روش کارکرد انواع میخ چشم گربه ای
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه ی ساخت انواع ميخ زرد رنگ چشم گربه اي

پرسی شاو (1890-1976) یک مخترع انگلیسی بود که برای کشف ايميخ زرد رنگ چشم گربه اي در سال 1934 شناخته شده بود. چشم گربه، بازتابنده های جاده ای است که به رانندگان رانندگی را در مه و یا شب می دهد. جیم کالغان وزیر حمل و نقل دریایی بریتانیا در سال 1947 چشم های گربه را در جاده های بریتانیا معرفی کرد.


ميخ هاي زرد رنگ چشم گربه اي چيست؟

ميخ هاي زرد رنگ چشم گربه اي از زمان تولید آن در سال 1933 از راه رسیده است. گرچه دستگاه های بازتابنده به طور مداوم بهبود یافته اند، اما استفاده از بازتابنده اصلی گربه چشم همچنان در بسیاری از نقاط جهان دیده می شود. اخیرا نسل جدیدی از گربه های گربه نیز نشانگرهای Raised Pavement Markers یا Raised Road Markers ساخته شده با تکنولوژی مکعب گوشه و زاویه دار، اما همه آنها یک هدف مشابه را حل می کنند. GREENLITE در حال حاضر طیف گسترده ای از ستون های گربه ای را تشکیل می دهد که از بدن آلومینیومی و بدن پلاستیکی ABS با انواع مختلفی از منعکس کننده ها و اندازه های متناسب با هر ترافیک و شرایط محیطی خاص برخوردار است. بیش از 30 مدل مختلف ساخته شده توسط GREENLITE وجود دارد که تا کنون مشتریان ما را از طیف وسیعی از محصولات ساخته شده در خانه و در دسترس از هر جای دیگر فراهم می کند.

کاربرد ميخ هاي زرد چشم گربه اي

ميخ هاي زرد چشم گربه اي مختلف در شبکه جاده بریتانیا از کمک به افرادی که دچار اختلال دید هستند. کمک به آنها در هنگام عبور از جاده، برای نگه داشتن راننده در سمت راست مسیر راه در مناطق ضعیف روشن. دو نوع اصلی از آچارهای جاده موجود، بازتابنده و غیر انعکاسی وجود دارد. میله های خود را می توان در چند روش مختلف نصب کرد. نصب موقت به خوبی برای ستدس های نصب شده مناسب است. اینها برای استفاده در کارهای جاده ای که در آن طرح جاده به طور مرتب تغییر می کند، مناسب است. نصب های دائمی می تواند با استفاده از چسب های ذوب داغ یا با چرخاندن سطح جاده به منظور نصب یک کفش محافظ در اطراف واحد بازتابنده به دست آید.

تاریخچه ی ميخ هاي چشم گربه اي

پرسی شاو (1890-1976) یک مخترع انگلیسی بود که برای کشف اي ميخ هاي چشم گربه اي در سال 1934 شناخته شده بود. چشم گربه، بازتابنده های جاده ای است که به رانندگان رانندگی را در مه و یا شب می دهد. جیم کالغان وزیر حمل و نقل دریایی بریتانیا در سال 1947 چشم های گربه را در جاده های بریتانیا معرفی کرد. پریسا شاو، تولید کننده و مخترع، در تاریخ 15 آوریل 1890 در هالیفاکس انگلیس متولد شد. پس از حضور در مدرسه شبانه روزی بووتاشتون، پرسی شوو در سن 13 سالگی به عنوان کارگر در یک آسیاب پتو کار می کرد، اما در مدرسه شبانه مطالعه کوتاه و حسابداری را مطالعه کرد. او یک کار تعمیرات را با پدر و مادر خود را تعمیر رولر، که به یک مسیر و کسب و کار ساخت و ساز راه آهن تکامل یافته است. او یک رولر مینیاتوری مینیاتوری برای کمک به او در ساختن راه های درایو و مسیر طراحی کرده است. منطقه ای که پرسی شو در آن زندگی می کرد، مستعد ابتلا به مه بود و جاده های محلی اغلب برای رانندگان خطرناک بود. شاو تصمیم گرفت انعطاف پذیری های ناگهانی را که می توانست در سطح جاده های بدون سرنشین قرار گیرد، بنا نهاد. او از بازتاب چراغ های خودرو در نشانه های جاده ای الهام گرفته شده بود. در حقیقت، او این ایده را بر روی نشانه های جاده دیگری نشانگر اختراع که در سال 1927 ثبت شده بود، برپا کرده است. پریسا شاو طناب های جاده ای متشکل از مالت را به ثبت رسانده است (ثبت اختراعات شماره 436،290 و # 457،536) و علامت تجاری گربه چشم است. او Roadstuds Reflecting Road را به منظور تولید ناودانی های جاده ای جدید ساخت. با این حال، فروش تا زمانی که وزارت حمل و نقل Catseyes برای جاده های بریتانیا را مجاز به انجام آن نبود، بسیار کند بود.




:: برچسب‌ها: میخ چشم گربه ای، خرید میخ چشم گربه ای، فروش میخ چشم گربه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: