انواع میز تحریر ساده چوبی
نوشته شده توسط : malih

میز تحریر مدرسه

میز تحریر نیز یکی از تجهیزات مدارس می باشد که باید به نکات ویژه ای در خرید آن توجه کرد .یکی از عمده مشکلاتی که در نبود استاندارد نبودن میز تحریر برای مدرسه باعث بروز مشکلاتی از جمله فرم گرفتن نادرست اسکلت دانش آموزان و حتی کمردرد و مچ درد و گردن درد همه کسانی که مجبورند به مدت طولانی پشت میز و نیمکت مدرسه بنشینند می باشد. بنابراین با توجه به استاندارد و ارگونومیک بودن میز تحریر آن را خریداری نمایید .

تجهیزات و لوازم مدارس

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشندگان تجهیزات و لوازم مدرسه ، در تولید تمام محصولات خود از جمله میز تحریر ساده مورد معرفی را با قیمت مناسب و با کیفیت و همواره با تضمین جنس عالی ام دی اف و با روکش های مقاوم در برابر خط و خش عرضه می دارد.

انواع میز تحریر

از انواع میز تحریر می توان ؛ میز تحریر چوبی ، میز تحریر ساده ، میز تحریر مدرسه ، میز تحریر تاشو و میز تحریر کودک نام برد . میز تحریر مدرسه ای بسیار ساده و شیک و ساختاری کاملا ساده برای استفاده در مدارس و آموزشگاه ها می باشند .

کودکان ما از زمانی که وارد مدرسه می شوند اولین وسیله ای که با آن در طول زمانی که در مدرسه حضور دارد استفاده از میز و نیمکت مدرسه ای می باشد که آموزش و پرورش باید به این نکته توجه ویژه ای کند و از تجهیزات مدرسه ای مناسب استفاده کند تا دانش آموزان ما و سرمایه های آیندگان ما دچار مشکلات بدنی و ... نشوند . ایمن ترافیک کالا هم در این عرصه قدم پیش نهاده و از محصولات با کیفیت خود و ارگونومیک را با قیمتی مناسب ارائه نموده است .

 

منبع : https://www.schooloutfitters.com




:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: