نوشته شده توسط : malih

استانداردهای تولید استوانه ترافیکی

استاندارد جهانی تعیین شده برای ابعاد استوانه ترافیکی ایمنی طول 1.15 متر و شعاع 5 سانتی متر می­باشد. البته ممکن است ابعاد استوانه ترافیکی در مناطق مختلف بسته به نوع قوانین ترافیکی متفاوت باشد. برای خرید استوانه ایمنی باید مورد استفاده را بررسی نموده و بهترین انتخاب را انجام دهید. با توجه به نوع کاربری این المان، میبایستی از مواد با استحکام بالا در ساخت آن استفاده شود. معمولا استوانه ایمنی را از لاستیک و یا ترکیباتPVC می­سازند. این ترکیبات انعطاف پذیری و مقاومت به ضربه بالایی را برای این استوانه فراهم میکند.

ابعاد استاندارد استوانه های ترافیکی

استوانه ترافیکیA3 : این استوانه که بیشتر با نام استوانه ایمنی شناخته می­شود، راهکاری برای اعمال محدودیت­ های جاده ای و کنترل سرعت خواهد بود. نوارهای شب نمای موجود بر روی این استوانه به خوبی برای رانندگان قابل روئیت خواهد بود. در مواردی دیگر می­توان با نصب این علائم حاشیه جاده­های پر تردد، از پارک وسایل نقلیه سنگین جلوگیری نمود. این استوانه ایمنی دارای شبرنگ استاندارد گلاس بیددار، محافظ نور خورشید(anti UV) ، ضد زنگ(antioxidant) و آنتی استاتیک(antistatic) است.

استوانه ترافیکیA8 : استوانه ایمنی فنری با نام تخصصی استوانه A8 شناخته میشود. این استوانه مجهز به یک پایه فنری است که انعطاف پذیری در جهات مختلف را ایجاد نموده است. با توجه به طراحی جالب توجه این قطعه در برخوردها و تصادفات شدید، کمترین آسیب را پذیرا خواهد بود. به دلیل دوام بالای این استوانه، معمولا از آن برای نشان دادن هندسه جاده ­هاو بزرگراه هااستفادهمیشود.

استوانه ترافیکیA4 : استوانه ترافیکیA4 مدل دیگری از استوانه ایمنی است که به سبب کیفیت بالای ساخت در برابر انواع آسیبهای فیزیکی و شرایط جوی مقاومت بالایی دارد. این استوانه را برای هدایت خودروها در مسیرهای پر تردد و پرترافیک به صورت ثابت در اطراف جاده نصب میکنند.

نحوه نصب استوانه ترافیکی

نواع استوانه ترافیکی استحکام بالایی در برابر انواع ضربات و آسیب­های فیزیکی دارند. برای دریافت عملکرد مناسب از این المانهاباید در نحوه نصب آن­ها­دقتکافی را به کار برد. اگر قادر به نصب استوانه ترافیکی نیستید، این کار را به یک فرد ماهر بسپارید. اگرچه نحوه نصب استوانه ترافیکی چندان پیچیده نیست و با چند آموزش ساده می­توانید در نصب آن کاملا حرفه ای شوید.

در برخی موارد نیازی به نصب استوانه ایمنی به صورت ثابت نیست. در این شرایط برای نصب موقت استوانه ترافیکی از چسب مخصوص استفاده می­شود. اما نصب استوانه ایمنی به صورت دائمی نیاز به پیچ، مهره و مته دارد. نحوه نصب استوانه ترافیکی به این صورت است که به کمک مته در نقاط مشخص شده حفره ایجادمی­کنند و سپس با استفاده از پیچ و مهره استوانه را در محل مورد نظر نصب می­کنند. محل نصب استوانه ایمنی تاثیر مهمی در هدایت ترافیک خواهد داشت. از این رو ابتدا محل نصب و میزان تراکم این عناصر را تعیین و علامت گذاری کنید. سپس اقدام به نصب ثابت و یا موقتی آنهاکنید. نصب استوانه ایمنی به وسیله 4 تا 6 پیچ در اطراف پایه استوانه انجام میشود. روش دیگری که برای نصب پیشهاد می­شود، جوشکاری است. این روش برای نصب دائم انواع استوانه ترافیکی فلزی و استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی نصب و گارانتی آن را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورت تمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , دستکش ضدبرش استادکار،قیمت دستکش استادکار،خرید دستکش ضدبرش،قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه ی لباس کار

شاید بتوان گفت قدمت لباس کار به دورانی باز می گردد که صاحبان صنعت و حرفه های مختلف دریافتند که برای انجام بهتر کارها و محافظت از خود بهتر است لباس مختص همان کار و شغل خود را پیش از شروع کار به تن کنند. از آن زمان طراحی و تولید لباس هایی که مناسب مشاغل و حرفه های مختلف باشد آغاز شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی ها و جنس لباس های کار تولید شده بهتر شده و لباس های راحت تر، مقاوم تر و ایمن تر بیشتری تولید و به بازار عرضه شد. امروزه پوشیدن لباس کار یکی از الزامات کار به شمار می آید و خرید لباس کار برای همه مشاغل الزامی شده است. در صورتی که تمایل دارید یکی از بهترین انواع لباس کار را به صورت اینترنتی سفارش دهید می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

اهمیت لباس کار

اهمیت لباس کار به خاطر کارکرد چند گانه ی آن است که باعث شده است این نوع از لباس در کنار تجهیزات و ابزار تمام پیشه وران و صاحبان صنایع مختلف به چشم بخورد. همین امر فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا را بر آن داشت که بهترین و پرکاربردترین انواع لباس کار را عرضه نماید. از جمله مزیت ها و کارکردهای لباس کار عبارتند از:

  • حفاظت از بدن و تامین ایمنی و سلامت فرد

اولین و مهم ترین کارکرد لباس کار تامین ایمنی و تضمین سلامت است. به جرات می توان گفت که هیچ شغلی نیست که عاری از خطر و تهدید باشد. جوشکاری، کارگری، مهندسی، مکانیکی و غیره همه به نوبه ی خود کارهای سخت و دارای ریسک محسوب می شوند. پوشیدن لباس کار عایق حرارتی  برای یک جوشکار او را در برابر جرقه های آتش محافظت می کند. لباس کار ضد آب کارگر شاغل در بخش تاسیسات آبی و نفتی را در برابر نشت مایعات و خطرات ناشی از آن محافظت می کند. لباس آتش نشانی جان آتشنشان را در میان شعله های آتش حفظ می کند و موارد بیشمار دیگری که اهمیت تهیه و پوشیدن لباس کار را به ما گوشزد می کند.

  • حفاظت از لباس های شخصی فرد

شاید به نظر کم اهمیت به نظر برسد اما محافظت از لباس های شخصی نیز یکی دیگر از کارکردهای لباس کار است. تصور کنید که یک مکانیک بدون پوشیدن لباس کار هر روز به سر کار رفته و به کار تعمیرات مشغول شود. شستشوی هر روزه ی لباس های کثیف و روغنی این مکانیک باعث از بین رفتن و کهنه شدن لباس های شخصی او خواهد شد. و چه بسا درآمد او کفاف خرید لباس های جدید را برای او ندهد. پس می توان نتیجه گرفت که پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ ایمنی می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

  • حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک مشاغل در محیط کار

این مورد نیز کارکرد دیگر لباس کار در مراکزی مانند بیمارستان ها و کارخانجات است. از روی نوع طراحی و رنگ لباس کار می توان کارگر و مهندس یک کارخانه و یا دکتر و بهیار یک بیمارستان را از هم تشخیص داد و این خود مزیت بزرگی برای پرسنل ومراجعان به حساب می آید.

خرید لباس کار

امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسر است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی ها و قیمت لباس کار هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه ایمن ترافیک انواع لباس ار به فروش می رسد.

 

 



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی که قرار است اینبار در این مقاله درباره انواع آن بگوییم، شبرنگ ترافیکی است. شبرنگ های ترافیکی بر اساس جنس و نوع کاربردشان دارای تفاوت هایی هستند. هر کدام از انواع شبرنگ های ترافیکی برای نوع کاری استفاده می شوند. بسیاری از افراد اهمیت تجهیزات ایمنی را در رعایت نکات ایمنی و افزایش امنیت جاده و خیابان ها درک نمی کنند. اما باید بدانید که استفاده درست و بجا از تجهیزات ترافیکی از جمله شبرنگ ترافیکی می تواند تاثیر بسیاری بر روی افزایش دید رانندگان و کاهش تصادفات بگذارد.

در بخش های بعد به بررسی هر کدام از انواع شبرنگ ترافیکی می پردازیم.

 



:: برچسب‌ها: شبرنگ ترافیکی , شبرنگ , خرید شبرنگ , فروش شبرنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

در بسیاری از مواقع ماشین ها بهتر از نیرو های انسانی کار می کنند و دقت بالا تری نیز دارند به همین دلیل است که دستگاه خط کشی خیابان که در دسته تجهیزات ترافیکی جای می گیرند به جای بسیاری از نیرو های انسانی بدون خستگی و بدون وقفه می توانند کار خط کشی و طراحی خیابان ها را انجام بدهند.

در این مقاله به بررسی نحوه کار دستگاه خط کشی خیابان ها پرداخته ایم.



:: برچسب‌ها: دستگاه خط کشی خیابان ها، دستگاه خط کشی، دستگاه رنگ آمیزی خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

امروزه در بسیاری از شهرها می توان مجسمه و المان شهری دید که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی در سطح شهر دارد به این ترتیب می توان گفت المان های شهری می توانند دارای اهمیت بالایی باشند و بر روی ذهن بسیاری از افراد می توانند ماندگار شوند البته که زیبایی مجسمه و المان شهری هم مهم محسوب می شود. 

در این مقاله سعی شده است تا شما را با المان های شهری، مجسمه های شهری، انواع المان نوروزی و تفاوت بین مجسمه و المان شهری آشنا کند.

 



:: برچسب‌ها: مجسمه شهری , المان شهری , مجسمه و المان های شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

هر محیط و مشاغلی دارای خطرات و سختی های مربوط به همان شغل می باشد بر همین اساس استفاده از تجهیزات ترافیکی مربوط به آن شغل می تواند بسیار مفید بوده باشد. در همین راستا برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط کار و همینطور افزایش ایمنی هر کدام از کارمندان و کارگران در هر پروژه ی کاری می بایست به نکات ایمنی مربوط با آن کار توجه کافی را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که به بررسی نکات و مفاهیم مربوط به کلاه ایمنی بپردازیم.

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

شما در باره  روش مجهز کردن  جعبه کمک های اولیه چه می دانید؟ آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که به آن نیاز داشته باشید و در دسترس شما نباشد؟ چقدر به همراه داشتن جعبه ی کمک های اولیه اهمیت می دهید؟

شاید برای شما عجیب باشد اما فقط با مطالعه این مقاله می توانید به تمام سوالات بالا پاسخ بدهید. در این مقاله سعی شده انواع جعبه کمک های اولیه و نحوه ی مجهز کردن آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 



:: برچسب‌ها: جعبه کمک های اولیه، جعبه امداد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

 کلاه ایمنی، یکی از تجهیزات مهم ایمنی به شمار می آید که در آغاز هر پروژه مورد استفاده قرار می گیرد. اما در مورد کلاه ایمنی باید به نکاتی توجه کنید و نکاتی را مورد ارزیابی قرار بدهید تا بتوانید کلاه مورد کاربرد و مناسب خود را تهیه کنید، با مطالعه ی این مقاله می توانید به تمام آن نکات و اطلاعاتی که درباره ی کلاه ایمنی و رنگ ها و مفاهیم آن ها پی ببرید. انتخاب کردن کلاه ایمنی مناسب می تواند به خودی خود یک پروسه به شمار بیاید اما اگر آگاهی های لازم را در این مورد داشته باشد این پروسه می تواند آسان تر شود. یکی از مواردی که ذهن کارفرمایان را به خود مشغول می کند براورد تعداد کلاه ایمنی برای کارگران و مهندسان هر پروژه است. رعایت نکات ایمنی برای هر پروژه بسیار مهم به شمار می آید، این نکات به ظاهر پیش پا افتاده نکاتی هستند که در آغاز هر پروژه برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط کار مورد بررسی قرار می گیرد. کلاه ایمنی را می توان بر اساس نوع کاربرد و نوع مشاغل به چند دسته تقسیم بندی کرد، به عنوان مثال: کلاه ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی صنعتی و ... که هر کدام از این دسته ها دارای تجهیزات متفاوتی هستند این در حالیست که قیمت کلاه ایمنی مهندسی با ساختمانی براساس نوع کاربرد و تجهیزات بکار رفته در آن ها می تواند متفاوت باشد. در این مقاله به بررسی مفاهیم مربوط به کلاه ایمنی می پردازیم.

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , کلاه ایمنی مهندسی , کلاه ایمنی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

یکی از تجهیزات پلیس و به طور کلی تر تجهیزات نظامی باتوم می باشد، در این مقاله سعی کردیم که نحوه ی خريد باتوم  را مورد بررسی قرار بدهیم. باتوم نیز مانند هر کدام از تجهیزات تخصصی مشاغل دیگر برای خریداری احتیاج به اطلاعات و بررسی نکات مهمی دارد. برای مثال باتوم های تلسکوپی علاوه بر کاربرد نظامی برای کاربرد در سفر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و یا باتوم تونفا که آن را با نام هایی دیگر مثل تویفا یا تونگ فا نیز می شناسند، اینها بخشی از انواع باتوم هستند که فروشگاه ایمن ترافیک کالا پیشرو در این امر سعی دارد علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و ارزان شما را در خرید باتوم هایی با کیفیت بهتر نیز یاری کند.

منابعي از لينک ها و سايته ها: باتوم پليس انواع باتوم خريد باتوم خريد باتوم پليسي



:: برچسب‌ها: باتوم , خرید باتوم , روش خرید باتوم , باتوم نظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()