آینه محدب پارکینگ را بهتر بشناسیم
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب پارکینگی

استفاده از آینه محدب پارکینگ در اماکنی که نقاط کور دارند حائز اهمیت است. این مکانها جز موقعیت های پر خطر برای تصادف وسایل نقلیه می باشند. شعاع مناسب برای دید آینه بین هفت تا نه متر می باشد. به همین دلیل باید به قرارگیری آن در محل مناسب توجه داشته باشیم تا بتوانیم تصاویر با وضوح بالا نشان دهد.  جنس آینه محدب پارکینگ از پلی کربنات، استیل و شیشه ساخته می شود.

آینه محدب پارکینگ یا آینه ترافیکی پارکینگ برای ایمن سازی معابر و اماکن و در نقاط کور جهت جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای خودروها نیز استفاده می گردد.

آینه محدب شیشه ای

آینه محدب شیشه ای جز تجهیزات ضروری در ایمنی است که در سایز و قطر مختلف تولید می شود. به دلیل تاثیر پذیری از شرایط جوی موقعیت نصب آن محدود به محیط های شهری و پارکینگ می شود. دارای کیفیت بالایی در انعکاس تصاویر می باشد. در کاهش تصادفات تاثیر بسزایی دارد. آینه محدب شیشه ای به عنوان آینه ی جاده ای و آینه محدب پارکینگی کاربرد دارد. اگر چه استفاده از آن از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است ولی بهتر است در زمان استفاده شرایط مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. موقعیت نصب آن به گونه ای باشد که در زمان تصادف یا برخورد ضربات در معرض آسیب نباشد.

آینه محدب استیل

آینه محدب استیلبه دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط جوی در مکان های مختلفی مانند، مکان های عمومی، کارخانه ها، تقاطع ها، پارکینگ ها، جاده هایی با پیچ های تند مورد استفاده قرار می گیرند. جنس نشکن آن باعث می شود که در زمان برخورد ضربه یا وقوع تصادف دچار آسیب نشود.آینه محدب استیل از ورق استیل یک میل ساخته می شود. از مهم ترین ویژگی آن می توان انعکاس بالای تصاویر و ایجاد یک میدان دید وسیع برای مشاهده ی نقاط کور توسط آن اشاره کرد. به لحاظ ماندگاری بالا مناسب ترین گزینه برای مسیر پرخطر است.

آینه محدب پلی کربنات

در مکانهایی که افراد دید کافی ندارند برای بزرگنمایی اشیا وتصاویر از آینه ی محدب پلی کربنات استفاده می کنند. در پارکینگ طبقاتی، انبار کالا و حتی در قسمت صندوق فروشگاه کاربرد دارد.

آینه ی پلاستیک پلی کربنات در داخل یک فریم پلاستیکی قرار دارد و یک لایه پلاستیکی برای محافظت روی آن قرار می گیرد. به دلیل سطح صیقلی انعکاس تصاویر در آن وضوح بالایی دارد.

آینه پلاستیکی پلی کربنات بر روی پایه ی فلزی نصب می شود. این آینه با زوایای مختلف تنظیم می گردد. آینه پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و در موقعیت های متعدد کاربرد دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدب است. تولیدات این برند توسط نصابان با تجربه نصب شده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب نوع آینه می توانید با شماره های تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: