اهمیت و ضرورت استفاده از لباس کار
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه ی لباس کار

شاید بتوان گفت قدمت لباس کار به دورانی باز می گردد که صاحبان صنعت و حرفه های مختلف دریافتند که برای انجام بهتر کارها و محافظت از خود بهتر است لباس مختص همان کار و شغل خود را پیش از شروع کار به تن کنند. از آن زمان طراحی و تولید لباس هایی که مناسب مشاغل و حرفه های مختلف باشد آغاز شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی ها و جنس لباس های کار تولید شده بهتر شده و لباس های راحت تر، مقاوم تر و ایمن تر بیشتری تولید و به بازار عرضه شد. امروزه پوشیدن لباس کار یکی از الزامات کار به شمار می آید و خرید لباس کار برای همه مشاغل الزامی شده است. در صورتی که تمایل دارید یکی از بهترین انواع لباس کار را به صورت اینترنتی سفارش دهید می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

اهمیت لباس کار

اهمیت لباس کار به خاطر کارکرد چند گانه ی آن است که باعث شده است این نوع از لباس در کنار تجهیزات و ابزار تمام پیشه وران و صاحبان صنایع مختلف به چشم بخورد. همین امر فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا را بر آن داشت که بهترین و پرکاربردترین انواع لباس کار را عرضه نماید. از جمله مزیت ها و کارکردهای لباس کار عبارتند از:

  • حفاظت از بدن و تامین ایمنی و سلامت فرد

اولین و مهم ترین کارکرد لباس کار تامین ایمنی و تضمین سلامت است. به جرات می توان گفت که هیچ شغلی نیست که عاری از خطر و تهدید باشد. جوشکاری، کارگری، مهندسی، مکانیکی و غیره همه به نوبه ی خود کارهای سخت و دارای ریسک محسوب می شوند. پوشیدن لباس کار عایق حرارتی  برای یک جوشکار او را در برابر جرقه های آتش محافظت می کند. لباس کار ضد آب کارگر شاغل در بخش تاسیسات آبی و نفتی را در برابر نشت مایعات و خطرات ناشی از آن محافظت می کند. لباس آتش نشانی جان آتشنشان را در میان شعله های آتش حفظ می کند و موارد بیشمار دیگری که اهمیت تهیه و پوشیدن لباس کار را به ما گوشزد می کند.

  • حفاظت از لباس های شخصی فرد

شاید به نظر کم اهمیت به نظر برسد اما محافظت از لباس های شخصی نیز یکی دیگر از کارکردهای لباس کار است. تصور کنید که یک مکانیک بدون پوشیدن لباس کار هر روز به سر کار رفته و به کار تعمیرات مشغول شود. شستشوی هر روزه ی لباس های کثیف و روغنی این مکانیک باعث از بین رفتن و کهنه شدن لباس های شخصی او خواهد شد. و چه بسا درآمد او کفاف خرید لباس های جدید را برای او ندهد. پس می توان نتیجه گرفت که پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ ایمنی می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

  • حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک مشاغل در محیط کار

این مورد نیز کارکرد دیگر لباس کار در مراکزی مانند بیمارستان ها و کارخانجات است. از روی نوع طراحی و رنگ لباس کار می توان کارگر و مهندس یک کارخانه و یا دکتر و بهیار یک بیمارستان را از هم تشخیص داد و این خود مزیت بزرگی برای پرسنل ومراجعان به حساب می آید.

خرید لباس کار

امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسر است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی ها و قیمت لباس کار هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه ایمن ترافیک انواع لباس ار به فروش می رسد.

 

 





:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: