ویژگیهای مخروط ترافیکی
نوشته شده توسط : malih

مشخصات فنی مخروط ترافیکی

هر کدام از تجهیزات ترافیکی دارای مشخصات ظاهری و فنی شاخصی می باشند، که به وسیله آنها می توان نسبت به خریدیا سفارش آن اقدام نمود. خرید مخروط ترافیکی بر حسب نوع کاربرد و نیاز مشتریانانجام می شود. مهم ترین مشخصات فنی مخروط های ترافیکی موارد مهم زیر می باشد:

جنس مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی می توانند از لاستیک، پلیمر پی وی سی، پلیمر پلی اورتان، پلاستیک و ... ساخته شوند و به همین منظور خاصیت آنتی استاتیک، آنتیuv و آنتی اکسیدانی بالایی داشته و به آسانی خراب نمی گردند.

ارتفاع کله قندی

ترافیکی کله قندی ها با ارتفاع 45، 55، 75 و 100 سانتی متر ساخته شده و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ مخروط

معمولا از طیف رنگی قرمز و نارنجی برای مخروط های ترافیکی استفاده می شوند. استفاده از خاصیت شبرنگ موجب می گردد تا راننده خودرو بتواند در هنگام تاریکی از وجود علائم هشدار دهنده آگاه گردد. متداول ترین نوع شبرنگ ها در ساخت مخروط های ترافیکی مواردی همچون شبرنگ پارچه ای، شبرنگ چینی، شبرنگ کره ای و شبرنگ لانه زنبوری می باشند.

ساخت مجسمه شهری با مخروط ایمنی

I)cone) مجسمه ای است که جهت استفاده در فضای شهری و محیط باز، توسط شرکت LIKEartichets با استفاده از ۵۰۰ مخروط ایمنی پلاستیکی و نارنجی رنگ ساخته شده است. این مجسمه شهری در سیتی پارک شهر پارادس پرتقال قرار دارد و در طول شب توسط لامپ هایLED نورپردازی می شود.

I)cone) بی شک مجسمه ای خیره کننده و اثری مفهومی و جذاب است. هنرمند توانسته با استفاده ی غیر معمول از تجهیزات ترافیکی و اتصال تعداد زیادی مخروط ایمنی اثری زیبا و ماندگار خلق کند. مشاهده ی این مجسمه در فضای پارک، شهروندان و گردشگران را غافلگیر کرده و آن ها را به تجربه طراحی های جدید فضاهای عمومی، دعوت و ترغیب می نماید.

چیدمان هنری با استفاده از مخروط ایمنی

سازندگان این اثر از پلاستیک به عنوان ماده اصلی برای ساخت این مخروط های ترافیکی استفاده کرده اند، زیرا پلاستیک در برابر عوامل طبیعی و محیطی سخت و مقاوم بوده و توانایی ساخت کارهایی از این دست را دارد. این چیدمان هنری مفهوم و کاربرد اصلی و رایج شیء را، که همان مخروط ایمنی است، عوض کرده و به چالش کشیده است. همین امر باعث شده بیننده با دیدن این اثر به تفکر، واکنش و تعامل وا داشته شود. این اثر با استفاده از صدها مخروط ایمنی و با بهره گیری از مشخصه های فرم و رنگ آن ها، ساختاری تکرار شونده (مدولار) را پدید آورده است. این مجسمه شهری نارنجی رنگ با جلب توجه میان سبزی و طراوت پارک، شهروندان را تشویق به نزدیک تر شدن به هنر و تعامل با آن می نماید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با تولید انواع کله قندی سعی دارد نیاز ایران را به واردات این محصول برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: