توسعه ی تکنولوژی یاد شده بخشی از جاده در ولفسبورگ را به ۱۰ سیستم چراغ راهنمایی تجهیز کرده اند تا به این ترتیب از داده های به دست آمده استفاده کنند. فولکس می گوید این سیستم قادر خواهد بود در زمان وجود چراغ های سبز به راننده یا خودروی خودران اطلاع دهد.

مدیر سیستم های حمل ونقل ارتباطی زیمنس می گوید: “ب ام و یک شمارش گر دارد که شمارش معکوس ۵ تا ۱ باقی مانده تا چراغ سبز را نشان می دهد. مرسدس هم می گوید اگر راننده سرعت بین ۳۲ تا ۵۲ کیلومتر در ساعت داشته باشد چراغ سبز را خواهد دید.” تکنولوژی فولکس و زیمنس همچنین از حسگرهایی برای تشخیص عابران پیاده و موتورسواران استفاده می کند.

این خودروساز آلمانی از برنامه های خود برای نصب تکنولوژی مورد بحث در محصولات خود از سال ۲۰۱۹ خبر داده است.

از طرف دیگر هوندا هم تکنولوژی خود را با نصب چهار دوبین در هر گوشه ی تقاطع ها معرفی کرده است. اطلاعات جمع آوری شده توسط این دوربین ها به خودروهای مجهز به تکنولوژی های ارتباطی فرستاده می شود.

اما فورد هم در حال توسعه ی تکنولوژی پیشرفته ی ارتباط خودرو به خودرو است که به خودروها اجازه خواهد داد در زمان عبور از تقاطع ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

خرید انواع چراغ راهنمایی

در این مطلب مطالبی راجع به آینده چراغ های راهنمایی در اختیار شما قرار گرفته شد. اما در زمان کنونی برای خرید چراغ راهنمایی چه کنیم.

با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد.

برای مشاهده و خرید انواع چراغ راهنمایی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع لنزهای عینک ایمنی

آشنایی با انواع متفاوت عینک مناسب برای شرایط و موقعیت های خاص میتوانید چشمان خودرا از آسیب دور نگه دارید.

افراد زیادی با توجه به خطرات محیط کارشان از استفاده از تجهیزات ایمنی و عینک محافظ سر باز میزنند.

رعایت نکات ایمنی و ابزار حفاظتی مناسب از ارکان اصلی شروع هر فعالیتی به حساب می آید و شناخت درست از این ابزار کارگران را به سمت استفاده از آنها هدایت میکند در این میان شناخت خطر های کارگاهی و پیامدهای عدم استفاده از تجهیزات ایمنی وظیفه متخصص HSEمی باشد تا ابزار مناسبی را در اختیار کارگران قرار دهد. برای خرید عینک ایمنی مناسب و انتخاب درست لنز عینک ایمنی با ما همراه باشید.

انواع لنز

قبل از اینکه انواع عینک و ابزارهای حفاظتی چشم را توضیح دهیم لازم است انواع لنز را بشناسیم. بعصی از لنز ها شفاف هستن و بعضی دیگر رنگی از جنس های مقاوم با کاربردهای متنوعی در ساخت عینک استفاده میشود.

1- لنز شفاف و بی رنگ

لنز شفاف متداول ترین نوع لنز برای ساخت عینک هستند که از جنس پلی کربنات که مقاومت خوبی دارند ساخته میشودو به صرفه هم هست که در دو نوع uv400 و معمولی عرضه میگردداین لنز ها دید کاربر را کم نکرده و رنگ طبیعی را حفظ میکندبا توجه به ماده بکار رفته در لنز مقاومت آن نیز متفاوت است عموما استفاده از عینک با این لنز برای کارهای عمومی و برای کارهای پاشش و خطر برخود براده با چشم استفاده میشوداین نوع عینک ها در مقابل پرتو لیزر جرقه و ... مناسب نیست.

۲- لنز قطبی

این نوع لنز برای کم کردن آ سیب اشعه های خورشیدی، جلوگیری از کاهش دید در محیط مرطوب و برفی مورد استفاده قرار میگیرد. مصرف کننده لنز قطبی ممکن است در تشخیص رنگهای طبیعی دچار مشکل شود ولی از دقت بالایی بهره مند می باشد. این لنز برای استفاده در محیط با نور بالا و یا در معرض نور شدید خورشید مناسب است، مانع اذیت چشم در دراز مدت می شود و از چشم های حساس به نور مراقبت میکند

3-لنز کهربایی

رنگ لنز قرمز کهربا در عینک های ایمنی،وضوح در دید را کم میکند و برای کار در نور کم مناسب است. کار دراز مدت با مانیتور ، کار در محیط نور آبی از جمله موارد استفاده از این نوع لنز است . این نوع لنز ها به طور کلی مقاومت چندانی در مقابل عوامل فیزیکی ندارند.

4- لنز آبی

از لنزهای آبی در شرایط کاری که غلظت بالایی از بخار سدیم یا نور زرد وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین ،این عینک ها در کارخانه های فرآ وری مواد غذایی  یا صنایع نیمه هادی استفاده میشود و لنز های آبی برای کسانی که مجبور هستن ساعات طولانی با نمایشگر کار کنند اصلا مورد استفاده قرار نمیگیرد .

5- لنز آیینه ای

این لنز برای عینک هایی  که نور های آفتابی و اشعه های خطرناک  میگیرند مناسب است  این لنزها در مکان های مرطوب،ماسه ای و برفی مورد استفاده قرار میگیرد . در هنگام تولید به ضد خش بودن و مقاومت این لنز دقت زیادی میشود.

6-  لنز سبز

عینک با لنز سبز رنگ تاریک ترین عینکی است که برای عدم ورود اشعه مادون قرمز (IR) و تابش الکترومغناطیسی (EMR) بکار می رود.

البته این تشعشعات برای چشم انسان مرئی نیست ، اما ضرر های زیادی برای چشم در بر دارد و از این رو باید افرادی که با دستگاه های که دارای اشعه مادون قرمز زیادی هستن کار میکنند مورد استفاده قرار گیرد.نوع خاصی از این عینک ها در زمان کار با دستگاه های جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع پارچه استفاده شده در لباس کار

لباس کار را می توانیم پوششی تعریف کنیم که به طور معمول شامل دست و پا و تنه می باشد که به منظور محافظت کارکنان طبق شرایط اطرافشان تولید می شود. نخستین استانداردهای پارچه برای این منظور ابتدا در سال 1357 تولید شد و طبق نظر و بررسی های کمیسیون نساجی ایران در آن تجدید نظری صورت گرفت که در نهایت در سال 1371 در حالتی شناخته شده و جزء استاندارد رسمی ایران شد.این تجدید نظر در جلسه 47 کمیته ی ملی استاندارد نساجی تصویب شد.

پارچه ی مطلوب لباس کار همواره دغدغه مشتریان بوده و است.چراکه جنس لباس کار با شرایط محیطی باید همخوانی داشته باشد.در این مقاله سعی داریم شما را پارچه های گوناگونی که در تهیه ی لباس کار به کار می رود آشنا کنیم.با خواندن این مقاله شما قادر خواهید بود لباس کار مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنید.تنوع  جنس های گوناگون و تخصصی بسیار زیاد است که همین عامل باعث می شود مشتریان به هنگام خرید لباس کار دچار سردرگمی شوند. زیرا صنعت نساجی بسیار پیشرفت کرده است و تنوع بسیاری دارد.

پارچه لباس کار تترون

در قدم اول به بررسی پارچه تترون در تولید لباس کار می پردازیم.این پارچه در کیفیت های گوناگونی تولید می شود.تترون در مقایسه با پارچه های دیگر دارای ضخامت کمتری می باشد و عموما برای تولید پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.از پارچه تترون برای روپوش پزشکی و حتی رستورانی نیز استفاده می شود.این کار دارای قیمت پایین تری می باشد.همان گونه که گفته شد پارچه تترون ضخیم نیست و به همین دلیل خنک است اما مقاومت آن کمتر می باشد.بهترین نوع تترون آرو ژاپن است که در بازار موجود است.

پارچه لباس کار ترگال

این پارچه شبیه به پارچه تترون می باشد و تفاوت آن این است که دارای ضخامت بیشتری می باشد.پارچه ی ترگال هم خنک می باشد و ضخامت نسبتا خوبی هم دارد.از این جنس پارچه بیشتر برای این لباس کارها استفاده می شود:روپوش های پزشکی و یا آزمایشگاهی،لباس فرم مدارس،لباس آشپزی و روپوش های کارگاهی…وزن این پارچه چیزی حدود 240 گرم می باشد.از پلی استر و ویسکوز برای تولید الیاف این پارچه ها نیز استفاده شده است.اگر قصد دارید پیراهن مردانه کمی ضخیم تر تولید کنید پیشنهاد می کنیم که از این پارچه استفاده کنید.ضخامت ترگال برای لباس کار در مشاغل ذکر شده مناسب می باشد.

پارچه لباس کار فلامنت کجراه

بافت این پارچه کمی متفاوت است و چون راه بافتش به صورت کج است با نام لباس کار کجراه نیز شناخته می شود.این پارچه هم از پارچه تترون و هم ترگال ضخامت بیشتری دارد در نتیجه مقاومت بالاتری دارد اما استفاده از این مدل لباس کار به نسبت بقیه گرم تر می باشد و خنکی پارچه کاهش می یابد.وزن کجراه حدود 280 گرم است.بیش از 90% لباس کارها در ایران از این پارچه تولید می شوند.اگر برای خرید آن اقدام کنید متوجه خواهید شد که کیفیت های متفاوتی در وزن پارچه و همینطور مقدار پلی استر در بازار موجود است.

پارچه لباس کار کتان

این پارچه تقسیم بندی گوناگونی دارد و در بازار با عنوان های کتان 30،70 و 100 درصد تقسیم بندی می شود.وزن کتان با توجه به پنبه ی به کار رفته متفاوت است و تقریبا بین 480-330 گرم است.لباس کارهایی که از این پارچه برای تولید آنها استفاده می شود دارای ضخامت و وزن بیشتری هستند.هرچه درصد کتان پارچه بیشتر باشد وزن و ضخامت آن بیشتر خواهد بود.افرادی که در معرض جوشکاری،کارهای خشن و فرز کاری هستند توصیه می شود از این جنس برای لباس کار استفاده کنند چون که در برابر حرارت مقاومت بیشتری دارند.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

وسایل حفاظت چشم و صورت

حساس‌ترین عضو بدن چشم است که باید از هرگونه آسیبی مصون بماند، زخم، جراحت چشم به سختی قابل علاج می‌باشد و در صورت وارد شدن جسم خارجی در آن ضربه‌ای شدید به چشم وارد شده و ضایعات عمیقی که احتمالاً کوری را نیز به دنبال دارد، عارض انسان می‌شود. در آماری تعداد جراحات شغلی وخیم چشمی‌در محیطهای شغلی سالیانه ۹۰۰۰۰۰ مورد برآورد می‌شود. از طرف دیگر یافته‌های BLS نشان می‌دهند که ۶۰ درصد افرادی که به صورت شغلی دچار حوادث چشمی ‌می‌شوند در حین حادثه فاقد تجهیزات حفاظت فردی چشمی ‌بوده‌اند جراحات وارده به چشم به دلیل حساسیت عضو آسیب پذیر در اغلب موارد می‌تواند به ناتوانیهایی با درصد بالا انجامیده و خسارت ضایعات جبران ناپذیری را بر کارفرما مصدوم و جامعه تحمیل کند که در این  میان هزینه‌های غیر مستقیم اینگونه صدمات نظیر انزوا گرایی فرد و به طبع آن خانواده او می‌تواند به مشکلات خانوادگی و ناهنجاریهای اجتماعی نیز بیانجامد.

افرادی که در مشاغل زیر قرار دارند نیازمند عینکهای حفاظتی می‌باشند:

ریخته‌گری، جوشکاری، تراشکاری، سنگ سمباده، دستگاههای پنوماتیک، کوبیدن چکش، محلهای پر گرد و غبار و محل‌هایی که گاز، دود و مایعات مضر شیمیایی و نیز اسیدها و قلیاهای سوزاننده وجود دارند.

تجهیزات حفاظت چشمی ‌بایستی حداقل دارای شرایط زیر باشند:

۱- قادر باشند که حفاظت لازم و کافی را در برابر خطرات مورد نظر تأمین کنند.

۲- در شرایط استفاده صحیح، از راحتی قابل قبولی برخوردار باشند.

۳- به خوبی بر روی چشم قرار گرفته و اختلالی در قدرت و میدان دید ایجاد نکنند.

۴- استفاده از آنها تداخلی با کارکرد سایر وسایل حفاظت فردی نظیر گوشیها نداشته باشد.

۵- به حد کافی بادوام باشند و به راحتی قابل تمیز کردن باشند و همچنین قابل ضد عفونی شدن را داشته باشند.

۶- در حالت تمیز و آماده استفاده، نگهداری شوند.

انواع حفاظهای چشم:

۱- عینک‌های ایمنی       ۲- گاگل‌ها (عینکهای فنجانی)          ۳- شیلدهای صورت      ۴- کلاه‌خودها (هلمتها)

البته بعضی از حفاظهای سر نظیر: هودها، اسنودها (Snoods)، شیلدها صورت و هلمتها می‌توانند حفاظت ناحیه چشم را تأمین کنند.

حفاظهای چشمی‌در مدلها و انواع بسیار متنوعی تولید شده که در هر کدام برای متناسب کردن با نوع و شدت خطر، محیط و شرایط مورد استفاده، سایر خطرات موجود و حتی سلیقه‌های کاربران تغییرات خاصی اعمال شده است.

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

حفظ ایمنی با دستکش ایمنی

تمام تکنسین‌ها قبل از شروع دوره کاری خود، باید دوره‌ای برای آمادگی و آموزش ایمنی بگذرانند. گاهی کاری که فرد، قرار است انجام دهد نیاز به استفاده از ابزار حساس دارد و یا محیط کاری شرایط سختی دارد و شخص باید با تجهیزات کامل وارد محیط کاری خود شود که دستکش ایمنی یکی از آنهاست.

حفظ ایمنی از مهم‌ترین اصول برای انجام هر کاری است. استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی کاری بسیار مهم بوده و اولویت بالایی دارد. یکی از قسمت‌های بدن که در معرض آسیب و صدمه‌هایی مانند سوختگی، قطع عضو و صدمه با مواد شیمیایی قرار دارد، دست است. به همین جهت حفظ ایمنی دست‌ها و استفاده از دستکش ایمنی حین کار بسیار اهمیت دارد. استفاده از دستکش ایمنی در حرفه‌هایی مانند آتش‌نشانی، جوشکاری، برشکاری و در کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی بسیار مهم و ضروری است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی موارد زیر بپردازیم:

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنـی مناسب

شما چگونه می توانید بهترین دستکش را انتخاب کنید که مناسب فعالیت کاری خاص شما باشد؟ انتخاب بهترین دستکش فراتر از انتخاب سایز مناسب است و شما باید دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد. دستکش در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هایی که این ابزار و مواد می توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستکش ایمنی باید مناسب عملیات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پایین نیاورد. در واقع دستکش ایده آلی که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارآلات مختلف و همچنین حرارت بالا محافظت کند، همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستکش ها تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسبی کاهش دهند. اینگونه نیست که شما گمان کنید با داشتن دستکش محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شیمیایی تماس برقرار کنید و آسیبی نبینید.

علائم اختصاری درج شده بر روی دستکش ایمنـی

هنگام خرید دستکش ایمنی آگاهی از علائم اختصاری که بر روی آن درج شده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

EN374: نشان دهنده‌ی تست شیمیایی انجام شده بر روی محصول

EN511: نشان دهنده‌ی تست تحمل محصول در برابر سرما

EN421: نشان دهنده‌ی تست محصول در برابر عوامل میکروبی

E388: نشان دهنده‌ی تست محصول در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی

En407: مقاومت محصول در برابر آتش

En421: مقاومت محصول در برابر رادیو اکتیو

EN388: نشان دهنده‌ی تست دوام در برابر برش

En388: مقاومت محصول در برابر جریان برق

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد.

 در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد

مناسب ترین و بهترین پا پوش هایی که برای محافظت و سلامتی پا ها پیشنهاد می شود کفش های ایمنی می باشند. کفش ایمنی با استفاده از خصوصیت ها و ویژگی هایی طراحی و تولید می شوند که پا ها را از صدمه دیدن در مقابل حوادث و خطراتی که در حین کار کردن ممکن است رخ دهد حفاظت می کنند . پا ها از جمله اعضای اصلی بدن می باشند و سلامتی آن بر عهده خود افراد و یا کار فرمایان شرکت ها و کارخانه ها و هر سازمانی می باشد ، بنابراین خرید کفش ایمنی مناسب در کار های سخت ، اصل مهمی می باشد که باید حتما از آن پیروی کرد .

کفش ایمنی با سر پنجه فولادی که در پنجه آن ها به کار رفته است قادر می باشند از انگشتان پا در برابر انرژی معادل با 200 ژول و نیروی فشردگی حداقل 15 کیلو نیوتن محافظت کنند و از قطع شدن آن ها در مقابل افتادن اشیا سنگین و یا تیز جلو گیری نمایند . کفش ایمنی همچنین خاصیت ضد لغزندگی دارند که از افتادن و لغزیدن افراد جلوگیری می کند .

کفش ایمنی از چرم ها غیر قابل فساد که پوست دباغی شده ی سبک وسنگین می باشد تولید می شوند . زیره کفش ایمنی از جنس هایی همچون pv و pu می باشد که مولکول های بزرگی می باشند که واحد های ساختاری تکرار شونده دارند که به وسیله پیوند های شیمیایی به هم وصل می شوند .

آستر درونی کفش ایمنی پارچه هایی هستند که جنس های متنوعی دارند و قسمتی می باشد که پا ها مستقیما با آن در تماس می باشند . آستر کفش ایمنی باید توانای جذب عرق پا را داشته باشند .

کفش ایمنی علاوه بر این‌که توانایی حفاظت از پاها را باید داشته باشند، باید رنگ‌ها و مدل‌ها و زیبایی آن‌ها نیز به‌گونه‌ای باشد که خریدار یا مصرف‌کننده با میل و رغبت از آن‌ها استفاده کنند و صرفاً جهت مراقبت از پاها نباشد و با بی‌میلی نپوشند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت و خدمات و پشتیبانی و فروش مستقیم کالاها در خدمت شما بزرگواران هستیم. این فروشگاه کفش ایمنی را در انواع گوناگون برای شغل های مختلف ارائه می دهد . علاوه بر تولید و طراحی کفش های ایمنی زیبا و مناسب ، تجهیزات ایمنی دیگری از قبیل لباس های کار که شامل کاپشن شلوار های ایمنی و اورکت مهندسی و رو پوش های بهداشتی و تیشرت و سرهم می باشد نیز با کیفیت بالا تولید می کند که مخصوص کار ها و شغل های متفاوت می باشند و تنوع رنگی زیادی دارند . کفش های ایمنی در این فروشگاه به صورت کفش ایمنی ساق بلند و یا ساق کوتاه ، کفش نسوز یا کفش ایمنی آتش نشانی ، کفش های ایمنی مهندسی و کفش ایمنی عایق برق به فروش می رسد. در صورت نیاز به خرید لباس کار ، کفش کار و انواع تجهیزات ایمنی و ساختمانی از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن فرمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تضمین سلامتی چشم با عینک ایمنی کار

رعایت نکات ایمنی و محافظت از سلامتی خود، در تمام لحظات زندگی ضروری است و بهتر است به آن توجه زیادی شود. حال اگر در یک محیط کاری و شرایط سخت کار می‌کنیم، این محافظت از سلامتی و دقت باید افزایش یابد تا بدون هیچ گونه خطر و آسیبی به خود، کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه لوازم ایمنی، به خصوص عینک ایمنی کار بسیار متنوع همراه با امکانات خیلی زیاد وارد بازار شده که به راحتی می‌توان با کمک آنها از اعضای بدن در برابر مواد شیمیایی، مصالح و سایر خطرات احتمالی جلوگیری کرد. قیمت عینک ایمنی هم برای شما مهم است و میخواهید عینکی مناسب با قیمت مناسب خریداری کنید پس با ماهمراه باشید.

فرم محافظ کار عینک ایمنی

یکی از مزیت های استفاده از عینک کار؛ فِرِم محافظ آن است که از نایلون عالی طراحی و ساخته شده که مانع ورود ذرات گرد و غبار، فلز، چوب و براده آن، مواد شیمیایی، اشعه ماوراءبنفش و سایر مواد مضر و خطرناک به چشم افراد می‌شود. پس فراموش نکنید که با کمک این عینک های ایمنی کار می‌توانید بدون هیچ استرسی به کار خود ادامه دهید.

حال به معرفی چند نوع عینک ایمنی می پردازیم.

انواع عینک ایمنی

  • عینک ایمنی مخصوص جوشکاری
  • عینک ایمنی سنگ زنی و برشکاری
  • عینک ایمنی گاگل
  • عینک ایمنی آزمایشگاهی

ویژگی های عینک جوشکاری

جوشکاری یکی از کارهایی است که بدون استفاده از عینک ایمنی ، به چشم آسیب خیلی زیادی وارد می‌شود و گاهی صدمات جبران ناپذیری برای کارگران به وجود می‌آورد. در جوشکاری علاوه بر محافظت دهان، پوشیدن لباس کار و ماسک، استفاده از عینک ایمنی هم ضروری است که بهتر است به آن توجه ویژه ای شود. البته عینک جوشکاری از دو دسته شفاف و سفید تشکیل شده که ویژگی های آن را به صورت تخصصی در ادامه برای شما بررسی خواهیم کرد.

عینک جوشکاری شفاف

فواید استفاده از عینک جوشکاری شفاف این است که از بدنه پلی کربنات تشکیل شده که به دلیل مقاومت شیمیایی و همین‌طور مکانیکی بالایی که دارد؛ از چشم در برابر ذرات آزار دهنده گرد و غبار و سایر مواد خطرناک محافظت می‌کند. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت عینک جوشکاری شفاف؛ مقاومت خیلی زیاد آن در مقابل اشعه 400uv است.

یک ویژگی جالبِ دیگر!

عینک ایمنی جوشکاری از نوع شفاف قابلیت این را هم دارد که بر روی عینک طبی استفاده شود و به دید بهتر افراد کمک زیادی کند.

عینک جوشکاری سفید

این نوع عینک جوشکاری هم، از یک مواد بی رنگ، اما مقاومت بالا که احتمالا برای شما نامی آشناست؛ پلی کربنات ساخته شده که به درستی می‌تواند از چشم های شما که در حال جوشکاری هستید، محافظت کند. علاوه بر این، این نوع عینک می‌تواند مانع ورود ذرات گرد و غبار، اشعه های خطرناک به چشم شود. این را هم فراموش نکنید که عینک جوشکاری سفید ، بسیار سبک و قابل حمل در هر مکان طراحی و تولید شده است.

ویژگی های عینک سنگ زنی

لنزهای ضد خش و شفاف عینک سنگ زنی برشکاری ، اغلب از پلی کربنات ساخته شده. یکی از دلایلی که این عینک کار را از متمایز کرده، مقاومت حرارتی، سختی و شفافیت این ماده پلیمری است که به همین دلیل در شیشه های عینک های ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد گفته شده، مقاومت حرارتی زیاد عینک برشکاری ، موجب می‌شود تا کاملاً اشعه های خطرناک ماوراء بنفش را جذب کند تا هیچ گونه آسیبی به چشم ها وارد نشود.

راه حلی برای دسته های آسیب پذیر عینک ایمنی کار

بسیار واضح است که یکی از اعضای آسیب پذیر در عینک های ایمنی کار ، دسته های آن هستند که به راحتی در حین کار ممکن است به هر دلیلی شکسته شود. یکی دیگر از دلایلی که استفاده از عینک ایمنی سنگ زنی را ضروری کرده؛ وجود رشته مفتول هایی است که جهت افزایش مقاومت بالا در داخل دسته های عینک قرار داده می‌شود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نکات مهم در هنگام خرید دستکش ایمنـی

برای خرید و انتخاب و استفاده و خرید دستکش ایمنی توجه به ریز نکات موجود می تواند یک انتخاب عالی را رقم زده و میزان وقوع خطر را بکاهد. از جمله این ریز نکات موارد زیر می باشند:

در برابر ضربات مکانیکی مقاوم باشد.

مانعی در برابر کار کردن نباشند.

نسبت به حرارت بالا و کم مقاومت داشته باشند.

جریان برق را از خود عبور ندهند.

ضربه گیر بوده و ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را به حداقل برسانند.

دوام بالایی در برابر مواد شیمیایی و رادیو اکتیو داشته باشد. دستکش هایی که در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم بوده و تجزیه نگردند و خود نیز وارد واکنش شیمیایی نشوند از این قبیل می باشند.

دستکش ایمنی نباید موجب حساسیت شود.

خوش دست و سبک باشد.

به راحتی پوشیده شود و از دست خارج گردد.

تهویه هوا را به خوبی انجام داده و مانع از عرق کردن دست ها شوند.

انعطاف پذیر باشد.

قیمت مناسب و مطلوبی داشته باشد.

ساییده و چروک نشوند.

دستکش مناسب با دست خود انتخاب کنید، سایز دست ها با هم فرق داشته و دستکشی که استفاده می کنید نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ باشد.

برای حمل الوار و مصالح باید از دستکش ایمنی کار، چرم یا برش استفاده نمایید.

قبل از مصرف و پوشیدن دستکش و سالم بودن آن مطمئن شوید.

برای جلوگیری از فاسد شدن و خرابی دستکش پس از شستشو آن را به مواد ضد رطوبت آغشته کنید.

دستکش را بر زمین رها نکنید و از تا کردن آن بپرهیزید.

دستکش نئوپان یک دستکش مناسب برای کار با مواد شیمیایی می باشد.

در صنایع ذوب و ریخته گری دستکشی از جنس پشم شیشه را انتخاب کنید.

دستکش لاستیکی یک عایق مناسب در مواجهه با جریان برق است، در هنگام استفاده از این دستکش از نوع آستر دار آن استفاده کنید تا حساسیت پوستی به وجود نیاید.

دستکش سربی را برای کار با مواد رادیواکتیو انتخاب نمایید.

به منظور جوشکاری و برش کاری می توانید از دستکش ایمنی چرم استفاده کنید.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباس کار کارکنان دارای خصوصیات ذیل بوده و مطابق مقررات ذیل در اختیار کارکنان قرار می گیرند.

معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت میکند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دو تکه) و نوع یکسره و از جنس الیاف طبیعی و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می­شود. بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه،‌ لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های PVC را نام برد. لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا 90% اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می شود.

خصوصیات لباس کار ایمن عبارت است از:

لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.

کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است.

در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است.

 در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

 کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب دار و یا لبه دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند.

 لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد.

 لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد.

 لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

 لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود.

کارکنانی که لباسشان بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.

در صورت پارگی، ‌خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض به سرپرست مربوط ارائه شود.

تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.

خرید لباس کار با قیمت مناسب و با کیفیت

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد.

تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع تاب سرسره پلاستیکی

انواع تاب سرسره پلاستیکی با توجه به ساختاری که دارند، از جمله ایمن ترین محصولات برای بازی بچه ها به حساب می آیند. این محصولات در ابعاد و شکل های مختلفی تولید شده اند و قابلیت استفاده در منزل، حیاط، ویلا، مهدکودک ها و ... را دارند. این محصول به منظور جلب توجه کودکان و فراهم کردن لحظات شاد و هیجان انگیز برای آنها در طرح های مختلفی ساخته شده است. تاب سرسره سنجاب نمونه ای از این محصولات است که وزن بسیار سبکی داشته و ابعاد آن حدوداً 110×85×170 سانتیمتر است. این تاب سرسره برای استفاده کودکان 1 تا 5 سال مناسب می باشد. استحکام مناسب و مقاومت بالا، باعث شده تا طول عمر این محصول زیاد باشد. در ساخت این تاب سرسره از استانداردهای ایتالیایی پیروی شده است.

نوع دیگر تاب سرسره پلاستیکی، تاب سرسره طرح اسباب بازی است. این محصول نیز با استفاده از پلی اتیلن ساخته و در برابر ضربات و شکستگی مقاوم می باشد. این محصول در برابر تابش مستقیم آفتاب، تغییر رنگ نداده و فرسوده نمی شود. به همین دلیل نیز استفاده از آن در مهد کودک ها و حیاط و ویلاها، امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که ابعاد آن در حدود 200×300×200 است و به همین سبب هم کودکان بالای 2 سال می توانند از آن استفاده کنند.

تاب سرسره کشتی نیز همانند دیگر مدل ها، در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت داشته و مستهلک نمی شود. این محصول به هیچ عنوان گوشه های تیز ندارد و به این صورت ایمنی کودکان حین بازی با آن حفظ می شود. این محصول بسیار شیک بوده و استحکام خوبی دارد. ابعاد آن معادل 200×240×300 بوده و رنگ بندی جذابی دارد. اگر به دنبال تاب سرسره پلاستیکی با طرح خاص هستید، می توانید تاب سرسره اسب را تهیه کنید. این محصول ثبات رنگ داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

تاب سرسره با حلقه بسکتبال نیز یکی از جدیدترین مدل های این تجهیزات بازی است. این محصول پکیج کاملی برای بازی کودکان به حساب می آید. تاب این محصول به صورت بارفیکسی است و سرسره ای مواج به طول 140 سانتیمتر دارد. ابعاد این محصول برابر با 115×163×158 سانتیمتر بوده و از پلی اتیلن ساخته شده است. استفاده از این تاب سرسره پلاستیک برای کودکان 2 تا 6 سال توصیه می گردد.

تاب سرسره کودک تاشو نیز مدل دیگری از تاب سرسره پلاستیکی است. این محصول را می توان تا کرده و به راحتی جابجا نمود. سرسره آن 91 سانتیمتر طول دارد. این محصول چندکاره است و دارای یک تونل کوچک و دو پله تعادلی و حلقه پرتاب توپ می باشد. به این ترتیب می توانید چند کودک را همزمان سرگرم کنید. قیمت آن نیز بسیار مناسب است و برای استفاده کودکان بالای 1.5 سال مناسب می باشد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات بازی و پارکی کودک، انواع این محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()