تولید و ساخت نیمکت مدرسه
نوشته شده توسط : malih

 

نیمکت چوبی مدارس

 

میز و نیمکت مدرسه یکی از ضروری ترین وسیله در بخش اداری و آموزشی کشور محسوب می شود .برای ساخت یک نیمکت مدرسه استاندارد نیاز به دانش ساخت آن داریم .نیمکت مدارس در انواع مختلف چوبی ، فلزی و پلاستیکی می باشد .تولید نیمکت چوبی مدرسه ابتدایی و یا دبیرستان از جنس ورق مرکب چوبی با روکش طبیعی و یا مصنوعی است که به درخواست مشتری در رنگ های مختلف و با اسکلت ام دی اف تولید می گردد .جنس روکش زیر و رویه صفحات با یکدیگر باید همخونی داشته باشد تا از تابندگی صفحه جلوگیری کند .

 

ویژگی نیمکت استاندارد مدارس

در ساخت این نیمکت های تک نفره و یا نیمکت مدرسه دو نفره و سه نفره از قوطی آهن برای استحکام بیشتر آن در زیر نشیمن برای جلوگیری از قوس نشیمن استفاده می شود ؛ رنگ نیمکت مدرسه نیز با دارا بودن انعکاس نور حداقل 20 درصد و حداکثر 56 درصد تولید و عرضه می گردد .

نیمکت مدارس ساختاری ارگونومیک دارند به این صورت که ارتفاع نیمکت مدرسه از سطح زمین و فاصله آن با میز مدرسه ایی و میزان انعکاس نور آن از سطح از ویژگی های نیمکت استاندارد مدارس می باشد .

شرکت ایمن ترافیک کالا نمونه ای از شرکت های تولید کننده نمیکت چوبی مدرسه می باشد که به تولید و فروش میز و نیمکت برای مدارس و آموزشگاه ها با قیمت مناسب نموده است .این محصولات شامل انواع نمیکت مدرسه خارجی و داخلی است که نمونه خارجی آن در داخل الگو سازی و تولید شده است .قیمت نمیکت مدرسه با قیمتی متناسب برای خریداران تهیه شده است .

 

اندازه نیمکت مدرسه

نیمکت مدرسه در ابعاد 60 تا 120 سانتی متر تولید می شود .اندازه این نیمکت ها در مقاطع مختلف و در سنین مختلف و متناسب با جثه دانش آموزان دارای طراحی ارگونومیک و استاندارد می باشند .عرض نیمکت دو نفره و سه نفره مدرسه ابتدایی به ترتیب 90 و 110 می باشد و برای مدرسه دبیرستان دارای عرض 110 و 120 سانتی متر می باشد .

 

منبع : https://dir.indiamart.com




:: برچسب‌ها: نیمکت مدرسه , نیمکت چوبی مدرسه , فروش نیمکت مدرسه , میز نیمکت مدرسه , نیمکت مدرسه دو نفره , ابعاد نیمکت مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: