نوشته شده توسط : malih

مشخصات فنی مخروط ترافیکی

هر کدام از تجهیزات ترافیکی دارای مشخصات ظاهری و فنی شاخصی می باشند، که به وسیله آنها می توان نسبت به خریدیا سفارش آن اقدام نمود. خرید مخروط ترافیکی بر حسب نوع کاربرد و نیاز مشتریانانجام می شود. مهم ترین مشخصات فنی مخروط های ترافیکی موارد مهم زیر می باشد:

جنس مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی می توانند از لاستیک، پلیمر پی وی سی، پلیمر پلی اورتان، پلاستیک و ... ساخته شوند و به همین منظور خاصیت آنتی استاتیک، آنتیuv و آنتی اکسیدانی بالایی داشته و به آسانی خراب نمی گردند.

ارتفاع کله قندی

ترافیکی کله قندی ها با ارتفاع 45، 55، 75 و 100 سانتی متر ساخته شده و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ مخروط

معمولا از طیف رنگی قرمز و نارنجی برای مخروط های ترافیکی استفاده می شوند. استفاده از خاصیت شبرنگ موجب می گردد تا راننده خودرو بتواند در هنگام تاریکی از وجود علائم هشدار دهنده آگاه گردد. متداول ترین نوع شبرنگ ها در ساخت مخروط های ترافیکی مواردی همچون شبرنگ پارچه ای، شبرنگ چینی، شبرنگ کره ای و شبرنگ لانه زنبوری می باشند.

ساخت مجسمه شهری با مخروط ایمنی

I)cone) مجسمه ای است که جهت استفاده در فضای شهری و محیط باز، توسط شرکت LIKEartichets با استفاده از ۵۰۰ مخروط ایمنی پلاستیکی و نارنجی رنگ ساخته شده است. این مجسمه شهری در سیتی پارک شهر پارادس پرتقال قرار دارد و در طول شب توسط لامپ هایLED نورپردازی می شود.

I)cone) بی شک مجسمه ای خیره کننده و اثری مفهومی و جذاب است. هنرمند توانسته با استفاده ی غیر معمول از تجهیزات ترافیکی و اتصال تعداد زیادی مخروط ایمنی اثری زیبا و ماندگار خلق کند. مشاهده ی این مجسمه در فضای پارک، شهروندان و گردشگران را غافلگیر کرده و آن ها را به تجربه طراحی های جدید فضاهای عمومی، دعوت و ترغیب می نماید.

چیدمان هنری با استفاده از مخروط ایمنی

سازندگان این اثر از پلاستیک به عنوان ماده اصلی برای ساخت این مخروط های ترافیکی استفاده کرده اند، زیرا پلاستیک در برابر عوامل طبیعی و محیطی سخت و مقاوم بوده و توانایی ساخت کارهایی از این دست را دارد. این چیدمان هنری مفهوم و کاربرد اصلی و رایج شیء را، که همان مخروط ایمنی است، عوض کرده و به چالش کشیده است. همین امر باعث شده بیننده با دیدن این اثر به تفکر، واکنش و تعامل وا داشته شود. این اثر با استفاده از صدها مخروط ایمنی و با بهره گیری از مشخصه های فرم و رنگ آن ها، ساختاری تکرار شونده (مدولار) را پدید آورده است. این مجسمه شهری نارنجی رنگ با جلب توجه میان سبزی و طراوت پارک، شهروندان را تشویق به نزدیک تر شدن به هنر و تعامل با آن می نماید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با تولید انواع کله قندی سعی دارد نیاز ایران را به واردات این محصول برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استانداردهای تولید استوانه ترافیکی

استاندارد جهانی تعیین شده برای ابعاد استوانه ترافیکی ایمنی طول 1.15 متر و شعاع 5 سانتی متر می­باشد. البته ممکن است ابعاد استوانه ترافیکی در مناطق مختلف بسته به نوع قوانین ترافیکی متفاوت باشد. برای خرید استوانه ایمنی باید مورد استفاده را بررسی نموده و بهترین انتخاب را انجام دهید. با توجه به نوع کاربری این المان، میبایستی از مواد با استحکام بالا در ساخت آن استفاده شود. معمولا استوانه ایمنی را از لاستیک و یا ترکیباتPVC می­سازند. این ترکیبات انعطاف پذیری و مقاومت به ضربه بالایی را برای این استوانه فراهم میکند.

ابعاد استاندارد استوانه های ترافیکی

استوانه ترافیکیA3 : این استوانه که بیشتر با نام استوانه ایمنی شناخته می­شود، راهکاری برای اعمال محدودیت­ های جاده ای و کنترل سرعت خواهد بود. نوارهای شب نمای موجود بر روی این استوانه به خوبی برای رانندگان قابل روئیت خواهد بود. در مواردی دیگر می­توان با نصب این علائم حاشیه جاده­های پر تردد، از پارک وسایل نقلیه سنگین جلوگیری نمود. این استوانه ایمنی دارای شبرنگ استاندارد گلاس بیددار، محافظ نور خورشید(anti UV) ، ضد زنگ(antioxidant) و آنتی استاتیک(antistatic) است.

استوانه ترافیکیA8 : استوانه ایمنی فنری با نام تخصصی استوانه A8 شناخته میشود. این استوانه مجهز به یک پایه فنری است که انعطاف پذیری در جهات مختلف را ایجاد نموده است. با توجه به طراحی جالب توجه این قطعه در برخوردها و تصادفات شدید، کمترین آسیب را پذیرا خواهد بود. به دلیل دوام بالای این استوانه، معمولا از آن برای نشان دادن هندسه جاده ­هاو بزرگراه هااستفادهمیشود.

استوانه ترافیکیA4 : استوانه ترافیکیA4 مدل دیگری از استوانه ایمنی است که به سبب کیفیت بالای ساخت در برابر انواع آسیبهای فیزیکی و شرایط جوی مقاومت بالایی دارد. این استوانه را برای هدایت خودروها در مسیرهای پر تردد و پرترافیک به صورت ثابت در اطراف جاده نصب میکنند.

نحوه نصب استوانه ترافیکی

نواع استوانه ترافیکی استحکام بالایی در برابر انواع ضربات و آسیب­های فیزیکی دارند. برای دریافت عملکرد مناسب از این المانهاباید در نحوه نصب آن­ها­دقتکافی را به کار برد. اگر قادر به نصب استوانه ترافیکی نیستید، این کار را به یک فرد ماهر بسپارید. اگرچه نحوه نصب استوانه ترافیکی چندان پیچیده نیست و با چند آموزش ساده می­توانید در نصب آن کاملا حرفه ای شوید.

در برخی موارد نیازی به نصب استوانه ایمنی به صورت ثابت نیست. در این شرایط برای نصب موقت استوانه ترافیکی از چسب مخصوص استفاده می­شود. اما نصب استوانه ایمنی به صورت دائمی نیاز به پیچ، مهره و مته دارد. نحوه نصب استوانه ترافیکی به این صورت است که به کمک مته در نقاط مشخص شده حفره ایجادمی­کنند و سپس با استفاده از پیچ و مهره استوانه را در محل مورد نظر نصب می­کنند. محل نصب استوانه ایمنی تاثیر مهمی در هدایت ترافیک خواهد داشت. از این رو ابتدا محل نصب و میزان تراکم این عناصر را تعیین و علامت گذاری کنید. سپس اقدام به نصب ثابت و یا موقتی آنهاکنید. نصب استوانه ایمنی به وسیله 4 تا 6 پیچ در اطراف پایه استوانه انجام میشود. روش دیگری که برای نصب پیشهاد می­شود، جوشکاری است. این روش برای نصب دائم انواع استوانه ترافیکی فلزی و استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی نصب و گارانتی آن را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورت تمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , دستکش ضدبرش استادکار،قیمت دستکش استادکار،خرید دستکش ضدبرش،قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()