آنچه دربار تجهیزات کنترل ترافیک باید بدانید
نوشته شده توسط : malih

کاربرد انواع تجهیزات کنترل ترافیک

با در نظر گرفتن کمبود متخصصان در سطح کشور استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک یکی از تجهیزات ضروری شهری و برون شهری به شمار می آیند تا از این طریق بتوان نظم و ترتیب را در سطح شهر و جاده ها ایجاد کنیم.


کنترل ترافیک شهری چیست

دستگاه های کنترل ترافیک نشانگر، نشانه ها و دستگاه های سیگنال مورد استفاده برای اطلاع رسانی، هدایت و کنترل ترافیک، از جمله عابران پیاده، رانندگان وسایل نقلیه موتوری و دوچرخه سواران است. این دستگاه ها معمولا در مجاورت، بیش از حد و یا در کنار بزرگراه ها، جاده ها، امکانات ترافیکی و دیگر اماکن عمومی که نیاز به کنترل ترافیک دارند، قرار می گیرند. راننده هر وسیله نقلیه باید دستورالعمل های یک دستگاه کنترل ترافیک رسمی را بپردازد، مگر اینکه توسط یک افسر پلیس هدایت شود، اما برای اطاعت از آنها، شما باید یاد بگیرند که چگونه پیام ها را به اشکال و رنگ های مختلف نشانه ها و سیگنال ها. تمام دستگاه های کنترل ترافیک مورد استفاده در ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، ابزار و یا مدیریت حوادث (کنترل ترافیک موقت) خیابان ها و بزرگراه ها باید مطابق با مشخصات مورد استفاده این راهنما باشد. آماده سازی و هماهنگی برنامه های ویژه با شرایط حمل و نقل و دیگر سازمان های بزرگراه، پلیس و سایر واحدهای اضطراری، خدمات پس از فروش، مدارس، راه آهن و غیره می تواند مورد نیاز برای کاهش موقعیت های غیر منتظره و غیر معمول در ترافیک باشد. در طول فعالیت های کنترل موقت موقت، ممکن است خودروهای تجاری ممکن است به دلیل پل، وزن، ترخیص یا محدودیت های هندسی مسیر دیگری را از خودرو دنبال کنند. همچنین وسایل نقلیه حمل مواد خطرناک ممکن است نیاز به مسیر دیگری از وسایل نقلیه دیگر داشته باشند. شبکه ملی کامیون و نشانه های حمل بار خطرناک در بخش 2B-43 ذکر شده است. اصول و رویه هایی که تجربه نشان داده است تمایل به افزایش ایمنی رانندگان و کارگران در مجاورت مناطق کنترل ترافیک موقت را در لیست زیر ذکر شده است. این اصول و رویه ها یک فلسفه راهنمایی برای کنترل ترافیک موقت خوب استفاده شده در کنترل ترافیک منطقه برای تمرین ارائه می کنند. آنها استانداردها و ضمانت های خاصی را ایجاد نمی کنند


خرید تجهیزات کنترل ترافیک تشریح کنید

دستگاه های کنترل ترافیک در مناطقی که سطح ترافیکی هر دو وسیله نقلیه یا عابر پیاده وجود دارد ضروری است. مهم است که هشدارهای صحیح و سیستم های کنترل ترافیکی را در محل قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که از هر حادثه احتمالی پیشگیری کنید. فروشگاه خط کامل از دستگاه های کنترل ترافیک برای کمک به هشدار از ترافیک در نزدیکی و کاهش خطر تصادفات به عنوان یک نتیجه. یافتن همه چیز از بارریچهای ترافیکی برای مدیریت حرکات وسیله نقلیه و کنترل جمعیت، به مخروطهای ترافیک بازتابنده که نیازهای DOT را برآورده می کنند. با طیف گسترده ای از منابع ما، ما یک فروشگاه واحد برای دستگاه های کنترل ترافیک است. دستورالعمل در مورد دستگاه های کنترل ترافیک یکنواخت یا MUTCD استانداردهای استفاده شده توسط مدیران جاده ای در سراسر کشور را برای نصب و نگهداری دستگاه های کنترل ترافیک در تمام خیابان های عمومی، بزرگراه ها، راه دوچرخه سواری و جاده های خصوصی برای ترافیک عمومی تعریف می کند. MUTCD توسط اداره بزرگراه فدرال منتشر شده است. MUTCD، که از سال 1971 توسط FHWA اداره شده است، مجموعه ای از استانداردهای ملی برای تمام دستگاه های کنترل ترافیک، از جمله نشانه های راه، نشانه های بزرگراه و سیگنال های ترافیکی دیگر انواع کنترل شامل ماشین صنعتی، خودرو و وسایل نقلیه جاده ای، سیستم های تهویه مطبوع، تجهیزات سنگین، جرثقیل و مانلیفت، راه آهن، درجه حرارت، دستی دستی از راه دور بی سیم، دست سیمی دست، موتور، بی سیم، موتور، روشنایی، ترمز، چندگانه / CANbus، آب و هوا ، دسترسی، آسانسور و کنترل کروز. صنایع مورد استفاده شامل حمل و نقل، ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی، تجاری و صنعتی، انرژی، ترافیک و راه آهن، فروش و معماری است.


منابع : تجهیزات کنترل ترافیک




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: