اهمیت نصب ابخوری در سطح شهر
نوشته شده توسط : malih

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

آبخوری پارکی از تجهیزاتی است که به طور مداوم مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد. این تجهیزات در معرض مستقیم آسیب های محیطی هستند. به همین دلیل باید از آبخوری بتنی برای این اماکن استفاده کرد. یک آبخوری پارکی همچون سایر اجزای مبلمان شهری باید از ویژگی های ظاهری مطلوبی برخوردار باشد. تا با قرار گرفتن در محیط مورد نظر، تاثیر مثبتی بر زیبایی فضا داشته باشند. طراحان در خلق شکل های پیچیده و متفاوت برای ساخت آبخوری سنگی پارک  محدودیتی ندارند. اما نکته مهم این که طراحی آبخوری باید به شکلی باشد که در حین استفاده از آن، لباس فرد خیس نشود.

با توجه به شرایط ذکر شده، بهتر است هر آبخوری با چند شیر آب در ارتفاع های مختلف ساخته شود. تا در استفاده عموم از این تجهیزات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. ابعاد آبخوری شهری باید متناسب با مکان مورد استفاده ساخته شود. ابعاد آبخوری بتنی هم مشابه با سایر آبخوریها از استانداردهای قوانین مبلمان شهری تبعیت می کند.

خرید آبخوری شهری

با تمام آنچه که در شرح مزایای وجود آبخوری در سطح یک شهر بیان شد، باید بر لزوم نصب این تجهیزات در مناطق مختلف شهر توجه بیشتری داشت. همانطور که پیش از این عنوان شد، هزینه خرید آبخوری شهری و نصب آن در مناطق شهری بسیار کمتر از هزینه های اضافیتامین آب و نوشیدنی های دیگر خواهد بود. از این رو نصب این تجهیزات در سطح شهر اهمیت ویژه ای دارد. مراکز مختلفی در کشور تامین کننده نیاز به تجهیزات مبلمان شهری هستند. از این رو می توان انواع آبخوری شهری در ابعاد، طرح ها و جنس های متفاوتی موجودند.

به نسبت نوع درخواست، قیمت آبخوری پارکی متفاوت خواهد بود. اگر برای خرید آبخوری استاندارد در جستجوی فروشگاه معتبر هستید، ایمن ترافیک کالا با صداقت تمام در خدمت شما خواهد بود. این مرکز با عرضه انواع آبخوری بتنی، فلزی و سنگی در طرح ها و ابعاد متفاوت، تا به امروز نیازهای بسیاری از مناطق شهری را برطرف نموده است.

توجه داشته باشید که موارد مختلفی در قیمت آبخوری شهری تاثیر گذارند. با توجه به محبوبت بالای آبخوری بتنی، این مرکز مدل های بسیار متنوع تری از این کالا را در اختیار مشتریان قرار داده است. از این رو در خرید آبخوری بتنی انتخاب وسیع تری خواهید داشت. با توجه به طرح و ابعاد آبخوری بتنی قیمت آن متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

در مجموع مرکز ایمن ترافیک کالا، بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: