چه عواملی در تعیین قیمت عینک ایمنی موثرند
نوشته شده توسط : malih

قیمت عینک ایمنی

قیمت عینک ایمنی بسته به مواد استفاده شده در تولید آن و قابلیت هینک تعیین می شود. عینک هایی که به عنوان عینک ایمنی در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند از قابلیت جذب اشعه هم برخوردار باشند. در واقع عینک ایمنی آفتابی با قابلیت های مختلف ضدخش، ضد بخار و نفوذ ناپذیری بکه دارند، می توانند تمامی پرتوهای مضر uv را جذب کنند. این عینک ها که غالبا با لنزهای رنگی شناخته می شوند، جاذب صد درصدی تشعشعات UV 400 هستند. مطابق با استاندارد DIN EN 166 تمامی عینک های ایمنی در صورت نیاز باید مجهز به فیلتر موثر جهت جذب اشعه های مضر شوند. عینک ایمنی آفتابیuvex از برندهای معروف تولید کننده عینک ایمنی آفتابی است.

عینک ایمنی طبی برای افرادی که در استفاده از عینک ایمنی محدودیت دارند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. افرادی که معمولا از عینک طبی استفاده می کنند، ممکن است در استفاده از عینک ایمنی دچار مشکل و تاری دید شوند. از این رو تولید کنندگان با درنظر گرفتن این مسئله، اقدام به تولید عینک ایمنی طبی نموده اند. عینک ایمنی طبی همچون سایر عینک های ایمنی می تواند از قابلیت های مختلف ضد خش، ضد بخار، محافظ شیمیایی و ... برخوردار باشد. این نوع عینک ها مطابق با درجه ضعف بینایی فرد تنظیم می شوند. عینک ایمنی طبی از لنز پلی کربناتی ساخته می شود و برای ایجاد انعطاف پذیری، بدنه را از PVC تهیه می کنند. وزن پایین برای انواع عینک ایمنی و به ویژه عینک ایمنی طبی بسیار حائز اهمیت است. از این رو پلی کربنات بهترین گزینه برای ساخت چنین تجهیزاتی خواهد بود. انتخاب و خرید عینک ایمنی باید از میان برندهای معروف و با کیفیت انجام شود.

محافظت از عینک ایمنی

این تجهیزات با توجه به اهمیتی که در حفظ سلامت فردی دارند، باید به طور مداوم مورد بررسی قرار گیرند. بهتر است از عینک هایی که دچار ضربه و ترک شده اند، مجددا استفاده نشود. به ویژه در محیط های آزمایشگاهی احتمال نفوذ ذرات خطرناک از لابلای ترک ها وجود دارد. پس از استفاده از عینک ایمنی حتما آن را ضد عفونی کرده و در جای تمیز قرار دهید. چرا که عدم راعیت اصول بهداشتی سبب ایجاد عفونت های چشمی می شود. عینک ها لوازم شخصی هستند و استفاده عمومی از آنها پیشنهاد نمی شود. سعی کنید از شویندهای مخرب برای پاکسازی سطح لنز استفاده نکنید. معمولا الکل اتانول برای پاکسازی عینک ایمنی پیشنهاد می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با عرضه انواع گسترده ای از برندهای داخلی و خارجی، محدوده انتخاب شما را وسیع تر نموده است. عینک ایمنیcanasafe، عینک ایمنی پارکسون، عینک ایمنی مدل geniusو عینک ایمنیnorth از معروف ترین مدل های عینک ایمنی در بازار هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 





:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: