کاربرد انواع شبرنگ ترافیکی
نوشته شده توسط : malih

-شبرنگ اوری:

درباره شبرنگ اوری آمریکا باید گفت که این برند معروف یکی از رایج ترین شبرنگ های پر کاربرد ساخت کشور امریکا می باشد که جنس سازنده آن از پی وی سی است. کیفیت بسیار بالایی داشته و پوشش موجود در سطح شبرنگ ترافیکی به گونه ای است که نور حاصل از چراغ اتومبیل را به میزان بالایی انعکاس می دهد. بسیار آسان به سطح جاده می چسبد، قابل حمل و نقل است و در برابر شرایط جوی پایدار می باشد. دو نوع محبوب آن شامل لانه زنبوری و گلسبید می باشد.

-شبرنگ کیوالایت:

درباره کاربرد شبرنگ کیوالایت این شبرنگ ترافیکی از محصولات ایمنی ساخت کشور ژاپن می باشد، بسیار انعطاف پذیر بوده و با کیفیت بالایی که در نوع ساخت آن به کار رفته می تواند تنش های فیزیکی و محیطی را به خوبی رفع کند. نوع گرید 3 ساله در رول 90 متری و عرض 124 سانت، 7 ساله در رول 45 متری با عرض 124 سانت و 10 ساله در رول 45 متری با عرض 124 سانت این شبرنگ ترافیکی از محبوبیت بالایی برخوردار است. شبرنگ های 3 و 7 ساله در لباس کارکنان و پرسنل و همینطور پلاک شب نمای خودرو کاربرد دارد.

-شبرنگ Dm:

درباره شبرنگ DM باید گفت که دو نوع رایج آن شامل شبرنگ های گلسبید و لانه زنبوری HIP می باشد، سه گرید مختلف آن شامل گرید های 2 ساله، 3 ساله (استفاده در لباس کارکنان و پرسنل)، 7 ساله (تابلو ترافیکی) و 10 ساله (خیابان و جاده) می باشد که هریک دارای کیفیت های متفاوت، قیمت مختلف و طول عمر گوناگون می باشند، از این شبرنگ در جاده، تونل، جاده تاریک، شرایط مه آلود و... استفاده می گردد

فروش اینترنتی شبرنگ

به جهت تسهیل خریداری و ارتقا رفاه خریداران فروش اینترنتی شبرنگ ترافیکی از مراکز و فروشگاه های معتبر امکان پذیر گشته است. شما می توانید با مشاهده مشخصات، قیمت و انواع مختلف شبرنگ ترافیکی برترین آن را بر حسب کاربرد در تعداد بالا سفارش دهید و به صورت اینترنتی خریداری نمایید. فروش اینترنتی شبرنگ ایمنی این مزیت را ایجاد می کند تا شما بتوانید با فراغت و آرامش کافی اطلاعات و مشخصات یک محصول را مطالعه نموده و سر فرصت نسبت به سفارش و خرید انواع آن اقدام نمایید. با خرید شبرنگ ترافیکی از فروشگاه های معتبر از مشاوره رایگان و قیمت مناسب محصول بهره مند شوید.

خرید رول شبرنگ

با توجه به درجه و کیفیت محصولات شبرنگ های ترافیکی رول های استاندارد در انواع 45 متری، 90 متری، عرض 124 سانت، 134 سانت، 62 و 92 سانت تولید گشته و در بازار های معتبر عرضه و به فرو می رسد. شما می توانید رول شبرنگ ترافیکی را بر حسب متر خریداری کنید، خرید رول شبرنگ از طریق سامانه های آنلاین یا مراجعه به فروشگاه های معتبر امکان پذیر می باشد. خرید رول شبرنگ را با توجه به نوع کاربردی که از آن انتظار دارید خریداری کنید. به طور مثال برای مناطق گرم و شرجی از شبرنگ های مقاوم لاستیکی و پلیمری استفاده می شود و یا در محیط پارکینگ از شبرنگ های مقاوم به ضربه و دوده ناشی از اگزوز استفاده می گردد. با یک خرید استاندارد و ویژه می توانید تا سال ها از مزایای فراوان آن بهره مند شده و علاوه بر کاهش خسارات و تصادفات موجود هزینه های مربوط به خرید تجهیزات ایمنی گران، نصب، نگهداری و تعمیرات مربوط به آن را کاهش دهید. شبرنگ ترافیکی یک عامل موثر و ارزان در کاهش دادن خسارات و افزایش ایمنی می باشد. برخی از شبرنگ های ترافیکی قابلیت چاپ داشته و می توان از آنها در لباس مامورین راهنمای و رانندگی، کارکنان، کارگران راهسازی استفاده نمود.




:: برچسب‌ها: شبرنگ ترافیکی , شبرنگ , خرید شبرنگ , فروش شبرنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: