خرید باتوم نظامی
نوشته شده توسط : malih

خريد باتوم نظامی؟

باتوم پليس سلاح دفاع شخصی است که از آن نیروی غیر مرگبار مورد استفاده قرار می گیرد. فورا قابل ارتقا با تلنگر از مچ دست است، آنها به راحتی پنهان می شوند تا زمانی که شما به آن نیاز دارید. ما دارای طیف گسترده ای از باتوم های با کیفیت بالا و درجه نظامی می باشیم که می توانند از آن دفاع کنند و حتی مهاجمان را می توانند تحریک کنند. انتخاب ما را انتخاب کنید.


باتوم پليس چيست؟

 خريد باتوم بستگی به کیفیت تجهیزات پلیس دارد که می تواند در چگونگی انجام وظایف نیروهای نظامی نقشی موثر داشته باشد. باتوم پلیس وسیله ای است که به عنوان یک سلاح سرد توسط نظامیان مورد استفاده قرار می گیرد. باتوم تلسکوپی سه تیکه و باتوم تلسکوپی 4 تیکه از انواع جدید باتوم ارائه شده در ایمن ترافیک کالا می باشند.


انواع باتوم چيست؟

در این مقاله به انواع باتوم می پردازیم که در اینجا باتوم تونفا نشکن با بدنه ی بسیار محکم و یک دسته ی مقاوم، طراحی متفاوتی نسبت به دیگر انواع باتوم داشته و باتوم دستی LED علاوه بر کاربرد اصلی، قابلیت رویت در شب و تاریکی را نیز دارد. ایمن ترافیک کالا باتوم پلیس 70 سانتی و باتوم تلسکوپی سه تیکه دسته اسفنجی را با قیمت مناسب و تضمین بلند مدت کیفیت به فروش رسانده و ماندگاری محصول را ضمانت می کند. باتوم تونفا یک سلاح سرد است که با نام های تونگ فا یا تویفا نیز شناخته می شود و نوع اصلی آن از یک چوب با طول حدود 15 تا 20 اینچ است و یک دسته کوچک عمود روی آن قرار دارد. باتوم تونفا مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به باتوم ساده دارد و تکنیک های دفاعی و چرخشی بیشتری را می توان با آن اجرا نمود. وجود دسته محکم و مقاوم باتوم تونفا باعث می شود به راحتی رها نشده و در حین ضربه کنترل باتوم از دست خارج نشود. دسته باتوم تونفا در قطری ساخته می شود که به راحتی بتوان آن را در دست گرفت و برای ثابت نمودن این وسیله در دست انگشتان را دور دسته مشت کرد، هم چنین در سر دسته باتوم تونفا نشکن یک برآمدگی تعبیه شده که اگر دست فرد عرق کرد یا به هر دلیلی دست یا باتوم خیس شد، کنترل سلاح از دست فرد خارج نشود.


انواع باتوم پليس چيست؟

باتوم تلسکوپی 4 تیکه با قابلیت های مختلف، برای مکان های گوناگون کاربرد دارد. برای خريد باتوم در مورد استفاده ی سفر خرید باتوم تلسکوپی توسط کوهنوردان و گردشگران است که نشان دهنده محدود نبودن کارایی باتوم، به کاربری های نظامی است و همراه داشتن این وسیله برای مصارف کوهنوردی و طبیعت گردی نیز مناسب است، چرا که استفاده صحیح از باتوم های تلسکوپی در مواقعی که فرد احساس خطر می کند می تواند نجات دهنده باشد. اگر بخواهیم یکی دیگر از انواع باتوم ها را مورد بررسی قرار دهیم به بررسی باتوم تلسکوپی می پردازیم، فروش باتوم تلسکوپی به دلیل کاربرد آسان و تاثیر گذار از استقبال ویژه ای برخوردار است، برای باز کردن باتوم تلسکوپی فقط کافیست مچ دست تان را به سرعت تکان دهید تا کاملا باز شود، همچنین برای بستن این سلاح کافیست آن را محکم به زمین یا دیوار فشار دهید یا بکوبید.




:: برچسب‌ها: باتوم , خرید باتوم , روش خرید باتوم , باتوم نظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: