ویژگیهای لباس کار ایران خودرویی
نوشته شده توسط : malih

لباس ایران خودرویی

یکی از انواع لباس کاپشن و شلوار، لباس کار ایران خودرویی می باشد. این مدل از پارچه های بسیار متنوعی دوخته می شود که مهمترین آنها فلامنت، کتان، پلی استر پنبه ای و ویسکوز می باشد. این لباس بسیار راحت پوشیده می شود؛ چرا که کاپشن آن به صورت زیپ دار و یا دکمه ای طراحی شده است. در زمستان میتوانید زیر آن یک لباس ضخیم بپوشید و در تابستان از یک لباس ساده استفاده کنید. شلوار آن نیز به صورت کمر کش دوخته می شود تا بتوانید بدون فشار به راحتی خم و راست شوید. جیب های این لباس کار در کنار آن قرار می گیرد.

قیمت لباس کار ایران خودرو  به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها جنس پارچه به کار رفته در آن، نحوه دوخت که به صورت تک سوزنه  یا دو سوزنه باشد، تعداد جیب های آن، استفاده از نوار شبرنگ در دوخت آن و دوخت لگو شرکت در آن را می توان نام برد. لباس کار ایرانخودرویی بر خلاف تصور تنها در کمپانی های خودروسازی کاربرد ندارد بلکه این لباس را می تواند در خط تولید دیگر کارخانه ها صنعتی، پتروشیمی، نفت و گاز و ... استفاده نمود. شکیل بودن این لباس آن را به انتخاب همه مهندسان و کارفرمایانی نموده است که کار آنها تنها نظارت است و فعالیت بدنی چندانی ندارند. به صورت کلی اگر در محیط کاری مرتبا خم و راست می شوید این لباس کار برای شما چندان مناسب نیست. خرید لباس ایرانخودرو را به افرادی پیشنهاد می دهیم که فعالیت بدنی در محیط کار ندارند. و به دنبال لباس کاری مقاوم و راحت هستند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، انواع لباس کار ایران خودرویی را در رنگ های مختلف و با کمک انواع مختلف پارچه تولید می نماید. در صورتی نیاز به خرید تیراژ بالا از این نوع لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: