آنچه درباره انواع چراغ های چشم گربه ایی باید بدانید
نوشته شده توسط : malih

درباره کاربرد انواع چشم گربه اي

انواع چراغ های چشم گربه اي ترافیکی براساس انواعی که دارند کاربرد های متفاوتی دارند. در این مقاله سعی شده شرح مختصری از انواع آن ها و کاربرد هر کدام برای شما ارائه داده شود.


انواع چشم گربه اي ترافيکي

گربه ها چشم ها هستند لنزهای شیشه ای انعکاسی در روکش های فلزی که برای نشان دادن جاده ها در شرایط تاریک یا مه با بازتاب چراغ های خودرو استفاده می شود. آنها معمولا در مرکز یک جاده قرار می گیرند، بلکه در لبه برخی از جاده ها قرار دارند. نصب و راه اندازی دنده جاده و گربه خدمات نصب و راه اندازی چشم از Coupe Line Southern می تواند طیف وسیعی از دنده های جاده ای و گربه ها را در رنگ های مختلف ارائه دهد و به منظور تطابق با الزامات قوانین جاده ای انگلستان ارائه دهد. چشم گربه اي ترافيکي گربه های مشهور ما نصب و راه اندازی ایستگاه های چشم و جاده خدمات مشتریان در سراسر انگلستان. ما پیشنهاد می کنیم حذف و نصب انواع انواع گربه های گربه چشم، راه حل های بازتابنده و دنده های جاده ای را که مورد نیاز قوانین جاده UK جاده ای را برآورده می کنند، ارائه دهیم.

چشم گربه اي سولار بشناسید

محدوده SR از گلدان های فعال جاده ای، ارائه یک جایگزین روشن برای سیلندرهای سنتی جاده ای، دارای حساسیت شب هنگام است. با توجه به نیاز فزاینده ای برای روشن کردن چراغ های خیابانی برای صرفه جویی در انرژی، امنیت بسیار مهم است. محدوده SR از Road Studs پاسخی دارد که شما را در مسیر مسیر خود ایمن نگه می دارد. طیف گسترده ای از خورشیدی و سیم پیچ Active Road Studs. Rennicks SR Active Road Studs به عنوان یک جایگزین روشن برای گربه های سنتی دندان های چشم، راه آسان برای نصب، قوی و ایده آل برای مشخص کردن، هدایت و هشدار در تعدادی از نقاط. SR Active Road Studs از مسیرهای چرخه تا جاده ها و فرودگاه ها و از خطوط ورود یا خروج به تونل ها برای همه نیازهای شما راه حلی پیدا می کند. اعتماد به Rennicks برای روشن کردن جاده جلو. چشم گربه اي ترافيکي سولار بیش از 3300 ناودانی جاده ای خورشیدی در بین جبهه های 17 در ساندبک و 18 در میدوویچ نصب شده اند. روشنایی باتری ها افزایش می یابد که در طول نور روز شارژ می شوند و روشن تر و واضح تر از چشم گربه سنتی می باشند.

درباره چشم گربه اي ترافيکي چه می دانید؟

خريد چشم گربه اي که به دلیل تغییر چراغ راهنمایی روشن می شوند توسط بزرگراه انگلستان در یک اتصال بزرگراه مشکل در تلاش برای جلوگیری از برخورد ترافیکی مورد آزمایش قرار می گیرند. بزرگراه انگلستان 170 چشم چشم گربه LED را در Switch Island در Merseyside آزمایش می کند، در حالیکه در هر جایی که جاده های M57، M58 و سه A جابجا می شود، در هر روز 90،000 خودرو حمل می شود. چشمان گربه بخشی از یک برنامه ارتقاء 3 میلیون پوندی برای بهبود ایمنی در محل اتصال است. کابلهای زیر سطح جاده، چشمهای گربه را که می توانند حداقل 1000 متر فاصله داشته باشند، به چراغ راهنمایی متصل می کنند. هنگامی که چراغ های سبز روشن می شوند، چراغ های LED به منظور جلوگیری از رانندگی درایورها روشن می شوند

چشم گربه اي آلومينيومي را بهتر بشناسید

چشم گربه اي آلومينيومي  در میلیون ها نفر در جاده ها در همه ولسوالی های استان به عنوان یک اندازه گیری برای بررسی سرعت وسایل نقلیه نصب شده اند. قیمت یک بازتابنده تنها به اندازه بستگی دارد، با یک واحد منظم هزینه Rs170 برای اندازه کوچک به Rs380 برای اندازه بزرگ است.


منابع : چشم گربه اي ، چشم گربه اي ترافيکي ، چشم گربه اي سولار ، خريد چشم گربه اي ، خريد چشم گربه اي ترافيکي ، انواع چشم گربه اي ، چشم گربه اي آلومينيومي ، چشم گربه اي پلاستيکي ،




:: برچسب‌ها: چراغ چشم گربه ای، چشم گربه ای، چشم گربه ای سولار، خرید چشم گربه ای، فروش چشم گربه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: