دستگاه خط کشی خیابان
نوشته شده توسط : malih

دستگاه خط کشی خیابان و کاربردهای آن

دستگاه خط کشی خیابان را می‌توانیم به عنوان یک مخزن رنگ متحرک تعریف کنیم که زمینه خط کشی جاده و خیابان در مسافتهای کوتاه و بلند را به صورت دقیق فراهم می‌کند. دستگاه‌های خط کشی از چند بخش تشکیل شده‌اند که یک بخش آن به مسئله حرکت دستگاه و به نوعی موتور آن اختصاص یافته است و بخش دیگر آن مربوط به حوزه رنگ‌آمیزی و خط کشی خیابان هست. نحوه کار این دستگاه‌ها بدین صورت است که دستگاه یا ماشین خط کشی با استفاده از موتور حرکت می‌کند و همزمان از رنگ موجود در مخزن برای خط کشی خیابان استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها، دارای یک سیستم هدایت کننده پیشرفته هستند که برای خط کشی‌های مستقیم و راست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربردهای دستگاه خط کشی خیابان متنوع هستند و با توجه به نوع دستگاه، می‌توان از هر کدام از آنها در حوزه‌های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال، دستگاه‌ها و ماشین‌های بزرگتر به عنوان ماشین خط کشی جاده معرفی می‌شوند و برای خط کشی حاشیه و وسط جاده‌ها و بزرگراه‌ها به کار برده می‌شوند.

 انواع دستگاه خط کشی خیابان

انواع دستگاه خط کشی خیابان بسته به نوع کاربردشان می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. قبل از آن که هر کدام از انواع دستگاه خط کشی خیابان را خریداری کنید از نوع نیاز خود آگاه باشید. با مراجعه به فروشگاه ایمن ترافیک متوجه خواهید شد که ماشین‌های خط کشی بسیار متنوع هستند و از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. در برخی از آنها برند دستگاه متفاوت است، و در برخی دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی در دستگاه ایجاد شده است. اما، برای سهولت کار و همچنین آشنایی بهتر شما با این دستگاه‌ها، ما آنها را در دو گروه دستگاه خط کشی خیابان دستی و ماشین خط کشی جاده قرار داده‌ایم. در این مقاله به بررسی یک نوع از دستگاه خط کشی خیابان می پردازیم.

ماشین خط کشی جاده

گروه دوم، شامل ماشین خط کشی جاده می‌شود که از لحاظ مکانیزم عملکرد و حجم کاری نسبت به گروه اول متفاوت هستند و برتری‌های بیشتری دارند. دستگاه خط کشی رنگ سرد و دستگاه خط کشی باند فرودگاه دو نمونه رایج از این دستگاه‌ها هستند. در این ماشین‌ها، موتور خودرو به عنوان نیروی محرک عمل کرده و دستگاه دارای یک پمپ برای پاشش رنگ بر روی زمین است. این دستگاه‌ها را می‌توانیم به عنوان یک ماشین حامل مخزن رنگ در نظر بگیریم که برای خط کشی در مسافت‌های طولانی و با حجم بالا استفاده می‌شود.  دخالت نیروی انسانی در این ماشین خط کشی جاده بسیار کمتر است و به همین دلیل کیفیت کار آن نیز بهتر است.

 

اجاره دستگاه خط کشی خیابان

آخرین موردی که در رابطه با ماشین‌های خط کشی جاده باید به آن بپردازیم، بحث اجاره دستگاه خط کشی خیابان است. این روش هم به عنوان یک منبع کسب درآمد محسوب می‌شود و هم شرکت‌های کوچک‌تر را از خرید دستگاه خط کشی خیابان یا ماشین خط کشی جاده بی نیاز می‌کند. مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های خط کشی خیابان‌ها و ماشین‌های مربوط به آنها در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است که توصیه می‌کنیم حتماً از این محصولات دیدن کنید. اجاره دستگاه خط کشی خیابان بدین صورت است که یک شرکت پیمانکاری، کلیه دستگاه‌های مورد نیاز خود را خریداری کرده و به صورت اجاره‌ای در اختیار سایر افراد یا ارگان‌ها قرار می‌دهد.




:: برچسب‌ها: دستگاه خط کشی خیابان ها، دستگاه خط کشی، دستگاه رنگ آمیزی خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: