نوشته شده توسط : malih

انواع بشکه ی ترافیکی

امروزه استفاده از تجهیزات ترافیکی در جاده ها به دلیل افزایش وسایل نقلیه مورد توجه قرار گرفته است. بشکه ترافیکی یا ایمنی یکی از وسایل ترافیکی است که در اطلاع رسانی و اخطار به رانندگان و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در جاده ها که باعث کاهش سوانح رانندگی و تصادف می شود.

معمولا در حاشیه خیابان، بزرگراه و کارخانه جهت افزایش ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. قرار دادن بشکه ی ترافیکی قبل از گاردریل باعث مهار ضربه و کاهش صدمات بعد از وقوع تصادف می شود. از این محصول برای راهنمایی مسیر در پروژه های عمرانی نیز می توان استفاده نمود.

بشکه ترافیکی در رنگ زرد و به شکل استوانه ای تولید می شود. پلی اتیلن به کار رفته در ساخت آن باعث افزایش دوام و مقاومت بشکه در برابر ضربه و عوامل محیطی می شود. برای پر کردن بشکه ها می توان از شن، ماسه  یا آب استفاده کرد. بر اساس مکان مورد استفاده می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در زمان اتمام کار مواد داخل آن را تخلیه کرد.

بر روی بشکه ایمنی شبرنگ هاشوری زرد و مشکی تعبیه شده که به راحتی توسط رانندگان رویت می شود. بر اساس ابعاد و مکان مورد استفاده بشکه ها را تولید می کنند. بشکه ترافیکی  85سانتیمتری از جنس پلی اتیلن تهیه می شود در کارخانه، انبار، معابر شهری و حتی در پروژه های عمرانی کاربرد دارد. به دلیل دارا بودن شبرنگ در خروجی ها قابل استفاده است.

بشکه ترافیکی  105  سانتی متری از مواد پلی اتیلن ساخته شده با شن و ماسه آن را پر می کنند و در برابر ضربات مقاوم است. در پروژهای عمرانی برای آگاهی رانندگان از محدوده خطر کاربرد دارد. وزن محصول حدود ۷ کیلوگرم می باشد.

بشکه ترافیکی درب دار دارای جنس پلاستیکی و در برابر صدمات ناشی از برخورد ضربه مقاوم است. جهت جداسازی و انسداد جاده مورد استفاده قرار می گیرند. این بشکه ها دارای شبرنگ می باشند.

در بعضی مواقع بعد از اتمام پروژه بشکه ی ترافیکی را به عنوان بشکه دست دوم به فروش می رسانند.  بشکه ترافیکی نارنجی رنگ در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد و معمولا در ایالات متحده رایج است.

کلام آخر

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی در زمینه تولید انواع بشکه ترافیکی نیز فعالیت دارد. در صورت نیاز به هر یک از انواع بشکه ترافیکی می توانید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت خریداری نموده و در محل تحویل بگیرید.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود.  خرید چراغ گردان پلیس  در انواع محتلف کار بسیار حساس است. قبل از خرید چراغ پلیس باید به نیاز خود و نحوه کارکرد هر کدام از محصولات دقت نمایید.

لایتر پلیس

یک مدل دیگر از چراغ‌ پلیسی هستند که صرفاً برای روشن کردن یک فضای نسبتاً بزرگ استفاده می‌شوند. این لایترها ممکن است همراه با سیستم روشنایی و چراغ خودرو باشند یا به صورت مجزا بر روی کاپوت یا قسمت‌های دیگر خودرو نصب شوند. در هر صورت این چراغ‌ها در افزایش قدرت دید پلیس و نیروهای نظامی نقش دارند و باعث می‌شوند که نور خود را از حالت استاندارد خارج کنند. بنابراین بهتر است برای ماشین‌های شخصی استفاده نشوند یا نور آنها با نور استاندارد تعریف شده توسط پلیس تنظیم شوند.

چراغ پلیسی فدرالی

اسم این چراغ‌ها بیشتر به محل استفاده اولیه آن‌ها یعنی کشور آمریکا و نحوه استفاده از نیروهای پلیس به صورت فدرالی برمیگردد. در واقع نسخه اولیه این چراغ‌ها توسط پلیس فدرال آمریکا استفاده شد و امروزه در سرتاسر دنیا به کار گرفته می‌شود. این چراغ‌ها از لامپ ال ای دی به صورت ردیفی از چند لامپ کوچک ساخته می‌شوند که توانایی پرتاب نور منحصر به فردی دارند.

محل نصب این چراغ‌ها معمولاً در پشت شیشه جلو بر روی داشبورد و در پشت شیشه عقب است. همچنین در حالت استاندارد از دو رنگ آبی و قرمز در این چراغ‌ها استفاده می‌شود. چراغ‌ پلیسی فدرالی امروزه با رنگ‌های متنوع و با طرح‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که برای ماشین‌های شخصی نیز قابل استفاده هستند.

فلاشر جلو پنجره

از همان مدل فلاشرهای معرفی شده در ابتدای متن هستند که تنها برای استفاده در جلوی پنجره خودرو طراحی شدند. فلاشر پلیسی جلو پنجره در رنگ‌های متنوعی در بازار یافت می‌شوند که رنگ آبی و قرمز آن در نیروهای پلیس کاربرد دارد. قدرت پرتاب فلاشرها از دیگر چراغ‌ پلیسی بیشتر است و معمولاً نیروهای راهنمایی و رانندگی و همچنین کنترل ترافیک از نور این فلاشرها برای هشدار دادن به خودروها در مسیرهای ترافیکی استفاده می‌کنند.

چراغ پلیسی جلو پنجره

این چراغ قوه‌ها عملکردی همانند فلاشرهای قبلی دارد و دقیقاً در جلوی پنجره خودرو پلیسیا ماشین‌های شخصی نصب می‌شود. دلیل اصلی استفاده از چراغ پلیسی جلو پنجره‌ای این است که بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفته و تأثیر آنها بیشتر است. این چراغ‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که محبوب‌ترین آنها چراغ‌های ال ای دی هستند.

چراغ پلیس برای ماشین

متاسفانه امروزه تبلیغات متعددی در زمینه استفاده از چراغ‌های پلیسی برای ماشین‌های مختلف وجود دارد که اکثر آنها بدون داشتن مجوز قانونی هستند. اصولاً استفاده از این چراغ‌ها در ماشین‌های داخل شهر توجیه خاصی ندارد و حتی در مصارف خارج شهر نیز باید مجوز آن صادر شود.

چراغ پلیسی پراید تنها نمونه‌ای از تبلیغات مختلف برای فروش این چراغ‌ها است که فلاشر پلیسی ماشین مدل دیگری از این چراغ و هاسکی کاربرد آن بسیار بیشتر است. این فلاشرها در قسمت جلویی و بر روی سپر یا حتی در قسمت جلوی شیشه خودرو نصب می‌شوند و نورهای با رنگ‌های مختلف پرتاب می‌کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا به فروش می رساند. با خرید این محصولات می توانید آنها را در محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

آبخوری پارکی از تجهیزاتی است که به طور مداوم مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد. این تجهیزات در معرض مستقیم آسیب های محیطی هستند. به همین دلیل باید از آبخوری بتنی برای این اماکن استفاده کرد. یک آبخوری پارکی همچون سایر اجزای مبلمان شهری باید از ویژگی های ظاهری مطلوبی برخوردار باشد. تا با قرار گرفتن در محیط مورد نظر، تاثیر مثبتی بر زیبایی فضا داشته باشند. طراحان در خلق شکل های پیچیده و متفاوت برای ساخت آبخوری سنگی پارک  محدودیتی ندارند. اما نکته مهم این که طراحی آبخوری باید به شکلی باشد که در حین استفاده از آن، لباس فرد خیس نشود.

با توجه به شرایط ذکر شده، بهتر است هر آبخوری با چند شیر آب در ارتفاع های مختلف ساخته شود. تا در استفاده عموم از این تجهیزات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. ابعاد آبخوری شهری باید متناسب با مکان مورد استفاده ساخته شود. ابعاد آبخوری بتنی هم مشابه با سایر آبخوریها از استانداردهای قوانین مبلمان شهری تبعیت می کند.

خرید آبخوری شهری

با تمام آنچه که در شرح مزایای وجود آبخوری در سطح یک شهر بیان شد، باید بر لزوم نصب این تجهیزات در مناطق مختلف شهر توجه بیشتری داشت. همانطور که پیش از این عنوان شد، هزینه خرید آبخوری شهری و نصب آن در مناطق شهری بسیار کمتر از هزینه های اضافیتامین آب و نوشیدنی های دیگر خواهد بود. از این رو نصب این تجهیزات در سطح شهر اهمیت ویژه ای دارد. مراکز مختلفی در کشور تامین کننده نیاز به تجهیزات مبلمان شهری هستند. از این رو می توان انواع آبخوری شهری در ابعاد، طرح ها و جنس های متفاوتی موجودند.

به نسبت نوع درخواست، قیمت آبخوری پارکی متفاوت خواهد بود. اگر برای خرید آبخوری استاندارد در جستجوی فروشگاه معتبر هستید، ایمن ترافیک کالا با صداقت تمام در خدمت شما خواهد بود. این مرکز با عرضه انواع آبخوری بتنی، فلزی و سنگی در طرح ها و ابعاد متفاوت، تا به امروز نیازهای بسیاری از مناطق شهری را برطرف نموده است.

توجه داشته باشید که موارد مختلفی در قیمت آبخوری شهری تاثیر گذارند. با توجه به محبوبت بالای آبخوری بتنی، این مرکز مدل های بسیار متنوع تری از این کالا را در اختیار مشتریان قرار داده است. از این رو در خرید آبخوری بتنی انتخاب وسیع تری خواهید داشت. با توجه به طرح و ابعاد آبخوری بتنی قیمت آن متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

در مجموع مرکز ایمن ترافیک کالا، بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب پارکینگی

استفاده از آینه محدب پارکینگ در اماکنی که نقاط کور دارند حائز اهمیت است. این مکانها جز موقعیت های پر خطر برای تصادف وسایل نقلیه می باشند. شعاع مناسب برای دید آینه بین هفت تا نه متر می باشد. به همین دلیل باید به قرارگیری آن در محل مناسب توجه داشته باشیم تا بتوانیم تصاویر با وضوح بالا نشان دهد.  جنس آینه محدب پارکینگ از پلی کربنات، استیل و شیشه ساخته می شود.

آینه محدب پارکینگ یا آینه ترافیکی پارکینگ برای ایمن سازی معابر و اماکن و در نقاط کور جهت جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای خودروها نیز استفاده می گردد.

آینه محدب شیشه ای

آینه محدب شیشه ای جز تجهیزات ضروری در ایمنی است که در سایز و قطر مختلف تولید می شود. به دلیل تاثیر پذیری از شرایط جوی موقعیت نصب آن محدود به محیط های شهری و پارکینگ می شود. دارای کیفیت بالایی در انعکاس تصاویر می باشد. در کاهش تصادفات تاثیر بسزایی دارد. آینه محدب شیشه ای به عنوان آینه ی جاده ای و آینه محدب پارکینگی کاربرد دارد. اگر چه استفاده از آن از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است ولی بهتر است در زمان استفاده شرایط مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. موقعیت نصب آن به گونه ای باشد که در زمان تصادف یا برخورد ضربات در معرض آسیب نباشد.

آینه محدب استیل

آینه محدب استیلبه دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط جوی در مکان های مختلفی مانند، مکان های عمومی، کارخانه ها، تقاطع ها، پارکینگ ها، جاده هایی با پیچ های تند مورد استفاده قرار می گیرند. جنس نشکن آن باعث می شود که در زمان برخورد ضربه یا وقوع تصادف دچار آسیب نشود.آینه محدب استیل از ورق استیل یک میل ساخته می شود. از مهم ترین ویژگی آن می توان انعکاس بالای تصاویر و ایجاد یک میدان دید وسیع برای مشاهده ی نقاط کور توسط آن اشاره کرد. به لحاظ ماندگاری بالا مناسب ترین گزینه برای مسیر پرخطر است.

آینه محدب پلی کربنات

در مکانهایی که افراد دید کافی ندارند برای بزرگنمایی اشیا وتصاویر از آینه ی محدب پلی کربنات استفاده می کنند. در پارکینگ طبقاتی، انبار کالا و حتی در قسمت صندوق فروشگاه کاربرد دارد.

آینه ی پلاستیک پلی کربنات در داخل یک فریم پلاستیکی قرار دارد و یک لایه پلاستیکی برای محافظت روی آن قرار می گیرد. به دلیل سطح صیقلی انعکاس تصاویر در آن وضوح بالایی دارد.

آینه پلاستیکی پلی کربنات بر روی پایه ی فلزی نصب می شود. این آینه با زوایای مختلف تنظیم می گردد. آینه پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و در موقعیت های متعدد کاربرد دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدب است. تولیدات این برند توسط نصابان با تجربه نصب شده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب نوع آینه می توانید با شماره های تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار خلبانی

در تهیه لباس کار خلبانی از استانداردهای روز دنیا تبعیت می شود تا ایمنی بدن افراد حین کار، تضمین شود. این نوع لباس کار که دارای طراحی یکسره ای می باشد، مانع از ورود آلودگی ها به داخل لباس و آسیب دیدن بدن کاربر می شود. چنانچه برای تهیه لباس کار خلبانی به مراکز فروش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد. آن چه باعث تنوع در قیمت لباس کار خلبانی می شود، تفاوت در مواد به کار رفته در ساخت آن است.

در تهیه لباس کار یکسره خلبانی ممکن است از الیاف طبیعی استفاده شود. اگر درصد این الیاف در لباس بالا باشد، کیفیت لباس افزایش یافته و طول عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب می توان از آن در مشاغل و شرایط مختلف استفاده نمود. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت آن نیز در مقایسه با انواع دیگر نسبتاً بالا باشد. اگر در شرایطی مشغول به کار هستید که نیاز است لباس کار شما دارای ضخامت بالایی باشد، استفاده از این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

در انواع دیگر لباس کار خلبانی، به همراه الیاف طبیعی، درصدی الیاف مصنوعی نیز به کار می رود. استفاده از الیاف مصنوعی یا صنعتی، در ساخت لباس یکسره خلبانی هم بر کیفیت و هم بر قیمت لباس کار خلبانی تاثیر خواهد گذاشت. اما به صورت کلی این نوع لباس ایمنی دارای تراکم بالایی است و به لطف همین مزیت نیز از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر است و کل بدن را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

اگر قصد خرید لباس کار خلبانی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما آماده اند تا با ارائه مشاوره های مفید، شما را در تهیه لباس کار مناسب با نیازتان همراهی کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس ایران خودرویی

یکی از انواع لباس کاپشن و شلوار، لباس کار ایران خودرویی می باشد. این مدل از پارچه های بسیار متنوعی دوخته می شود که مهمترین آنها فلامنت، کتان، پلی استر پنبه ای و ویسکوز می باشد. این لباس بسیار راحت پوشیده می شود؛ چرا که کاپشن آن به صورت زیپ دار و یا دکمه ای طراحی شده است. در زمستان میتوانید زیر آن یک لباس ضخیم بپوشید و در تابستان از یک لباس ساده استفاده کنید. شلوار آن نیز به صورت کمر کش دوخته می شود تا بتوانید بدون فشار به راحتی خم و راست شوید. جیب های این لباس کار در کنار آن قرار می گیرد.

قیمت لباس کار ایران خودرو  به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها جنس پارچه به کار رفته در آن، نحوه دوخت که به صورت تک سوزنه  یا دو سوزنه باشد، تعداد جیب های آن، استفاده از نوار شبرنگ در دوخت آن و دوخت لگو شرکت در آن را می توان نام برد. لباس کار ایرانخودرویی بر خلاف تصور تنها در کمپانی های خودروسازی کاربرد ندارد بلکه این لباس را می تواند در خط تولید دیگر کارخانه ها صنعتی، پتروشیمی، نفت و گاز و ... استفاده نمود. شکیل بودن این لباس آن را به انتخاب همه مهندسان و کارفرمایانی نموده است که کار آنها تنها نظارت است و فعالیت بدنی چندانی ندارند. به صورت کلی اگر در محیط کاری مرتبا خم و راست می شوید این لباس کار برای شما چندان مناسب نیست. خرید لباس ایرانخودرو را به افرادی پیشنهاد می دهیم که فعالیت بدنی در محیط کار ندارند. و به دنبال لباس کاری مقاوم و راحت هستند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، انواع لباس کار ایران خودرویی را در رنگ های مختلف و با کمک انواع مختلف پارچه تولید می نماید. در صورتی نیاز به خرید تیراژ بالا از این نوع لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ایمنی استادکار

مشاغل فراوانی وجود دارند که افراد مشغول به کار در آنها، همواره ناچار به استفاده از مواد شیمیایی، تجهیزات گرمازا، ابزآلات مختلف، اجسام زبر و... هستند. طبیعتا دستان چنین افرادی در معرض خطرات گوناگون قرار می گیرند.  به همین علت انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار تولید و روانه بازار شده است. هر کدام از این دستکش ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و از مواد اولیه متفاوتی در تولید آنها استفاده شده است. به همین دلیل هر فردی باید دستکش کار متناسب با حرفه خود را انتخاب کند. یکی از انواع مختلف این دستکش ها، دستکش کف مواد استاد کار است که کاربرد های فراوانی دارد. به طوری که می توان از آن به عنوان دستکش همه کاره یاد کرد. از دیگر انواع دستکش ایمنی استادکار می توان به دستکش ژله ای استادکار و دستکش ضد برش استادکار اشاره کرد.

قیمت دستکش ایمنی استادکار موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است. این امر تحت تاثیر مواد اولیه ای است که در تولید آنها به کار رفته اند. اما به طور کلی دارای قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند. این دستکش ها معمولا از جنس پنبه و پلی استر مرغوببافته می شوند. این ویژگی موجب می شود امکان گردش هوا در داخل آنها وجود داشته واز عرق کردن دست ها جلوگیری به عمل آید. قسمت کف دست و انگشتان آن ها توسط لایه ای از مواد مختلف چون نیتریل و لاتکس پوشانده می شوند. جنس و ضخامت این لایه متناسب با کاربرد دستکش انتخاب می شود. از دیگر ویژگی های دستکش ایمنی استادکار انعطاف پذیری فوق العاده و سبک و راحت بودن آن است.در ضمن ضد حساسیت بوده و همچنین از تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار است.

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت است. انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار نیز در لیست فروش این فروشگاه اینترنتی قرار گرفته اند. شما می توانید با مراجعه به این سایت، دستکش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی مهندسی

در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی لازم است در مورد ویژگی های آن تحقیقات کاملی انجام داد. در بررسی انجام شده بیشترآسیب های وارده به سر به خاطر عدم پوشیدن کلاه ایمنی می باشد، کارفرمایان باید در این زمینه دقت کافی به خرج دهند. اگر این احتمال وجود دارد که یک شیء در حال سقوط ممکن است به سر کارگر اصابت کند و در جایی که خطرات الکتریکی وجود دارد استفاده از کلاه ایمنی الزامی است.

سایر مشخصات مهم که در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی باید به آن توجه کرد عبارتند ازکلاه ایمنی مهندسی باید دارای استاندارد لازم باشد. نسبت به رطوبت نفوذ ناپذیر، در برابر ضربات مقاوم، عایق الکتریکی بوده و  وزن کمی داشته باشد. فاصله بین تعلیق ساز و پوسته خارجی سه سانتیمتر باشد.کلاه ایمنی از جنس پلی اتیلن تولید می شود. مواد مقاوم به کار رفته در کلاه ایمنی باعث کاهش خطرات ناشی از ضربه  یا سقوط اجسام به سر می شود.

کلاه ایمنی از دو لایه تشکیل شده است در ساخت لایه بیرونی از مواد سبک استفاده می شود. دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه وسایش است. لایه داخلی ازیونولیت ساخته می شود قابلیت تهویه هوا و مانع از انتقال ضربه می شود. از پارچه ی ضد آلرژی برای روکش یونولیت استفاده می کنندهمچنین کلاه حتما باید دارای بند مخصوص باشد که آن را بر روی سر ثابت نگه دارد.

ایمن ترافیک کالا کلاه مهندسی را در رنگبندی متنوع تولید می نماید. رنگ کلاه معرف شغل افراد می باشد البته انتخاب رنگ اجباری نیست. این برند با استفاده از مواد مرغوب وطراحی متنوع اقدام به ساخت کلاه ایمنی مهندسی نموده است.ایمن ترافیک کالا یکی از فروشگاههای معتبر در زمینه تجهیزات ایمنی است. در صورت تمایل می توانید بهترین انواع کلاه ایمنی را از این فروشگاه خریداری نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی , قیمت کلاه کار مهندسی , خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

قیمت عینک ایمنی

قیمت عینک ایمنی بسته به مواد استفاده شده در تولید آن و قابلیت هینک تعیین می شود. عینک هایی که به عنوان عینک ایمنی در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند از قابلیت جذب اشعه هم برخوردار باشند. در واقع عینک ایمنی آفتابی با قابلیت های مختلف ضدخش، ضد بخار و نفوذ ناپذیری بکه دارند، می توانند تمامی پرتوهای مضر uv را جذب کنند. این عینک ها که غالبا با لنزهای رنگی شناخته می شوند، جاذب صد درصدی تشعشعات UV 400 هستند. مطابق با استاندارد DIN EN 166 تمامی عینک های ایمنی در صورت نیاز باید مجهز به فیلتر موثر جهت جذب اشعه های مضر شوند. عینک ایمنی آفتابیuvex از برندهای معروف تولید کننده عینک ایمنی آفتابی است.

عینک ایمنی طبی برای افرادی که در استفاده از عینک ایمنی محدودیت دارند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. افرادی که معمولا از عینک طبی استفاده می کنند، ممکن است در استفاده از عینک ایمنی دچار مشکل و تاری دید شوند. از این رو تولید کنندگان با درنظر گرفتن این مسئله، اقدام به تولید عینک ایمنی طبی نموده اند. عینک ایمنی طبی همچون سایر عینک های ایمنی می تواند از قابلیت های مختلف ضد خش، ضد بخار، محافظ شیمیایی و ... برخوردار باشد. این نوع عینک ها مطابق با درجه ضعف بینایی فرد تنظیم می شوند. عینک ایمنی طبی از لنز پلی کربناتی ساخته می شود و برای ایجاد انعطاف پذیری، بدنه را از PVC تهیه می کنند. وزن پایین برای انواع عینک ایمنی و به ویژه عینک ایمنی طبی بسیار حائز اهمیت است. از این رو پلی کربنات بهترین گزینه برای ساخت چنین تجهیزاتی خواهد بود. انتخاب و خرید عینک ایمنی باید از میان برندهای معروف و با کیفیت انجام شود.

محافظت از عینک ایمنی

این تجهیزات با توجه به اهمیتی که در حفظ سلامت فردی دارند، باید به طور مداوم مورد بررسی قرار گیرند. بهتر است از عینک هایی که دچار ضربه و ترک شده اند، مجددا استفاده نشود. به ویژه در محیط های آزمایشگاهی احتمال نفوذ ذرات خطرناک از لابلای ترک ها وجود دارد. پس از استفاده از عینک ایمنی حتما آن را ضد عفونی کرده و در جای تمیز قرار دهید. چرا که عدم راعیت اصول بهداشتی سبب ایجاد عفونت های چشمی می شود. عینک ها لوازم شخصی هستند و استفاده عمومی از آنها پیشنهاد نمی شود. سعی کنید از شویندهای مخرب برای پاکسازی سطح لنز استفاده نکنید. معمولا الکل اتانول برای پاکسازی عینک ایمنی پیشنهاد می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با عرضه انواع گسترده ای از برندهای داخلی و خارجی، محدوده انتخاب شما را وسیع تر نموده است. عینک ایمنیcanasafe، عینک ایمنی پارکسون، عینک ایمنی مدل geniusو عینک ایمنیnorth از معروف ترین مدل های عینک ایمنی در بازار هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مشخصات فنی مخروط ترافیکی

هر کدام از تجهیزات ترافیکی دارای مشخصات ظاهری و فنی شاخصی می باشند، که به وسیله آنها می توان نسبت به خریدیا سفارش آن اقدام نمود. خرید مخروط ترافیکی بر حسب نوع کاربرد و نیاز مشتریانانجام می شود. مهم ترین مشخصات فنی مخروط های ترافیکی موارد مهم زیر می باشد:

جنس مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی می توانند از لاستیک، پلیمر پی وی سی، پلیمر پلی اورتان، پلاستیک و ... ساخته شوند و به همین منظور خاصیت آنتی استاتیک، آنتیuv و آنتی اکسیدانی بالایی داشته و به آسانی خراب نمی گردند.

ارتفاع کله قندی

ترافیکی کله قندی ها با ارتفاع 45، 55، 75 و 100 سانتی متر ساخته شده و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ مخروط

معمولا از طیف رنگی قرمز و نارنجی برای مخروط های ترافیکی استفاده می شوند. استفاده از خاصیت شبرنگ موجب می گردد تا راننده خودرو بتواند در هنگام تاریکی از وجود علائم هشدار دهنده آگاه گردد. متداول ترین نوع شبرنگ ها در ساخت مخروط های ترافیکی مواردی همچون شبرنگ پارچه ای، شبرنگ چینی، شبرنگ کره ای و شبرنگ لانه زنبوری می باشند.

ساخت مجسمه شهری با مخروط ایمنی

I)cone) مجسمه ای است که جهت استفاده در فضای شهری و محیط باز، توسط شرکت LIKEartichets با استفاده از ۵۰۰ مخروط ایمنی پلاستیکی و نارنجی رنگ ساخته شده است. این مجسمه شهری در سیتی پارک شهر پارادس پرتقال قرار دارد و در طول شب توسط لامپ هایLED نورپردازی می شود.

I)cone) بی شک مجسمه ای خیره کننده و اثری مفهومی و جذاب است. هنرمند توانسته با استفاده ی غیر معمول از تجهیزات ترافیکی و اتصال تعداد زیادی مخروط ایمنی اثری زیبا و ماندگار خلق کند. مشاهده ی این مجسمه در فضای پارک، شهروندان و گردشگران را غافلگیر کرده و آن ها را به تجربه طراحی های جدید فضاهای عمومی، دعوت و ترغیب می نماید.

چیدمان هنری با استفاده از مخروط ایمنی

سازندگان این اثر از پلاستیک به عنوان ماده اصلی برای ساخت این مخروط های ترافیکی استفاده کرده اند، زیرا پلاستیک در برابر عوامل طبیعی و محیطی سخت و مقاوم بوده و توانایی ساخت کارهایی از این دست را دارد. این چیدمان هنری مفهوم و کاربرد اصلی و رایج شیء را، که همان مخروط ایمنی است، عوض کرده و به چالش کشیده است. همین امر باعث شده بیننده با دیدن این اثر به تفکر، واکنش و تعامل وا داشته شود. این اثر با استفاده از صدها مخروط ایمنی و با بهره گیری از مشخصه های فرم و رنگ آن ها، ساختاری تکرار شونده (مدولار) را پدید آورده است. این مجسمه شهری نارنجی رنگ با جلب توجه میان سبزی و طراوت پارک، شهروندان را تشویق به نزدیک تر شدن به هنر و تعامل با آن می نماید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با تولید انواع کله قندی سعی دارد نیاز ایران را به واردات این محصول برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()