صندلی دسته دار امتحانی
نوشته شده توسط : malih

انواع صندلی امتحانی دسته دار

صندلی دسته دار در انواع مختلف رنگ و جنس تقسیم می شوند که شامل : صندلی کلاسی دسته دار چوبی ، صندلی امتحانی تاشو ، صندلی دانش آموزی پلاستیکی و...می باشد .

 

مشخصات صندلی امتحانی

صندلی امتحانی با طراحی خاص خود توانسته در انواع مختلف صندلی های آموزشی جایگاه ویژه ای داشته باشد .می توان گفت صندلی دسته دار پلاستیکی و ... یک صندلی راحت و بی نقص بوده  ؛ چون دارای استاندارد ایران و ارگونومیک می باشد .در طراحی ارگونومیک انواع صندلی مدرسه دسته دار به ارتفاع نشیمنگاه از نظر آویزان نبودن پاها و فشار وارد نشدن به زانو باید توجه کرد .

از دیگر موارد آن می توان به قوس دار بودن پشتی صندلی اشاره کرد .که قوس دار بودن پشتی صندلی کلاسی با حالت کمر ما مطابقت کند تا کاربر و دانش آموز دچار کمر درد نشود و کل کمر او را پوشش دهد .صندلی دسته دار امتحانی حدود 10 تا 20 سانتی متر باید در پایین صندلی باید قوس داشته و یا خالی باشد .

 

خرید صندلی امتحانی

ایمن ترافیک کالا با همکاری تعدادی از تولیدکنندگان میز و نیمکت مدرسه ، صندلی آموزشی ، صندلی دانش آموزشی دسته دار و امتحانی ؛ اقدام به تولید و فروش صندلی امتحانی برای مدارس و آموزشگاه ها نموده است .

تنوع محصولی و تنوع رنگی در بخش تجهیزات مدارس می تواند در انتخاب محصول، مطابق با سلیقه شما عزیزان باشد .

 

صندلی دانش آموزی دسته دار

از نظر ارگونومیکی باید اندازه میز و صندلی ها طوری باشد که دانش آموز قادر باشد در هنگام استفاده از آن در وضیعیت مناسب و راحت با راندمان بالا ، کار خود را انجام دهد .

صندلی های دسته دار مورد استفاده برای دانش آموزان ، دانشجویان و... می باشد .صندلی دسته دار به انواع اسم ها از جمله : صندلی امتحانی دسته دار، صندلی دانش آموزی دسته دار ، صندلی کلاسی ، صندلی دانشجویی معروف می باشند .

 

منبع : https://dir.indiamart.com




:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: