نوشته شده توسط : malih

ضوابط نصب سرعت گیر

 سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعت گیر نیز با توجه به مواد سازنده آن تعیین می شود. قبل از هر چیز ذکر این نکته ضروری است که اصولا نصب سرعت گیر و سرعت کاه به عنوان بخشی از طرح های موسوم به “آرام سازی ترافیک”(Traffic Calming) استفاده می شود که در کشور های توسعه یافته از این روش فقط در معابر محلی  و یا در مقابل مدارس و مراکز آموزشی یا مراکز خاص مشابه استفاده می شود.  

در ادامه به قوانین و مواردی که باید در هنگام نصب سرعتکاه در نظر گرفته شوند پرداخته میشود. بسیاری از این موارد در شهرهای پیشرفته دنیا به شرایط قانونی تبدیل شده که نصب سرعتکاه مستلزم احراز این شرایط است:

فقط خیابانها و مناطق مسکونی محلی مناسب برای نصب این ابزار هستند.

سرعتکاه تنها زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که ناکارآمدی و عملی نبودن ابزار دیگر کنترل سرعت(مثل تابلوها و علائم) مسجل شده باشد.

نصب این ابزار تنها در خیابانهای مسکونی که روزانه کمتر از ۲۵۰۰  و بیشتر از ۱۰۰۰ وسیله نقلیه از آنها عبور میکنند مجاز است.

نصب سرعتکاه در خیابانهایی که دارای یک Lane در هر جهت حرکت هستند و تابلوی محدودیت سرعت ۲۵mph(40km) دارند ممکن است. البته نوع تخت سرعتکاه که دارای طول بیشتر است میتواند در خیابانهایی با حداکثر سرعت مجاز ۳۲mph.(50km) نیز نصب شود.

سرعت گیر و سرعت کاه نباید در معابر دارای  شیب  بیش از ۸% در صد نصب شود.

سرعتکاه در خیابانی که به عنوان مسیر عبور کامیون/ کامیونت  یا مسیر حمل ونقل عمومی شناخته میشود نصب نمیگردد.

نصب سرعتکاه در خیابانهایی که مسیر اولیه و اصلی رفت وآمد وسایل نقلیه اورژانسی هستند و بنابر تشخیص متخصصین باعث تاخیر غیر قابل قبول در سرویس دهی این وسایل میشوند ممنوع است.

نصب سرعتکاه در خیابانهایی که محل استقرار نیروهای پلیس, امداد, آتش نشانی و موارد اورژانسی دیگر هستند ممنوع است.

بدلیل تامین امنیت, این ابزار در خیابانهایی که طبق تایید متخصصین از طول و عرض مناسب و دید کافی از فاصله دور برخوردار نباشد و همچنین دارای پیچ و خم زیاد و شیب نامناسب باشند نصب نمیشود.

سرعتکاه ها برای نصب نیاز به موافقت کتبی ۱۰۰% صاحبین املاک(۱ رای به ازای هر مالک) و ۶۷% ساکنین(۱رای به ازای هر واحد مسکونی) خیابان محل نصب دارند.

علائم هشدار دهنده که به راننده وجود سرعتکاه و همچنین سرعت عبور از آنها را اعلام کند باید در فاصله مناسب قبل از شروع یک سری سرعتکاه نصب شوند.

سرعتکاه نباید در خیابانهای بن بست با طول کمتر از ۸۰۰فوت(۲۵متر) نصب شود.

طول خیابان محل نصب باید حداقل ۱٫۴مایل(۲٫۲۵ کیلومتر) باشد.

در مواقعی که استفاده از سرعتکاه لازم است اما مشکلاتی نظیر اصلی بودن خیابان یا عبور و مرور مرتب وسایل نقلیه اورژانسی وجود داشته باشد, از ابزاری به نام Speed Cushion و در برخی مواقع از Speed Table استفاده میشود.

استانداردهای ساخت

 برای ساخت سرعتکاه استانداردهایی تعیین و تدوین شده تا کارایی این ابزار را به حداکثر و مشکلات حاصل از آن را به به حداقل برساند. در ادامه به بخشی از این استانداردها اشاره میشود:

طبق استاندارد حداکثر ارتفاع هر سرعتکاه ۳تا ۴اینج(۷تا ۱۰سانتیمتر) و حاکثر طول آن۱۲تا ۱۴ فوت(۳٫۵تا ۴٫۲ متر) میباشد.

سرعتکاه باید به صورت یک سری چند تایی با فاصله معین در طول یک مسیر نصب شود. فاصله بین هر سرعتگاه بسته به طول خیابان محل نصب میتواند بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ فوت(۶تا ۱۸ متر) باشد.

در ساخت آنها باید از آسفالت, سیمان یا مواد پلاستیکی استفاده شود.

استفاده از پلاستیک به دلایل زیر متداول تر است:

قبل از نهایی شدن محل نصب, نوع پلاستیکی را میتوان براحتی جا بجا کرد تا بهترین محل برای نصب پیدا شود.

 بر خلاف آسفالت و سیمان کمتر به تعویض و تعمیر نیاز پیدا میکند, در نتیجه کم هزینه تر است.

در فصل بارش برف که سرعتکاه ها یکی از مشکلات برای عبور برفروب هستند, پروسه نصب آسان نوع پلاستیکی این امکان را فراهم می آورد که برداشته شوند و بعدا دوباره سر جای خود قرار بگیرند.

بر روی هر سرعتکاه باید خطوط مخروطی شکل و با رنگی مشخس کشیده شود تا رویت آنها را از فاصله دور و در شب تسهیل بخشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه سرعت گیر

سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعت گیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. حال به گذشته سرعت گیر بپردازیم.

گزارشات متعددی در مورد اولین سرعتگیر وجود دارد که قدیمی ترین این گزارشات توسط New York Times و در تاریخ ۷ ژوئن سال ۱۹۰۶ منتشر شده است. طبق این گزارش اولین سرعتگیر دنیا در Chatham واقع در New Jersey  نصب شده است. این سرعتگیر در نزدیکی محل عبور عابرین پیاده نصب شد و در حدود ۵ اینچ(۱۲ تا ۱۳ سانتیمتر) ارتفاع داشت. البته در آن زمان میانگین حداکثر سرعت اتومبیل ها ۳۰ mph(50kmph) بود. اولین سرعتگیر در اروپا در سال ۱۹۷۰و در شهر Delft هلند ساخته شد.

تعاریف, تفاوتها و شباهتها

در واقع تفاوتهای اساسی و برخی تشابهات میان Bump و Hump وجود دارد که ارائه تعریف برای هر یک از این دو وسیله به آشکار شدن این تفاوتها و تشابهات کمک میکند.

سرعت گیر(Bump):

ابزاری برای کنترل سرعت وسایل نقلیه است. طبق استانداردهای موجود ارتفاع بلند ترین نقطه یک سرعت گیر باید ۳ تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰cm), حداکثر طول آن ۱ فوت(۳۰cm) وعرض آن به اندازه عرض محل نصب باشد.

 استفاده از سرعت گیر در اماکنی توصیه میشود که حداکثر سرعت وسایل نقلیه از ۵تا ۱۰ مایل) ۱۵ کیلوتر)تجاوز نمیکند. پارکینگها یا مراکز خرید به عنوان بهترین اماکن برای نصب این وسیله میباشد. نصب این وسیله در اماکن و معابری که محل رفت و آمد عمومی هستند مناسب نیست و معمولا باعث ایجاد مشکل برای وسایل نقلیه میشود.

 سرعت کاه(Hump):

از این ابزار با نام سرعتگیر ملایم(Gentle Bump) نیز یاد میکنند. ارتفاع سرعت کاه به ۳تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰ سانتیمتر) میرسد, عرض آن به اندازه عرض خیابان محل نصب است و طولی ما بین ۱۲تا ۱۴ فوت(۳٫۵تا ۴٫۲ متر) دارد. طول سرعت کاه ممکن است به ۲۲ فوت(۶٫۷ متر) نیز برسد, در چنین مواقعی به آن Speed Table نیز میگویند.

امروزه استفاده از سرعت کاه(نه سرعت گیر) در مناطق و معابر مسکونی و همچنین مناطقی که مسیر اصلی اتوبوس, آمبولانس و اتومبیلهای اورژانسی دیگر نیستند متداول است که سرعت عبور از آنها نباید از ۱۰ تا ۲۰ مایل(۱۵تا ۳کیلومتر) تجاوز کند. بر خلاف Bump, Humpها معمولا به صورت سری چند تایی با فاصله معین در طول یک مسیر نصب شوند تا سرعت وسایل نقلیه قبل و بعد از هر Hump کنترل شود.

 وسعت کاربری

در مورد کاربرد این ابزار در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که نصب سرعتگیر(Bump) در کلیه معابر به غیر از پارکینگها مخالف قانون است ولی سرعتکاه(Hump) میتواند با رعایت شرایط و ضوابطی خاص نصب شود.

سرعتکاه در برخی شهرها مورد استفاده قرار میگیرد و در بعضی شهرهای دیگر نیز یا استفاده نمیشود(از دید شهرداری منع قانونی دارد) یا نصب آنها مستلزم رعایت قوانین و شرایطی است که محل نصب و خود سرعتکاه باید حائز این شرایط باشند.

این ابزار در برخی شهرهای آمریکا و انگلیس برای کنترل سرعت مورد استفاده قرار میگیرد اما مساله قابل توجه میزان استفاده از آنها در سطح شهر هاست. تحقیقات نشان میدهد سرعتکاه در مناطقی خاص مثل خیابانهایی که در آنها یک یا چند مدرسه وجود دارد, یا مناطق مسکونی که میزان جمعیت و میزان عبور و مرور وسایل نقلیه در حدی است که نیاز به وجود سرعتکاه را ایجاد میکند نصب میگردند. با مطالعه و بررسی موارد مربوط به شرایط محل نصب میتوان به این نتیجه رسید که حتی در شهرهایی که منع قانونی برای نصب سرعتکاه ندارند, فقط محلها و مناطق مخصوصی که طبیعتا تعدادشان هم زیاد نیست به این ابزار مجهز میشوند. سرعتکاه به صورت و حجمی که ما در کشور خود شاهد آن هستیم معمول و پر استفاده نیست.

قیمت انواع سرعت گیر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ , قیمت سرعت گیر , خرید سرعت گیر ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ضرورت علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی

با پدید آمدن وسایل نقلیه موتوری در زندگی بشر تغییراتی اساسی پدید آمد اما به موازات مزایای این پدیده مشکلاتی برای زندگی انسان بوجود آمد که ضرورت علایم و تابلوی راهنمایی و رانندگی را مشخص می‌ساخت. خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. دسته ای از این تغییرات مثبت و برخی منفی بود. کاهش زمان نقل و انتقالات، افزایش سرعت مبادلات و تجارت و پدیدار شدن مشاغل جدید از جمله تغییرات مثبتی بود که زندگی انسان را متحول کرد.

تاریخچه پیدایش حمل و نقل امروزی

افزایش تصاعدی مصرف سوختهای فسیلی و به تبع تولید گازهای سمی که خود نیز علت اصلی پیدایش بسیاری از بیماریهاست، پدیده گرمایش تدریجی زمین که سبب بر هم زدن تعادلهای زیست محیطیست و افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی که بخشی از مشکلات پدید آمده این تغییر رویه است. پس انسان علاوه بر بهره وری از این سیستم، باید جهت رفع مشکلات بوجود آمده تدبیری اتخاذ میکرد. پدید آمدن علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی یکی ازبهترین راه حل ها جهت کاهش حوادث رانندگی شناخته شد. تابلو های راهنمایی و نظم بخشیدن به تردد توسط چراغهای راهنمایی از اولین اقدامات در این زمینه بود.

آمار و ارقام مرتبط

با استناد به آمار منتشر شده  توسط سازمان بهداشت جهانی، ایران با ۴۳.۸ کشته در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر جزو ۲۵ کشور خطرناک در رانندگی جاده ایست. نامیبیا، سوازیلند، مالاوی، عراق و ایران به ترتیب جزو ۵ کشور اول در بیشترین تلفات جاده ایست. مالدیو، مالتا، جزایر مارشال، ژاپن، فیجی، سوییس، تاجیکستان و هلند به ترتیب ۷ کشوری هستند که کمترین تلفات جاده ای را دارند.تشکیل کمیسیون ایمنی راه‎ها در سال ۸۳ با مصوبه دولت، نتایج قابل قبولی داشته و به طور متوسط سالانه به میزان پنج درصد از میزان تلفات جاده‎ای کاسته است اما به هدف برنامه پنجم توسعه که کاهش سالانه ۱۰ درصدی این میزان است، نرسیده‎ایم.

 

تکنولوژی روز به روز و یا به تعبیری لحظه به لحظه در حال تغییر است. این بدین معنی است که علاوه بر پیشرفتهایی که در حوزه خودرو و وسایل نقلیه موتوری حاصل می گردد در زمینه علائم راهنمایی نیز باید تغییراتی لحاظ شود. پیدایش وسایل نقلیه هیبرید، برقی و خورشیدی قطعا نیاز های جدیدی در حوزه ترافیک با خود به همراه دارند.

کلام آخر

تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش نظم در خیابان‌ها و کاهش حجم ترافیک و تصادفات در معابر شهری در شرایطی مقدر می‌شود که از علائم و تجهیزات ترافیکی مناسب استفاده شود و شهروندان نیز به این علائم توجه کنند. تجهیزات ترافیکی مثل چراغ راهنمایی رانندگی، چشم گربه ای و گل میخ، تابلوهای راهنمایی، کله قندی و استوانه ترافیکی، بشکه ایمنی و نیوجرسی کاربردهای زیادی در خیابان‌ها و معابر شهری دارند و استفاده و جایگذاری درست آن باعث کاهش میزان تصادفات و ترافیک می‌شود، استوانه ترافیکی یکی از این تجهیزات که نقش بسزایی در کنترل ترافیک را به عهده گرفته است. و در ادامه این متن به بررسی ویژگی ها و انواع آن می پردازیم.

استوانه ترافیکی چیست؟

استوانه ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است.که کاربردهای زیادی اعم از مشخص کردن حریم مسیر های مختلف، کنترل سرعت خودرو ها.و جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم دارد. کیفیت بالای این دسته از تجهیزات ترافیکی باعث می شود تا بتواند در برابر ضربات و فشار های زیاد وارد شده مقاومت کند.و در برابر شرایط جوی تحمل بالایی داشته باشد. قرار گرفتن نوار های شبرنگ روی آن ها باعث شده است.رانندگان آن ها را در شب راحت تر مشاهده کنند و از فواصل دور نیز قابل دیدن باشند.

نصب استوانه ترافیکی

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره شد استوانه های ترافیکی کاربرد های زیادی دارند و در بعضی مواقع می‌توان از آن ها در مکان های شخصی نیز استفاده کرد. برای خرید هر نوع از تجهیزات ترافیکی باید نسبت به نیاز خود و نوع کاربردی که دارند، شناخت کافی صورت بگیرد تا خریدی ایده آل و درست داشته باشید. قبل از سفارش و نصب این دسته از تجهیزات ترافیکی باید در نظر داشته باشید.که از آنها به چه منظور استفاده می کنید و محل نصب آن ها را به شکل دقیق بدانید.

استوانه های ترافیکی بسته به نوع درخواست مشتری و کاربرد آن دارای انواع گوناگونی می باشند. به عنوان مثال استوانه هایی که برای عدم پارک خودرو های مزاحم مورد استفاده قرار می‌گیرند با استوانه هایی که برای مشخص کردن مسیر عبور خودرو ها هستند ارتفاع متفاوتی دارند. ارتفاع های استاندارد استوانه شامل 75 سانتی متری و 1 متری است و دارای شبرنگ های مختلف و جنس درجه 1 و 2 است.

از مزیت های استوانه های ترافیکی می‌توان به نصب راحت آن ها اشاره کرد زیرا به طور معمول توسط 4 یا 6 پیچ روی سطح مورد نظر ثابت می‌شوند و هنگام نصب زمان زیادی نمی گیرد.(

سخن آخر

استوانه ترافیکی یکی از مورد نیازترین تجهیزات ترافیکی هستند.که با توجه به کاربردهای زیادی که دارند در مکان‌های عمومی و یا ملک‌های شخصی مورد استفاده قرار می‎گیرند. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید.و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است.که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. برای خرید استوانه ترافیکی استاندارد می‌توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه خریداری فرمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه دست انداز و سرعت‌ گیر از ابتدا تا کنون

دست انداز یا سرعت گیر اسمی رایج برای وسایلی است که از انحنایی عمودی برای کم کردن سرعت وسایل نقلیه‌ی موتور دار به منظور بهبود شرایط ایمنی استفاده می‌کنند. قیمت سرعت گیر با توجه به ابعاد و متریال آن با هم متفاوت است. قیمت سرعتگیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. کیفیت این مدل نیز بیشتر است و از این رو از آن در جاده های پر رفت و آمد و پارکینگ های ماشین های سنگین استفاده می شود. 

اگر چه دست انداز‌ها برای کاهش سرعت اتومبیل‌ها بسیار موثر هستند، اما استفاده از آنها گاهی بحث برانگیز است چرا که می‌توانند باعث افزایش صدای ترافیک شوند، باعث صدمه به وسایل نقلیه شوند و یا منجر به کند شدن سرعت خودرو‌های امدادی. بعضی دست انداز‌ها که به صورت غیر استاندارد تهیه شده و مثلا ارتفاعشان زیاد است یا زوایای تیز دارند می‌توانند برای رانندگان به عنوان حواس پرتی تلقی شوند چرا که نمایش آنها، خصوصا برای ماشین‌هایی که خیلی به زمین نزدیک هستند و یا اصطلاحا اسپورت هستند خیلی دشوار است. همچنین دست اندازها اگر به خوبی دیده نشوند می‌توانند برای دوچرخه‌ها و موتور‌ها هم خطرناک و تهدید کننده باشند. دست انداز‌ها هزینه‌ای 50 تا 200 دلاری برداشته و ممکن است در طی زمان نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

ترکیبات

هر کدام از این وسایل ممکن است از متریال‌های مختلفی از جمله آسفالت، بتن، پلاستیک بازیافت شده، فلز و یا لاستیک ولکانیزه ساخته شده باشند؛ اما اکثرا دست انداز‌ها به دلیل دوام و استحکام و افزایش پایداری از آسفالت و بتن ساخته می‌شوند اما با این حال شکل دهی و در آوردن ابعاد مناسب برای آنها دشوار است.

محصولات لاستیکی از قبل مطابق اندازه‌های استاندارد شکل دهی شده‌اند. این گونه دست انداز‌ها معمولا پیچی هستند و نصب و برداشتن آنها راحت‌تر است. می‌توان از نصب و راه اندازی موقت آنها برای تست کردن استفاده‌ی آنها در پروژه‌های بزرگ‌تر استفاده کرد. دست انداز‌هایی که قابل جدا کردن هستند یا در واقع پیچی هستند برای زمستان بسیار مناسب‌اند، چرا که در زمستان برف روی آنها را می‌پوشاند یا ممکن است توسط ماشین‌های برف روب آسیب ببینند.

تاریخچه دست انداز و سرعت‌ گیر

در 7 ژوئن سال 1906، روزنامه‌ی نییورک تایمز خبر از پیاده سازی اولیه‌ی آنچه ممکن است همان دست انداز باشد در چتم نیوجرسی داد که قرار بود قسمتی که اشغال می‌کرد را 5 اینچ بالاتر از سطح جاده بیاورد.

«این طرح اولیه‌ی کاهش سرعت اتومبیل‌ها توسط شهرداری‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است، اما شهرداری چتم اولین جایی است که این موضوع را عملی می‌کند»

سرعت متوسط خودرو‌ها در آن زمان حدود 48 کیلومتر بر ساعت بود.

Arthur Holly Compton  فیزیکدانی بود که در سال 1927 برای کشفیاتش که منجر به تغییرات عمده در نظریه‌ی الکترومغناطیس شد جایزه‌ی نوبل را از آن خودش کرد. او بیشتر به خاطر کارش بر روی اثر کامپتون با اشعه‌های ایکس شناخته شده است. او همچنین مخترع دست انداز‌های اولیه در سال 1953 می‌باشد. او با توجه به سرعت رانندگانی که از نزدیکی دانشگاه واشنگتن که وی در آنجا رئیس دانشگاه بود گذر می‌کردند، فکر طراحی دست انداز به سرش زد.

آزمایشگاه تحقیقات جاده و حمل و نقل بریتانیا در سال 1973 گزارشی جامع از نحوه‌ی عملکرد وسایل نقلیه بر مبنای انواع مختلف دست انداز‌ها منتشر کرد. در آن زمان دست انداز ‌ها فقط در جاده‌های خصوصی استفاده می‌شدند و اجازه‌ی نصب در جاده‌های عمومی وجود نداشت .

طبق اعلام نشریه‌ای که توسط موسسه‌ی مهندسین حمل و نقل منتشر شده، اولین دست اندازها در اروپا در سال 1970 و در شهر دلفت هلنداستفاده شدند.

سرعت گیر‌ ها یا دست انداز‌ها در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی مالتی و انگلیسی کاریبایی تحت عنوان پلیس خواب، در نیوزلند تحت عنوان مانع مرتعش کننده و در کرواسی، اسلوونی و روسیه تحت عنوان پلیس در حال استراحت یا پلیس دراز کشیده شناخته می‌شوند. دست انداز‌های معمولی ارتفاعی به اندازه‌ی ۷.۶ تا ۱۰.۲  سانتی متر داشته و فاصله‌ی گذر از آنها یا همان عرضشان حدود 30 سانتی متر و برای جاده‌های عریض‌تر حدود 3 تا ۴.۳ متر می‌باشد.

طول دست انداز‌ها هم متفاوت است و معمولا میان خود دست انداز‌ها و لبه‌های جاده‌هایی که بسته‌اند( یعنی از کنارشان جویی رد شده یا جدول کشی است)، فاصله می‌باشد که هم آب جمع نشود و هم خودرو‌های امدادی مسیری راحت‌تر برای عبور داشته باشند که البته اثر بخشی این موضوع به نوع خودرو و طراحی خاص جاده بستگی دارد.

خرید انواع سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

اهمیت کله قندی ترافیکی

بزرگراه، جاده، خیابان و حتی کوچه بدون علائم و تجهیزات ترافیکی هرگز ایمنی لازم را ندارد و تجهیزات ترافیکی نقش مهمی را در ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافران و رانندگان ایفا می کند، به نوعی که هرگز نمی توان هیچ راهی را بدون تجهیزات ترافیکی متصور بود. یکی از تجهیزات ترافیکی که شکلی مخروطی دارد، کله قندی ترافیکی است. خرید کله قندی ترافیکی اهمیت بسیاری دارد.

واقعیت این است که رانندگان وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن به عوامل مختلفی نیازمند هستند که علاوه بر مهارت در رانندگی و توجه به قوانین و مقررات رانندگی، نیازمند بهره بردن از علائم و تجهیزات ترافیکی هستند.

هر یک از علائم و تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت خاص خودشان هستند و کارایی مهمی دارند و شما در این چند سطر، با کله قندی ترافیکی به عنوان یک بخش مهم از تجهیزات ترافیکی آشنا می شوید.

کله قندی را بهتر بشناسیم

کله قندی به گونه ای ساخته شده است که سطح مقطع بزرگ آن روی زمین قرار می گیرد و هرچه رو به بالاتر می رود، باریک تر می شود، به نحوی که نوک آن مانند یک برج دست ساز انسان باریک است.

کله قندی از جمله تجهیزات پرکاربرد است که موارد استفاده بسیار زیادی دارد؛ از جمله هدایت ترافیک وسایل نقلیه در مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار دادن به رانندگان وسایل نقلیه و جداسازی مسیرها از یکدیگر. کله قندی با توجه به شکل ظاهری و همچنین دارا بودن برچسب های رنگی، هم در روز و هم در شب، توجه رانندگان را به خودش جلب می کند و یک هشداردهنده بی صدا و البته کاملا موثر محسوب می شود.

استفاده از کله قندی هرگز به فضای باز مانند خیابان ها محدود نمی شود بلکه می توان از کله قندی در فضاهای بسته مانند پارکینگ ها نیز بهره برد. مثلا می توان از کله قندی به عنوان تعیین کننده حریم شحصی استفاده کرد یا مسیری را در یک پارکینگ یا گذرگاه به صورت موقت تغییر داد یا بست.

کله قندی به قدری تنوع رنگ و طرح دارد که عملا به یکی از زیباترین تجیهزات ترافیکی تبدیل شده است و جنس آن نیز به گونه ای ساخته شده که سال های زیاد در زیر نور آفتاب و بارش برف وباران تحمل بیاورد و در برابر ضربه های ناشی از برخورد وسایل نقلیه یا جابجایی های مرتب، زیاد آسیب نبیند.

نکته آخر هم این که وجود کله قندی و استوانه ترافیکی در شب گاهی بر زیبایی و تنوع رنگ موجود در یک جاده و بزرگراه می افزاید و برای رانندگان نیز چشم نواز است.

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

قیمت کله قندی ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد. ایمن ترافیک کالا برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این فروشگاه از طریق سایت فراهم آورده است.

پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب مخصوص تک چشم

به طور کلی، قوانین راهنمایی و رانندگی تنها به افرادی اجازه رانندگی می‌دهد که نمره بینایی آن‌ها از ۱۲، ۱۰ بوده و درجه بینایی آن‌ها ۷۰ باشد. اما این قانون برای افراد تک چشم چگونه خواهد بود؟ آینه محدب ترافیکی مخصوص تک چشم یکی از این تجهیزات است که اغلب در داخل کابین خودرو و یا بر روی بدنه خارجی آن نصب می‌شود. طراحی این آینه موجب شده است که کمبود دید رانندگان با استفاده از این آینه تا حد زیادی جبران شود.توصیه می‌شود افرادی که محدودیت بینایی دارند و یکی از چشم‌های آن‌ها دید ضعیفی دارد و یا نابینا است تجهیزاتی را در خودروی خود تعبیه کنند تا وسعت دید خود را بهبود ببخشند.

تفاوت این آینه محدب با انواع آینه محدب ترافیکی در این است که در طراحی آن سعی شده است که دامنه دید افراد تا حد امکان افزایش یابد و میدان دید رانندگان به بیشترین حد خود برسد.

آینه محدب مخصوص رانندگی تک چشم

آینه محدب مخصوص رانندگی تک چشم، با مجوز سازمان راهنمایی و رانندگی در دو قسمت یعنی در زیر آینه جلوی خودرو از داخل و بر روی شیشه عقب می‌توند نصب شود. این آینه محدب ترافیکی سطحی شفاف دارد و هیچ موجی در تصاویر آن دیده نمی‌شود. سبک وزن است، نصب آن آسان بوده و به سرعت امکان‌پذیر است. همچنین شایان ذکر است که این آینه محدب مقاومت بالایی دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی، رطوبت و گرما و سرما مقاوم است.

مشخصات آینه محدب مخصوص تک چشم:

• جنس: شیشه ای

• نصب آسان

• دید زیاد برای رانندگان

• دارای مجوز استفاده

آینه محدب ابرو دار

یکی دیگر از انواع آینه محدب ترافیکی، آینه محدب ابرو دار است که شکل و ساختار متفاوتی داشته و در اغلب مسیرهای شهری پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از محل‌های استفاده از این نوع آینه پارکینگ‌های زمینی و طبقاتی است.  ابروی موجود در ساختمان این آینه ترافیکی آن را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نظیر بارش ذرات، گرد و غبار و یا باران و برف حفظ کرده و از آلوده شدن آن جلوگیری می‌کند.

آینه محدب مستطیل

در خودروهای سنگین و پیچ‌های بسیار تند، از آینه‌های محدب مستطیل برای ایجاد یک میدان دید بسیار وسیع، پوشش دهی نقاط کور و به حداقل رساندن حوادث استفاده می‌شود. آینه محدب مستطیلی در ابعاد مختلف ۴۰۰*۶۰۰ میلیمتر تا ۸۰۰*۱۲۰۰ میلیمتر عرضه می‌شود.

اهمیت نصب آینه محدب

خرید انواع آینه محدب ترافیکی و نصب آن در نقاط کور ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد.

برای مشاهده و خرید انواع آینه محدب ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به مشاروه در مورد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب پارکینگ , آینه محدب ترافیکی , قیمت آینه محدب ترافیکی , خرید آینه محدب ترافیکی , آینه محدب تک چشم , آینه محدب مستطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

جدا کننده های ترافیکی و بشکه  ترافیکی

استفاده از تجهیزات ترافیکی می تواند در کنترل عبور و مرور خودروها و کاهش آسیب ها و تصادفات احتمالی نقش به سزایی داشته باشد، انواع آینه محدب ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی و نیوجرسی، رنگ و برچسب ترافیکی با ساختار های متنوع گِرم و یک جزیی و چند جزیی در همین راستا عرضه شده است. استفاده از جدا کننده های ترافیکی در سطح شهرها و خیابان های شهری به عنوان تجهیزات مورد نیاز و اصولی برای کنترل ترافیک می باشد. به طور مثال استفاده از انواع بشکه پلاستیکی و نیو جرسی با داشتن مقاومت لازم و مرغوبیت بالا به عنوان تجهیزات کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی کاربرد بسیار زیادی داشته و به ایجاد نظم و قوانین لازم در خیابان ها و شهرها کمک می نماید.

موانع پلاستیکی ترافیکی

ایجاد نظم و برقراری آن در سطح شهر و خارج از آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از حوادث و تصادفات دلخراش در اثر عدم دسترسی به تجهیزات ایمنی، بشکه های ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاده است. از این رو توجه به مسائل ایمنی و رعایت مقررات لازم می تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد. بزرگترین حوادث معمولا درشرایط خطرآفرینی مانند دور برگردان ها، مناطقی که نور کمی دارند و محل های در دست احداث صورت می پذیرند. وجود جدا کننده های ترافیکی استاندارد می تواند از وارد آمدن آسیب های جدی به خودرو و سرنشینان را به حداقل رسانده و بروز خطرات را کاهش دهند. جدا کننده های ترافیکی بر حسب نیاز انواع مختلفی دارند، که در ادامه این مقاله به معرفی هر یک و بر شمردن مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

کاربرد بشکه ترافیکی در خیابان

نه تنها برای تفکیک دو خیابان از یکدیگر بلکه میتواند برا جدا سازی خیابان از پیاده رو نیز وسیله بسیار مناسبی محسوب شود. بشکه ایمنی در حفظ امنیت خودروها و هر گونه آسیب رسیدن به آنها نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. خودروهای عبوری با مشاهده جداکننده خیابان دیگر به سمت خیابان دیگر منحرف نخواهند شد و حد مشخص شده رانندگی خواهند کرد. بشکه ایمنی برای جداسازی در پارکینگ ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند به عنوان نوعی نظم دهنده عمل کند. تفاوتی که با بشکه خیابان دارد این است که برای فضاهای باز استفاده یا فضاهای بسته زیرا جنس این جدا کننده ها به  حدی محکم هستند که میتوانند دمای بالا و پایین را به راحتی تحمل کنند و  دچار افت کیفیت نشوند. بشکه ترافیکی خیابان از قابلیت تعمیر و نگهداری آسان برخوردار هستند و در صورتی که یک بخش از آن دچار مشکل شود میتوان قطعه معیوب را با قطعه نو تعویض نمود. بر روی بشکه های ترافیکی میتوان شبرنگ هایی را به منظور اطلاع رسانی به رانندگان نصب نمود.

این بشکه ها هنگام برخورد کناره‌ی خودرو، به علت زاویه کم لبه های خود به عنوان هدایتگر برگردان عمل می‌کند و موجب کاهش خسارت در تصادفات جاده‌ای می‌شود. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه ‌رو شوند. از دیگر کاربردهای نیوجرسی میتوان به جلوگیری از دور زدن ها و خلاف رانندگان متخلف و جلوگیری از اتفاقات ناگوار و تصادفات، همچنین در بعضی موارد ورود و خروج، هدایت ترافیک و جلوگیری از نور چراغهای روبرو اشاره کرد. نیوجرسی جاده ای برای مسدودسازی معابر یا جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بلوک جداکننده نیوجرسی به عنوان محافظی برای عابران پیاده، محافظی برای کارگران پروژه‌های عمرانی در مقابل اتومبیل‌ها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی و همچنین به عنوان ابزار سیل‌ بند، هدایت مسیر آب رودخانه ها، ابزار جلوگیری از انتشار آتش در جنگل و چند باند کردن جاده ها هم استفاده می شود.سالانه تعداد بسیاری از هموطنانمان در حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند درصد نسبتا بالایی از این تعداد مرگ و میر مربوط به کیفیت خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی می باشد اما تعداد زیادی نیز به علت ایمن نبودن جاده ها و راه ها و همچنین بی کیفیت بودن تجهیزات ترافیکی موجود جان خود را از دست می دهند به عنوان مثال تجهیزات ترافیکی درجه یک  و با کیفیت ، یک تابلو با شبرنگ با بازتابش بالا و استاندارد می تواند راننده را از وجود یک پیچ خطرناک مطلع نموده و باعث حفظ جان راننده و سرنشینان شود . یک بشکه ترافیکی با کیفیت بالا و یا یک نیوجرسی با کیفیت میتواند مانع از سقوط ماشین به ته دره شده و باعث نجات جان هموطنانمان شود.

قیمت بشکه ترافیکی

اگر به دنبال خرید انواع بشکه ترافیکی در انواع مدل ها و انواع متریال متنوع هستید می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت انواع بشکه و نیوجرسی  می توانید با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس برقرار نمایید.

بشکه ترافیکی



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاثیر طراحی ارگونومیک علائم راهنمایی و رانندگی بر کاهش ترافیک و تصادفات

تابلوها و علایم راهنمایی به عنوان بخشی از تجهیزات کنترل ترافیک، نقش مهمی را در ارتقای ایمنی خیابان ها و معابر و کنترل رفتار رانندگان و عابران پیاده برعهده دارند به شرطی که طراحی آنها منطبق با اصول ارگونومی و بر اساس عوامل انسانی انجام شود. خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود.

انسان به عنوان عامل کنترل کننده، مهمترین جزء از سیستم حمل و نقل جاده ای به شمار می رود. او اطلاعات را از محیط(جاده، معابر و راه ها)، وسایل و تجهیزات(وسیله نقلیه، تابلوها و علائم و...) دریافت کرده، اطلاعات دریافت شده را پردازش می کند و سپس عکس العمل لازم را انجام می دهد. بنابراین، توجه به عامل انسانی و در نظر گرفتن محدودیت ها و توانایی های فیزیکی و شناختی او در کنترل سیستم جاده ای از درجه بالایی از اهمیت برخوردار است.

تابلوها و علائم راهنمایی به عنوان بخشی از تجهیزات کنترل ترافیک، نقش مهمی را در ارتقاء ایمنی خیابان ها و معابر و کنترل رفتار رانندگان و عابران پیاده برعهده دارند. تجهیزات مزبور به شرطی می توانند موثر واقع شوند که طراحی آنها منطبق با اصول ارگونومی و بر اساس عوامل انسانی انجام شود. به عبارت دیگری محرک های بصری(نظیر تابلوهای راهنمایی) باید اطلاعات صحیح را به طور مناسب و در زمان مناسب در اختیار راننده قرار دهند به نحوی که فرد راننده فرصت کافی برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، تصمیم گیری و انجام عکس العمل مناسب داشته باشد.

از جمله مهم ترین علائم و نمادهای متعددی که انسان ها در طول زندگی روزانه با آن مواجه می شوند، علائم راهنمایی و رانندگی است که در قالب علامت، تصویر یا نوشته، حامل پیام های مهمی برای رانندگان می باشند. علائم راهنمایی و رانندگی نقش های متعددی را بر عهده دارند که بر این اساس آن ها را می توان به سه دسته کلی طبقه بندی کرد:

1-علائم حکم کننده یا بازدارنده (مانند تابلوی توقف ممنوع، تابلوی توقف)

2-علائم هشدار دهنده (مانند تابلوی خطر، تابلوی محل عبور اطفال)

3-علائم اطلاعاتی-اخباری (تابلوی ایستگاه اتوبوس، تابلوی بیمارستان)

آنچه که در زمینه طراحی تابلوها و علائم اهمیت دارد، به کار بردن اصول استاندارد جهانی در طراحی نمادها و علائم است تا برای همگان قابل فهم باشد. همچنین انتقال پیام مشابه به تمام رانندگان یکی دیگر از مهم ترین اهدافی است که باید در زمینه طراحی علائم راهنمایی تحقق یابد.

در مجموع ذکر این نکته ضروری است که علائم راهنمایی و رانندگی باید طوری طراحی شوند که به خوبی قابل رویت، قابل تشخیص و قابل فهم باشند. همچنین زمان کافی برای عکس العمل ذهنی یا فیزیکی نیز باید وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، میزان اثربخشی یک علامت راهنمایی و رانندگی با معیارهای مزبور (وضوح، خوانایی، تمایز، درک مطلب و زمان عکس العمل) رابطه مستقیم دارد به نحوی که قابل فهم بودن تصاویر در کمترین زمان مبین کارایی بهتر علامت طراحی شده است.

علاوه بر ویژگی های بصری، عوامل دیگری نیز هستند که در میزان درک و فهم افراد از علائم، نقش مهمی را بر عهده دارند. مهم ترین عوامل شناختی شامل میزان آشنا بودن افراد با علائم، میزان عینی بودن علائم، میزان پیچیدگی، معنادار بودن و نزدیکی فاصله معنایی است. آشنا بودن افراد با علائم در قالب تعداد دفعاتی تعریف می شود که با آنها روبرو شده‌اند.

منظور از عینی بودن، نمایش حقیقی تصویر (اشیا، انسان، حیوان و...) و به عبارتی استفاده از تصویر یا نمادی است که به نحو احسن پیام موردنظر را منتقل می کند. در صورتی که این اصل در طراحی در نظر گرفته نشود، علائم حامل پیام های انتزاعی خواهند بود. همچنین از نظر پیچیدگی، پیام های ارسالی باید فقط محتوی موارد اصلی بوده و به سهولت و در کمترین زمان ممکن قابل فهم باشند. علائم باید معنادار باشند. هرچه مفاهیم نماش داده شده به عملکرد مورد انتظار نزدیک تر باشد، فاصله معنایی پیام کوتاه‌تر است.

خرید تابلوی راهنمایی

در مجموع چنین می توان گفت که شکل، رنگ، قابل رویت بودن و اندازه تابلوها و علائم رانندگی از شاخصه هایی است که در طراحی باید بدان توجه شود و تاثیر مستقیم در درک و فهم و همچنین کاهش مدت زمان انجام یک عکس العمل مناسب و متعاقباً عملکرد سریع و مناسب در ترافیک و تصادفات داشته و عامل کاهش تصادفات و همچنین روان سازی ترافیک شود.

تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چه کسانی مجاز به استفاده از چراغ گردان بر روی خودرو هستند؟

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند  و قیمت چراغ گردان پلیس نیز بر همین اساس تعیین می شود. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. روزانه با عبور از معابر و خیابان شهر، شاهد خودروهایی هستیم که مجهز به چراغ گردان هستند. شاید برای خیلی ها سوال پیش بیاید که شرایط استفاده از چراغ گردان چیست؟ متولی صدور مجوز کدام ارگان است؟ حمل و استفاده بدون مجوز چه مجازاتی دارد؟

به استناد بند ۱۰۰ ماده ۱ و ماده ۶۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب ۱۳۸۴، چراغ گردان عبارت است از چراغی با طراحی خاص که نور آن برای جلب توجه به حالت چرخشی یا چشمک زن منعکس می شود و به دو حالت تک یا چند فانوس ثابت یا سیار بکار برده شود و چراغ گردانهای با فن آوری نوین نیز مشمول تعریف فوق می گردند.

چراغ گردان ها دو مدل هستند: چراغ گردان تک فانوس سیار که با یک فانوس که درزمان ماموریت روی سقف وسیله نقلیه نصب و پس از پایان ماموریت از محل نصب آن برداشته می شود و چراغ گردان ثابت که با یک یا چند فانوس که روی سقف وسیله نقلیه به صورت ثابت به نحوی نصب می شود که از عرض وسیله نقلیه بیرون نباشد.

چه کسانی مجاز به استفاده از چراغ گردان هستند؟

 ۱- وسایل نقلیه انتظامی: وسایل نقلیه ای که درانجام ماموریت های نیروی انتظامی اعم از ترافیکی ، انتظامی ،امنیتی و عملیات ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. ۲

- وسایل نقلیه امدادی: وسیله ویژه خدمات پزشکی ، آتش نشانی و امداد اضطراری آب ، برق و گاز که به وسیله راهنمایی و رانندگی تعیین و با مشخصات و علایم ویژه مشخص می شوند.

 ۳- وسایل نقلیه خدماتی ویژه : وسایل نقلیه موتوری که ویژه انجام امور خدماتی مانند نظافت معابر و اماکن عمومی، برفروبی ، خط‌کشی معابر می باشند.

رنگهای مجاز برای استفاده از چراغ گردان وسایل نقلیه انتظامی، امدادی و خدماتی ویژه به شرح ذیل باشد:

الف- وسایل نقلیه انتظامی : قرمز ، آبی یا ترکیبی از قرمز و آبی وسایر رنگها.

ب- وسایل نقلیه امدادی :  قرمز، زرد و یا ترکیبی از قرمز و زرد می باشد.

 ج- خودروهای خدماتی ویژه : رنگ زرد می باشد.

 وسایل نقلیه انتظامی و امدادی هنگامی که برا ی انجام مأموریت در حرکتند در صورت به کاربردن چراغ گردان ویژه اعلام خطر یا آژیر ، تا حدودی که موجب بروز تصادف نشود، مجاز به انجام اعمال زیر می باشند :

 الف – توقف در محل ممنوعه.

 ب – تجاوز از سرعت مجاز و سبقت از سمت راست وسیله نقلیه دیگر .

پ – عبور از طرف چپ راه و همچنین دور زدن در نقاط ممنوعه .

 ت – گذشتن از چراغ قرمز یا رعایت نکردن علایم دیگر ایست ، مشروط به این که از سرعت وسیله نقلیه در این گونه محل ها تا حداقل امکان کاسته شود .

ث – عبور از خطوط ویژه با هماهنگی عوامل پلیس. شرایط و چگونگی صدور مجوز استفاده از چراغ گردان و آژیر

صدور مجوز استفاده از چراغ گردان و آژیر برای کلیه وسایل نقلیه امدادی و خدماتی ویژه وتعیین نوع چراغ و آژیر ( ثابت و سیار و رنگ) و مدت اعتبار آن برعهده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خواهد بود.

وسایل نقلیه ای که در بدو شماره گذاری کاربری آنها با تعاریف این دستور العمل مطابقت دارند مکلفند ضوابط چراغ گردان و آژیر را نیز رعایت نمایند.

درخواست کنندگان استفاده ازچراغ گردان و آژیر برای وسایل نقلیه خدماتی ویژه و امدادی موظف به ارائه مستندات مربوط به ضرورت و نوع ماموریت مورد نظر خود، همراه با اسناد و مدارک وسایل نقلیه و رانندگان مربوط با درخواست بالاترین رده سازمانی خود به راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی می باشند.

صدور مجوز استفاده از چراغ گردان و آژیر برای وسایل امدادی و خدماتی ویژه بر عهده پلیس راهور ناجا خواهد بود. راهنمایی و رانندگی پس از تطبیق درخواست متقاضیان با ضوابط این دستور العمل نسبت به صدور مجوز ، حداکثر ، با اعتبار دو ساله اقدام خواهد نمود. پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند حسب مورد مجوز تردد در خطوط ویژه را برای وسایل نقلیه امدادی صادر نماید. از تاریخ تصویب این دستورالعمل، کلیه وسایل نقلیه امدادی و خدماتی ویژه مکلفند ظرف مدت ۶ ماه وضعیت خود را با شرایط و ضوابط این دستورالعمل تطبیق و نسبت به اخذ مجوز جدید بر اساس این دستورالعمل اقدام نمایند.

پس از پایان مهلت مذکور در این ماده ازتردد وسایل نقلیه امدادی و خدماتی ویژه فاقد مجوز موضوع این دستورالعمل جلوگیری به عمل خواهد آمد و ملزم به برداشتن تجهیزات امدادی منصوبه می باشند.

حمل و استفاده از چراغ گردان بدون مجوز چه مجازاتی دارد؟

بر اساس ماده ۱ آیین نامه اجرایی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، تجهیزات انتظامی شامل تجهیزات و اقلامی که در مأموریت های نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت جامعه و افراد استفاده می شوند از قبیل دستبند، باتوم و چراغ های گردان هشدار دهنده و یا طبق ضوابط برای دفاع شخصی در اختیار افراد قرار می گیرد از قبیل افشانه اشک آور هستند. به موجب ماده ۴ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز مصوب ۱۳۹۰/۶/۷، وارد کردن هر نوع سلاح، مهمات، اقلام و مواد تحت کنترل به کشور، خارج کردن آنها از کشور، ساخت، مونتاژ، نگهداری، حمل، توزیع، تعمیر و هرگونه معامله آنها بدون مجوز مراجع ذی‌صلاح جرم است اما در ماده ۱۲ همین قانون که میزان مجازات حمل و نگه داری، خرید و فروش اقلام یا مواد تحت کنترل را تعیین کرده، مجازات دقیقی برای چراغ گردان مشخص نشده است.

بر اساس نظریه اداره کل حقوقی قوه قضاییه، برای حمل، نگهداری و خرید و فروش دستنبد نظامی، باتوم و چراغ گردون، مجازات خاصی پیش بینی نشده است بنابراین مرتکبان آنها مجازات نخواهند شد اما یک تکلیف قانونی است که با مجوز رسمی از آن استفاده نمایند.

خرید چراغ گردان پلیس

ایمن ترافیک کالا خرید انواع چراغ گردان پلیسی و فلاشر پلیسی را با قیمت مناسب فراهم نموده است. در صورت نیاز به این نوع چراغ ها می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و یا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان امداد،قیمت چراغ گردان امداد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینده چراغ‌های راهنمایی

با روی کار آمدن خودروهای بدون سرنشین، پیشرفت‌ بیشتری در زمینه‌ی علایم و چراغ‌ راهنمایی شکل خواهد گرفت. محققان آزمایشگاه City Lab دانشگاه MIT به‌تازگی یک سناریوی توصیفی در ژورنال PLoS ONE منتشر کرده‌اند که در آن خبری از چراغ‌های راهنمایی نیست؛ چرا که در آینده، تمام خودروها در ارتباط با یکدیگر هستند. از این‌رو برای گذر از یک تقاطع نیازی به توقف خودرو نیست و می‌توان با تنظیم سرعت به‌صورت خودکار و حفظ فاصله‌ی ایمنی از بین دیگر وسایل نقلیه عبور کرد. این سیستم انعطاف‌پذیر است و می‌تواند در مورد عابران و دوچرخه‌سواران هم اعمال شود.

نوآوری جدیدی که در توسعه‌ی چراغ‌های راهنما صورت گرفته، استفاده از هوش مصنوعی است و پروژه‌ای به نام  Surtrac روی این موضوع کار می‌کند. شرکت سازنده ادعا دارد که استفاده از این فناوری در چراغ‌های راهنمایی باعث می‌شود زمان عبور و مرور ۲۵ درصد کاهش پیدا کند؛ ضمن این‌که مصرف گازهای گلخانه‌ای به علت کاهش انتظار در پشت چراغ قرمز ۴۰ درصد کم‌تر خواهد شد. این سیستم می‌تواند منطقه‌ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد و در هر تقاطع تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد.

ارتباط خودروهای آینده با چراغ‌های راهنمایی

شاید رانندگان در آینده نیازی به تلف کردن زمان زیادی پشت چراغ های راهنمایی نخواهد داشت چرا که برخی از خودروسازان طراز اول جهانی در حال توسعه ی تکنولوژی هایی جدید هستند.

کمپانی هایی همچون فولکس واگن، هوندا، فورد و ب ام دبلیو به دنبال توسعه ی تکنولوژی ای هستند که به خودروها اجازه می دهد بی وقفه با چراغ های راهنمایی ارتباط بگیرند تا به این ترتیب روان سازی ترافیک، کاهش آلایندگی ها و بهبود ایمنی محقق گردد.

فولکس واگن در حال کار با زیمنس برای تبدیل این تکنولوژی به واقعیت است. این سیستم از وای فای و برخی حسگرها برای تولید داده هایی که دقیق تر از جی پی اس هستند استفاده می کند. سیستم مورد بحث به رانندگان در پیشگیری از توقف و حرکت غیرضروری کمک کرده و با کاهش ترافیک سنگین باعث کاهش آلایندگی ها خواهد شد.

 

این دو کمپانی به منظور توسعه ی تکنولوژی یاد شده بخشی از جاده در ولفسبورگ را به ۱۰ سیستم چراغ راهنمایی تجهیز کرده اند تا به این ترتیب از داده های به دست آمده استفاده کنند. فولکس می گوید این سیستم قادر خواهد بود در زمان وجود چراغ های سبز به راننده یا خودروی خودران اطلاع دهد.

مدیر سیستم های حمل ونقل ارتباطی زیمنس می گوید: “ب ام و یک شمارش گر دارد که شمارش معکوس ۵ تا ۱ باقی مانده تا چراغ سبز را نشان می دهد. مرسدس هم می گوید اگر راننده سرعت بین ۳۲ تا ۵۲ کیلومتر در ساعت داشته باشد چراغ سبز را خواهد دید.” تکنولوژی فولکس و زیمنس همچنین از حسگرهایی برای تشخیص عابران پیاده و موتورسواران استفاده می کند.

این خودروساز آلمانی از برنامه های خود برای نصب تکنولوژی مورد بحث در محصولات خود از سال ۲۰۱۹ خبر داده است.

از طرف دیگر هوندا هم تکنولوژی خود را با نصب چهار دوبین در هر گوشه ی تقاطع ها معرفی کرده است. اطلاعات جمع آوری شده توسط این دوربین ها به خودروهای مجهز به تکنولوژی های ارتباطی فرستاده می شود.

اما فورد هم در حال توسعه ی تکنولوژی پیشرفته ی ارتباط خودرو به خودرو است که به خودروها اجازه خواهد داد در زمان عبور از تقاطع ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

خرید انواع چراغ راهنمایی

در این مطلب مطالبی راجع به آینده چراغ های راهنمایی در اختیار شما قرار گرفته شد. اما در زمان کنونی برای خرید چراغ راهنمایی چه کنیم.

با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد.

برای مشاهده و خرید انواع چراغ راهنمایی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع لنزهای عینک ایمنی

آشنایی با انواع متفاوت عینک مناسب برای شرایط و موقعیت های خاص میتوانید چشمان خودرا از آسیب دور نگه دارید.

افراد زیادی با توجه به خطرات محیط کارشان از استفاده از تجهیزات ایمنی و عینک محافظ سر باز میزنند.

رعایت نکات ایمنی و ابزار حفاظتی مناسب از ارکان اصلی شروع هر فعالیتی به حساب می آید و شناخت درست از این ابزار کارگران را به سمت استفاده از آنها هدایت میکند در این میان شناخت خطر های کارگاهی و پیامدهای عدم استفاده از تجهیزات ایمنی وظیفه متخصص HSEمی باشد تا ابزار مناسبی را در اختیار کارگران قرار دهد. برای خرید عینک ایمنی مناسب و انتخاب درست لنز عینک ایمنی با ما همراه باشید.

انواع لنز

قبل از اینکه انواع عینک و ابزارهای حفاظتی چشم را توضیح دهیم لازم است انواع لنز را بشناسیم. بعصی از لنز ها شفاف هستن و بعضی دیگر رنگی از جنس های مقاوم با کاربردهای متنوعی در ساخت عینک استفاده میشود.

1- لنز شفاف و بی رنگ

لنز شفاف متداول ترین نوع لنز برای ساخت عینک هستند که از جنس پلی کربنات که مقاومت خوبی دارند ساخته میشودو به صرفه هم هست که در دو نوع uv400 و معمولی عرضه میگردداین لنز ها دید کاربر را کم نکرده و رنگ طبیعی را حفظ میکندبا توجه به ماده بکار رفته در لنز مقاومت آن نیز متفاوت است عموما استفاده از عینک با این لنز برای کارهای عمومی و برای کارهای پاشش و خطر برخود براده با چشم استفاده میشوداین نوع عینک ها در مقابل پرتو لیزر جرقه و ... مناسب نیست.

۲- لنز قطبی

این نوع لنز برای کم کردن آ سیب اشعه های خورشیدی، جلوگیری از کاهش دید در محیط مرطوب و برفی مورد استفاده قرار میگیرد. مصرف کننده لنز قطبی ممکن است در تشخیص رنگهای طبیعی دچار مشکل شود ولی از دقت بالایی بهره مند می باشد. این لنز برای استفاده در محیط با نور بالا و یا در معرض نور شدید خورشید مناسب است، مانع اذیت چشم در دراز مدت می شود و از چشم های حساس به نور مراقبت میکند

3-لنز کهربایی

رنگ لنز قرمز کهربا در عینک های ایمنی،وضوح در دید را کم میکند و برای کار در نور کم مناسب است. کار دراز مدت با مانیتور ، کار در محیط نور آبی از جمله موارد استفاده از این نوع لنز است . این نوع لنز ها به طور کلی مقاومت چندانی در مقابل عوامل فیزیکی ندارند.

4- لنز آبی

از لنزهای آبی در شرایط کاری که غلظت بالایی از بخار سدیم یا نور زرد وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین ،این عینک ها در کارخانه های فرآ وری مواد غذایی  یا صنایع نیمه هادی استفاده میشود و لنز های آبی برای کسانی که مجبور هستن ساعات طولانی با نمایشگر کار کنند اصلا مورد استفاده قرار نمیگیرد .

5- لنز آیینه ای

این لنز برای عینک هایی  که نور های آفتابی و اشعه های خطرناک  میگیرند مناسب است  این لنزها در مکان های مرطوب،ماسه ای و برفی مورد استفاده قرار میگیرد . در هنگام تولید به ضد خش بودن و مقاومت این لنز دقت زیادی میشود.

6-  لنز سبز

عینک با لنز سبز رنگ تاریک ترین عینکی است که برای عدم ورود اشعه مادون قرمز (IR) و تابش الکترومغناطیسی (EMR) بکار می رود.

البته این تشعشعات برای چشم انسان مرئی نیست ، اما ضرر های زیادی برای چشم در بر دارد و از این رو باید افرادی که با دستگاه های که دارای اشعه مادون قرمز زیادی هستن کار میکنند مورد استفاده قرار گیرد.نوع خاصی از این عینک ها در زمان کار با دستگاه های جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع پارچه استفاده شده در لباس کار

لباس کار را می توانیم پوششی تعریف کنیم که به طور معمول شامل دست و پا و تنه می باشد که به منظور محافظت کارکنان طبق شرایط اطرافشان تولید می شود. نخستین استانداردهای پارچه برای این منظور ابتدا در سال 1357 تولید شد و طبق نظر و بررسی های کمیسیون نساجی ایران در آن تجدید نظری صورت گرفت که در نهایت در سال 1371 در حالتی شناخته شده و جزء استاندارد رسمی ایران شد.این تجدید نظر در جلسه 47 کمیته ی ملی استاندارد نساجی تصویب شد.

پارچه ی مطلوب لباس کار همواره دغدغه مشتریان بوده و است.چراکه جنس لباس کار با شرایط محیطی باید همخوانی داشته باشد.در این مقاله سعی داریم شما را پارچه های گوناگونی که در تهیه ی لباس کار به کار می رود آشنا کنیم.با خواندن این مقاله شما قادر خواهید بود لباس کار مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنید.تنوع  جنس های گوناگون و تخصصی بسیار زیاد است که همین عامل باعث می شود مشتریان به هنگام خرید لباس کار دچار سردرگمی شوند. زیرا صنعت نساجی بسیار پیشرفت کرده است و تنوع بسیاری دارد.

پارچه لباس کار تترون

در قدم اول به بررسی پارچه تترون در تولید لباس کار می پردازیم.این پارچه در کیفیت های گوناگونی تولید می شود.تترون در مقایسه با پارچه های دیگر دارای ضخامت کمتری می باشد و عموما برای تولید پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.از پارچه تترون برای روپوش پزشکی و حتی رستورانی نیز استفاده می شود.این کار دارای قیمت پایین تری می باشد.همان گونه که گفته شد پارچه تترون ضخیم نیست و به همین دلیل خنک است اما مقاومت آن کمتر می باشد.بهترین نوع تترون آرو ژاپن است که در بازار موجود است.

پارچه لباس کار ترگال

این پارچه شبیه به پارچه تترون می باشد و تفاوت آن این است که دارای ضخامت بیشتری می باشد.پارچه ی ترگال هم خنک می باشد و ضخامت نسبتا خوبی هم دارد.از این جنس پارچه بیشتر برای این لباس کارها استفاده می شود:روپوش های پزشکی و یا آزمایشگاهی،لباس فرم مدارس،لباس آشپزی و روپوش های کارگاهی…وزن این پارچه چیزی حدود 240 گرم می باشد.از پلی استر و ویسکوز برای تولید الیاف این پارچه ها نیز استفاده شده است.اگر قصد دارید پیراهن مردانه کمی ضخیم تر تولید کنید پیشنهاد می کنیم که از این پارچه استفاده کنید.ضخامت ترگال برای لباس کار در مشاغل ذکر شده مناسب می باشد.

پارچه لباس کار فلامنت کجراه

بافت این پارچه کمی متفاوت است و چون راه بافتش به صورت کج است با نام لباس کار کجراه نیز شناخته می شود.این پارچه هم از پارچه تترون و هم ترگال ضخامت بیشتری دارد در نتیجه مقاومت بالاتری دارد اما استفاده از این مدل لباس کار به نسبت بقیه گرم تر می باشد و خنکی پارچه کاهش می یابد.وزن کجراه حدود 280 گرم است.بیش از 90% لباس کارها در ایران از این پارچه تولید می شوند.اگر برای خرید آن اقدام کنید متوجه خواهید شد که کیفیت های متفاوتی در وزن پارچه و همینطور مقدار پلی استر در بازار موجود است.

پارچه لباس کار کتان

این پارچه تقسیم بندی گوناگونی دارد و در بازار با عنوان های کتان 30،70 و 100 درصد تقسیم بندی می شود.وزن کتان با توجه به پنبه ی به کار رفته متفاوت است و تقریبا بین 480-330 گرم است.لباس کارهایی که از این پارچه برای تولید آنها استفاده می شود دارای ضخامت و وزن بیشتری هستند.هرچه درصد کتان پارچه بیشتر باشد وزن و ضخامت آن بیشتر خواهد بود.افرادی که در معرض جوشکاری،کارهای خشن و فرز کاری هستند توصیه می شود از این جنس برای لباس کار استفاده کنند چون که در برابر حرارت مقاومت بیشتری دارند.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

وسایل حفاظت چشم و صورت

حساس‌ترین عضو بدن چشم است که باید از هرگونه آسیبی مصون بماند، زخم، جراحت چشم به سختی قابل علاج می‌باشد و در صورت وارد شدن جسم خارجی در آن ضربه‌ای شدید به چشم وارد شده و ضایعات عمیقی که احتمالاً کوری را نیز به دنبال دارد، عارض انسان می‌شود. در آماری تعداد جراحات شغلی وخیم چشمی‌در محیطهای شغلی سالیانه ۹۰۰۰۰۰ مورد برآورد می‌شود. از طرف دیگر یافته‌های BLS نشان می‌دهند که ۶۰ درصد افرادی که به صورت شغلی دچار حوادث چشمی ‌می‌شوند در حین حادثه فاقد تجهیزات حفاظت فردی چشمی ‌بوده‌اند جراحات وارده به چشم به دلیل حساسیت عضو آسیب پذیر در اغلب موارد می‌تواند به ناتوانیهایی با درصد بالا انجامیده و خسارت ضایعات جبران ناپذیری را بر کارفرما مصدوم و جامعه تحمیل کند که در این  میان هزینه‌های غیر مستقیم اینگونه صدمات نظیر انزوا گرایی فرد و به طبع آن خانواده او می‌تواند به مشکلات خانوادگی و ناهنجاریهای اجتماعی نیز بیانجامد.

افرادی که در مشاغل زیر قرار دارند نیازمند عینکهای حفاظتی می‌باشند:

ریخته‌گری، جوشکاری، تراشکاری، سنگ سمباده، دستگاههای پنوماتیک، کوبیدن چکش، محلهای پر گرد و غبار و محل‌هایی که گاز، دود و مایعات مضر شیمیایی و نیز اسیدها و قلیاهای سوزاننده وجود دارند.

تجهیزات حفاظت چشمی ‌بایستی حداقل دارای شرایط زیر باشند:

۱- قادر باشند که حفاظت لازم و کافی را در برابر خطرات مورد نظر تأمین کنند.

۲- در شرایط استفاده صحیح، از راحتی قابل قبولی برخوردار باشند.

۳- به خوبی بر روی چشم قرار گرفته و اختلالی در قدرت و میدان دید ایجاد نکنند.

۴- استفاده از آنها تداخلی با کارکرد سایر وسایل حفاظت فردی نظیر گوشیها نداشته باشد.

۵- به حد کافی بادوام باشند و به راحتی قابل تمیز کردن باشند و همچنین قابل ضد عفونی شدن را داشته باشند.

۶- در حالت تمیز و آماده استفاده، نگهداری شوند.

انواع حفاظهای چشم:

۱- عینک‌های ایمنی       ۲- گاگل‌ها (عینکهای فنجانی)          ۳- شیلدهای صورت      ۴- کلاه‌خودها (هلمتها)

البته بعضی از حفاظهای سر نظیر: هودها، اسنودها (Snoods)، شیلدها صورت و هلمتها می‌توانند حفاظت ناحیه چشم را تأمین کنند.

حفاظهای چشمی‌در مدلها و انواع بسیار متنوعی تولید شده که در هر کدام برای متناسب کردن با نوع و شدت خطر، محیط و شرایط مورد استفاده، سایر خطرات موجود و حتی سلیقه‌های کاربران تغییرات خاصی اعمال شده است.

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

حفظ ایمنی با دستکش ایمنی

تمام تکنسین‌ها قبل از شروع دوره کاری خود، باید دوره‌ای برای آمادگی و آموزش ایمنی بگذرانند. گاهی کاری که فرد، قرار است انجام دهد نیاز به استفاده از ابزار حساس دارد و یا محیط کاری شرایط سختی دارد و شخص باید با تجهیزات کامل وارد محیط کاری خود شود که دستکش ایمنی یکی از آنهاست.

حفظ ایمنی از مهم‌ترین اصول برای انجام هر کاری است. استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی کاری بسیار مهم بوده و اولویت بالایی دارد. یکی از قسمت‌های بدن که در معرض آسیب و صدمه‌هایی مانند سوختگی، قطع عضو و صدمه با مواد شیمیایی قرار دارد، دست است. به همین جهت حفظ ایمنی دست‌ها و استفاده از دستکش ایمنی حین کار بسیار اهمیت دارد. استفاده از دستکش ایمنی در حرفه‌هایی مانند آتش‌نشانی، جوشکاری، برشکاری و در کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی بسیار مهم و ضروری است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی موارد زیر بپردازیم:

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنـی مناسب

شما چگونه می توانید بهترین دستکش را انتخاب کنید که مناسب فعالیت کاری خاص شما باشد؟ انتخاب بهترین دستکش فراتر از انتخاب سایز مناسب است و شما باید دستکشی را انتخاب کنید که ایمنی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد. دستکش در صنایع مختلف باید بر اساس مواد یا ابزاری که قرار است با آن ها در تماس باشد و خطر هایی که این ابزار و مواد می توانند به وجود آورند انتخاب شود. البته دستکش ایمنی باید مناسب عملیات مورد نظر شما باشد و سرعت عمل را پایین نیاورد. در واقع دستکش ایده آلی که از شما در برابر مواد شیمیایی و ابزارآلات مختلف و همچنین حرارت بالا محافظت کند، همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر باشد، به طور قطع وجود ندارد. دستکش ها تنها می توانند شدت آسیب را تا حد مناسبی کاهش دهند. اینگونه نیست که شما گمان کنید با داشتن دستکش محافظ می توانید با خیال راحت با ابزار، دستگاه ها و مواد شیمیایی تماس برقرار کنید و آسیبی نبینید.

علائم اختصاری درج شده بر روی دستکش ایمنـی

هنگام خرید دستکش ایمنی آگاهی از علائم اختصاری که بر روی آن درج شده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

EN374: نشان دهنده‌ی تست شیمیایی انجام شده بر روی محصول

EN511: نشان دهنده‌ی تست تحمل محصول در برابر سرما

EN421: نشان دهنده‌ی تست محصول در برابر عوامل میکروبی

E388: نشان دهنده‌ی تست محصول در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی

En407: مقاومت محصول در برابر آتش

En421: مقاومت محصول در برابر رادیو اکتیو

EN388: نشان دهنده‌ی تست دوام در برابر برش

En388: مقاومت محصول در برابر جریان برق

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد.

 در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد

مناسب ترین و بهترین پا پوش هایی که برای محافظت و سلامتی پا ها پیشنهاد می شود کفش های ایمنی می باشند. کفش ایمنی با استفاده از خصوصیت ها و ویژگی هایی طراحی و تولید می شوند که پا ها را از صدمه دیدن در مقابل حوادث و خطراتی که در حین کار کردن ممکن است رخ دهد حفاظت می کنند . پا ها از جمله اعضای اصلی بدن می باشند و سلامتی آن بر عهده خود افراد و یا کار فرمایان شرکت ها و کارخانه ها و هر سازمانی می باشد ، بنابراین خرید کفش ایمنی مناسب در کار های سخت ، اصل مهمی می باشد که باید حتما از آن پیروی کرد .

کفش ایمنی با سر پنجه فولادی که در پنجه آن ها به کار رفته است قادر می باشند از انگشتان پا در برابر انرژی معادل با 200 ژول و نیروی فشردگی حداقل 15 کیلو نیوتن محافظت کنند و از قطع شدن آن ها در مقابل افتادن اشیا سنگین و یا تیز جلو گیری نمایند . کفش ایمنی همچنین خاصیت ضد لغزندگی دارند که از افتادن و لغزیدن افراد جلوگیری می کند .

کفش ایمنی از چرم ها غیر قابل فساد که پوست دباغی شده ی سبک وسنگین می باشد تولید می شوند . زیره کفش ایمنی از جنس هایی همچون pv و pu می باشد که مولکول های بزرگی می باشند که واحد های ساختاری تکرار شونده دارند که به وسیله پیوند های شیمیایی به هم وصل می شوند .

آستر درونی کفش ایمنی پارچه هایی هستند که جنس های متنوعی دارند و قسمتی می باشد که پا ها مستقیما با آن در تماس می باشند . آستر کفش ایمنی باید توانای جذب عرق پا را داشته باشند .

کفش ایمنی علاوه بر این‌که توانایی حفاظت از پاها را باید داشته باشند، باید رنگ‌ها و مدل‌ها و زیبایی آن‌ها نیز به‌گونه‌ای باشد که خریدار یا مصرف‌کننده با میل و رغبت از آن‌ها استفاده کنند و صرفاً جهت مراقبت از پاها نباشد و با بی‌میلی نپوشند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت و خدمات و پشتیبانی و فروش مستقیم کالاها در خدمت شما بزرگواران هستیم. این فروشگاه کفش ایمنی را در انواع گوناگون برای شغل های مختلف ارائه می دهد . علاوه بر تولید و طراحی کفش های ایمنی زیبا و مناسب ، تجهیزات ایمنی دیگری از قبیل لباس های کار که شامل کاپشن شلوار های ایمنی و اورکت مهندسی و رو پوش های بهداشتی و تیشرت و سرهم می باشد نیز با کیفیت بالا تولید می کند که مخصوص کار ها و شغل های متفاوت می باشند و تنوع رنگی زیادی دارند . کفش های ایمنی در این فروشگاه به صورت کفش ایمنی ساق بلند و یا ساق کوتاه ، کفش نسوز یا کفش ایمنی آتش نشانی ، کفش های ایمنی مهندسی و کفش ایمنی عایق برق به فروش می رسد. در صورت نیاز به خرید لباس کار ، کفش کار و انواع تجهیزات ایمنی و ساختمانی از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن فرمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تضمین سلامتی چشم با عینک ایمنی کار

رعایت نکات ایمنی و محافظت از سلامتی خود، در تمام لحظات زندگی ضروری است و بهتر است به آن توجه زیادی شود. حال اگر در یک محیط کاری و شرایط سخت کار می‌کنیم، این محافظت از سلامتی و دقت باید افزایش یابد تا بدون هیچ گونه خطر و آسیبی به خود، کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه لوازم ایمنی، به خصوص عینک ایمنی کار بسیار متنوع همراه با امکانات خیلی زیاد وارد بازار شده که به راحتی می‌توان با کمک آنها از اعضای بدن در برابر مواد شیمیایی، مصالح و سایر خطرات احتمالی جلوگیری کرد. قیمت عینک ایمنی هم برای شما مهم است و میخواهید عینکی مناسب با قیمت مناسب خریداری کنید پس با ماهمراه باشید.

فرم محافظ کار عینک ایمنی

یکی از مزیت های استفاده از عینک کار؛ فِرِم محافظ آن است که از نایلون عالی طراحی و ساخته شده که مانع ورود ذرات گرد و غبار، فلز، چوب و براده آن، مواد شیمیایی، اشعه ماوراءبنفش و سایر مواد مضر و خطرناک به چشم افراد می‌شود. پس فراموش نکنید که با کمک این عینک های ایمنی کار می‌توانید بدون هیچ استرسی به کار خود ادامه دهید.

حال به معرفی چند نوع عینک ایمنی می پردازیم.

انواع عینک ایمنی

  • عینک ایمنی مخصوص جوشکاری
  • عینک ایمنی سنگ زنی و برشکاری
  • عینک ایمنی گاگل
  • عینک ایمنی آزمایشگاهی

ویژگی های عینک جوشکاری

جوشکاری یکی از کارهایی است که بدون استفاده از عینک ایمنی ، به چشم آسیب خیلی زیادی وارد می‌شود و گاهی صدمات جبران ناپذیری برای کارگران به وجود می‌آورد. در جوشکاری علاوه بر محافظت دهان، پوشیدن لباس کار و ماسک، استفاده از عینک ایمنی هم ضروری است که بهتر است به آن توجه ویژه ای شود. البته عینک جوشکاری از دو دسته شفاف و سفید تشکیل شده که ویژگی های آن را به صورت تخصصی در ادامه برای شما بررسی خواهیم کرد.

عینک جوشکاری شفاف

فواید استفاده از عینک جوشکاری شفاف این است که از بدنه پلی کربنات تشکیل شده که به دلیل مقاومت شیمیایی و همین‌طور مکانیکی بالایی که دارد؛ از چشم در برابر ذرات آزار دهنده گرد و غبار و سایر مواد خطرناک محافظت می‌کند. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت عینک جوشکاری شفاف؛ مقاومت خیلی زیاد آن در مقابل اشعه 400uv است.

یک ویژگی جالبِ دیگر!

عینک ایمنی جوشکاری از نوع شفاف قابلیت این را هم دارد که بر روی عینک طبی استفاده شود و به دید بهتر افراد کمک زیادی کند.

عینک جوشکاری سفید

این نوع عینک جوشکاری هم، از یک مواد بی رنگ، اما مقاومت بالا که احتمالا برای شما نامی آشناست؛ پلی کربنات ساخته شده که به درستی می‌تواند از چشم های شما که در حال جوشکاری هستید، محافظت کند. علاوه بر این، این نوع عینک می‌تواند مانع ورود ذرات گرد و غبار، اشعه های خطرناک به چشم شود. این را هم فراموش نکنید که عینک جوشکاری سفید ، بسیار سبک و قابل حمل در هر مکان طراحی و تولید شده است.

ویژگی های عینک سنگ زنی

لنزهای ضد خش و شفاف عینک سنگ زنی برشکاری ، اغلب از پلی کربنات ساخته شده. یکی از دلایلی که این عینک کار را از متمایز کرده، مقاومت حرارتی، سختی و شفافیت این ماده پلیمری است که به همین دلیل در شیشه های عینک های ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد گفته شده، مقاومت حرارتی زیاد عینک برشکاری ، موجب می‌شود تا کاملاً اشعه های خطرناک ماوراء بنفش را جذب کند تا هیچ گونه آسیبی به چشم ها وارد نشود.

راه حلی برای دسته های آسیب پذیر عینک ایمنی کار

بسیار واضح است که یکی از اعضای آسیب پذیر در عینک های ایمنی کار ، دسته های آن هستند که به راحتی در حین کار ممکن است به هر دلیلی شکسته شود. یکی دیگر از دلایلی که استفاده از عینک ایمنی سنگ زنی را ضروری کرده؛ وجود رشته مفتول هایی است که جهت افزایش مقاومت بالا در داخل دسته های عینک قرار داده می‌شود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نکات مهم در هنگام خرید دستکش ایمنـی

برای خرید و انتخاب و استفاده و خرید دستکش ایمنی توجه به ریز نکات موجود می تواند یک انتخاب عالی را رقم زده و میزان وقوع خطر را بکاهد. از جمله این ریز نکات موارد زیر می باشند:

در برابر ضربات مکانیکی مقاوم باشد.

مانعی در برابر کار کردن نباشند.

نسبت به حرارت بالا و کم مقاومت داشته باشند.

جریان برق را از خود عبور ندهند.

ضربه گیر بوده و ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را به حداقل برسانند.

دوام بالایی در برابر مواد شیمیایی و رادیو اکتیو داشته باشد. دستکش هایی که در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم بوده و تجزیه نگردند و خود نیز وارد واکنش شیمیایی نشوند از این قبیل می باشند.

دستکش ایمنی نباید موجب حساسیت شود.

خوش دست و سبک باشد.

به راحتی پوشیده شود و از دست خارج گردد.

تهویه هوا را به خوبی انجام داده و مانع از عرق کردن دست ها شوند.

انعطاف پذیر باشد.

قیمت مناسب و مطلوبی داشته باشد.

ساییده و چروک نشوند.

دستکش مناسب با دست خود انتخاب کنید، سایز دست ها با هم فرق داشته و دستکشی که استفاده می کنید نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ باشد.

برای حمل الوار و مصالح باید از دستکش ایمنی کار، چرم یا برش استفاده نمایید.

قبل از مصرف و پوشیدن دستکش و سالم بودن آن مطمئن شوید.

برای جلوگیری از فاسد شدن و خرابی دستکش پس از شستشو آن را به مواد ضد رطوبت آغشته کنید.

دستکش را بر زمین رها نکنید و از تا کردن آن بپرهیزید.

دستکش نئوپان یک دستکش مناسب برای کار با مواد شیمیایی می باشد.

در صنایع ذوب و ریخته گری دستکشی از جنس پشم شیشه را انتخاب کنید.

دستکش لاستیکی یک عایق مناسب در مواجهه با جریان برق است، در هنگام استفاده از این دستکش از نوع آستر دار آن استفاده کنید تا حساسیت پوستی به وجود نیاید.

دستکش سربی را برای کار با مواد رادیواکتیو انتخاب نمایید.

به منظور جوشکاری و برش کاری می توانید از دستکش ایمنی چرم استفاده کنید.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباس کار کارکنان دارای خصوصیات ذیل بوده و مطابق مقررات ذیل در اختیار کارکنان قرار می گیرند.

معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت میکند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دو تکه) و نوع یکسره و از جنس الیاف طبیعی و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می­شود. بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه،‌ لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های PVC را نام برد. لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا 90% اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می شود.

خصوصیات لباس کار ایمن عبارت است از:

لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.

کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است.

در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است.

 در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

 کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب دار و یا لبه دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند.

 لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد.

 لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد.

 لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

 لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود.

کارکنانی که لباسشان بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده های مناسب بشویند. هیچ یک از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیک شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.

در صورت پارگی، ‌خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض به سرپرست مربوط ارائه شود.

تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود چون ممکن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.

خرید لباس کار با قیمت مناسب و با کیفیت

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد.

تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع تاب سرسره پلاستیکی

انواع تاب سرسره پلاستیکی با توجه به ساختاری که دارند، از جمله ایمن ترین محصولات برای بازی بچه ها به حساب می آیند. این محصولات در ابعاد و شکل های مختلفی تولید شده اند و قابلیت استفاده در منزل، حیاط، ویلا، مهدکودک ها و ... را دارند. این محصول به منظور جلب توجه کودکان و فراهم کردن لحظات شاد و هیجان انگیز برای آنها در طرح های مختلفی ساخته شده است. تاب سرسره سنجاب نمونه ای از این محصولات است که وزن بسیار سبکی داشته و ابعاد آن حدوداً 110×85×170 سانتیمتر است. این تاب سرسره برای استفاده کودکان 1 تا 5 سال مناسب می باشد. استحکام مناسب و مقاومت بالا، باعث شده تا طول عمر این محصول زیاد باشد. در ساخت این تاب سرسره از استانداردهای ایتالیایی پیروی شده است.

نوع دیگر تاب سرسره پلاستیکی، تاب سرسره طرح اسباب بازی است. این محصول نیز با استفاده از پلی اتیلن ساخته و در برابر ضربات و شکستگی مقاوم می باشد. این محصول در برابر تابش مستقیم آفتاب، تغییر رنگ نداده و فرسوده نمی شود. به همین دلیل نیز استفاده از آن در مهد کودک ها و حیاط و ویلاها، امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که ابعاد آن در حدود 200×300×200 است و به همین سبب هم کودکان بالای 2 سال می توانند از آن استفاده کنند.

تاب سرسره کشتی نیز همانند دیگر مدل ها، در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت داشته و مستهلک نمی شود. این محصول به هیچ عنوان گوشه های تیز ندارد و به این صورت ایمنی کودکان حین بازی با آن حفظ می شود. این محصول بسیار شیک بوده و استحکام خوبی دارد. ابعاد آن معادل 200×240×300 بوده و رنگ بندی جذابی دارد. اگر به دنبال تاب سرسره پلاستیکی با طرح خاص هستید، می توانید تاب سرسره اسب را تهیه کنید. این محصول ثبات رنگ داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

تاب سرسره با حلقه بسکتبال نیز یکی از جدیدترین مدل های این تجهیزات بازی است. این محصول پکیج کاملی برای بازی کودکان به حساب می آید. تاب این محصول به صورت بارفیکسی است و سرسره ای مواج به طول 140 سانتیمتر دارد. ابعاد این محصول برابر با 115×163×158 سانتیمتر بوده و از پلی اتیلن ساخته شده است. استفاده از این تاب سرسره پلاستیک برای کودکان 2 تا 6 سال توصیه می گردد.

تاب سرسره کودک تاشو نیز مدل دیگری از تاب سرسره پلاستیکی است. این محصول را می توان تا کرده و به راحتی جابجا نمود. سرسره آن 91 سانتیمتر طول دارد. این محصول چندکاره است و دارای یک تونل کوچک و دو پله تعادلی و حلقه پرتاب توپ می باشد. به این ترتیب می توانید چند کودک را همزمان سرگرم کنید. قیمت آن نیز بسیار مناسب است و برای استفاده کودکان بالای 1.5 سال مناسب می باشد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات بازی و پارکی کودک، انواع این محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع بشکه ی ترافیکی

امروزه استفاده از تجهیزات ترافیکی در جاده ها به دلیل افزایش وسایل نقلیه مورد توجه قرار گرفته است. بشکه ترافیکی یا ایمنی یکی از وسایل ترافیکی است که در اطلاع رسانی و اخطار به رانندگان و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در جاده ها که باعث کاهش سوانح رانندگی و تصادف می شود.

معمولا در حاشیه خیابان، بزرگراه و کارخانه جهت افزایش ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. قرار دادن بشکه ی ترافیکی قبل از گاردریل باعث مهار ضربه و کاهش صدمات بعد از وقوع تصادف می شود. از این محصول برای راهنمایی مسیر در پروژه های عمرانی نیز می توان استفاده نمود.

بشکه ترافیکی در رنگ زرد و به شکل استوانه ای تولید می شود. پلی اتیلن به کار رفته در ساخت آن باعث افزایش دوام و مقاومت بشکه در برابر ضربه و عوامل محیطی می شود. برای پر کردن بشکه ها می توان از شن، ماسه  یا آب استفاده کرد. بر اساس مکان مورد استفاده می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در زمان اتمام کار مواد داخل آن را تخلیه کرد.

بر روی بشکه ایمنی شبرنگ هاشوری زرد و مشکی تعبیه شده که به راحتی توسط رانندگان رویت می شود. بر اساس ابعاد و مکان مورد استفاده بشکه ها را تولید می کنند. بشکه ترافیکی  85سانتیمتری از جنس پلی اتیلن تهیه می شود در کارخانه، انبار، معابر شهری و حتی در پروژه های عمرانی کاربرد دارد. به دلیل دارا بودن شبرنگ در خروجی ها قابل استفاده است.

بشکه ترافیکی  105  سانتی متری از مواد پلی اتیلن ساخته شده با شن و ماسه آن را پر می کنند و در برابر ضربات مقاوم است. در پروژهای عمرانی برای آگاهی رانندگان از محدوده خطر کاربرد دارد. وزن محصول حدود ۷ کیلوگرم می باشد.

بشکه ترافیکی درب دار دارای جنس پلاستیکی و در برابر صدمات ناشی از برخورد ضربه مقاوم است. جهت جداسازی و انسداد جاده مورد استفاده قرار می گیرند. این بشکه ها دارای شبرنگ می باشند.

در بعضی مواقع بعد از اتمام پروژه بشکه ی ترافیکی را به عنوان بشکه دست دوم به فروش می رسانند.  بشکه ترافیکی نارنجی رنگ در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد و معمولا در ایالات متحده رایج است.

کلام آخر

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی در زمینه تولید انواع بشکه ترافیکی نیز فعالیت دارد. در صورت نیاز به هر یک از انواع بشکه ترافیکی می توانید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت خریداری نموده و در محل تحویل بگیرید.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود.  خرید چراغ گردان پلیس  در انواع محتلف کار بسیار حساس است. قبل از خرید چراغ پلیس باید به نیاز خود و نحوه کارکرد هر کدام از محصولات دقت نمایید.

لایتر پلیس

یک مدل دیگر از چراغ‌ پلیسی هستند که صرفاً برای روشن کردن یک فضای نسبتاً بزرگ استفاده می‌شوند. این لایترها ممکن است همراه با سیستم روشنایی و چراغ خودرو باشند یا به صورت مجزا بر روی کاپوت یا قسمت‌های دیگر خودرو نصب شوند. در هر صورت این چراغ‌ها در افزایش قدرت دید پلیس و نیروهای نظامی نقش دارند و باعث می‌شوند که نور خود را از حالت استاندارد خارج کنند. بنابراین بهتر است برای ماشین‌های شخصی استفاده نشوند یا نور آنها با نور استاندارد تعریف شده توسط پلیس تنظیم شوند.

چراغ پلیسی فدرالی

اسم این چراغ‌ها بیشتر به محل استفاده اولیه آن‌ها یعنی کشور آمریکا و نحوه استفاده از نیروهای پلیس به صورت فدرالی برمیگردد. در واقع نسخه اولیه این چراغ‌ها توسط پلیس فدرال آمریکا استفاده شد و امروزه در سرتاسر دنیا به کار گرفته می‌شود. این چراغ‌ها از لامپ ال ای دی به صورت ردیفی از چند لامپ کوچک ساخته می‌شوند که توانایی پرتاب نور منحصر به فردی دارند.

محل نصب این چراغ‌ها معمولاً در پشت شیشه جلو بر روی داشبورد و در پشت شیشه عقب است. همچنین در حالت استاندارد از دو رنگ آبی و قرمز در این چراغ‌ها استفاده می‌شود. چراغ‌ پلیسی فدرالی امروزه با رنگ‌های متنوع و با طرح‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که برای ماشین‌های شخصی نیز قابل استفاده هستند.

فلاشر جلو پنجره

از همان مدل فلاشرهای معرفی شده در ابتدای متن هستند که تنها برای استفاده در جلوی پنجره خودرو طراحی شدند. فلاشر پلیسی جلو پنجره در رنگ‌های متنوعی در بازار یافت می‌شوند که رنگ آبی و قرمز آن در نیروهای پلیس کاربرد دارد. قدرت پرتاب فلاشرها از دیگر چراغ‌ پلیسی بیشتر است و معمولاً نیروهای راهنمایی و رانندگی و همچنین کنترل ترافیک از نور این فلاشرها برای هشدار دادن به خودروها در مسیرهای ترافیکی استفاده می‌کنند.

چراغ پلیسی جلو پنجره

این چراغ قوه‌ها عملکردی همانند فلاشرهای قبلی دارد و دقیقاً در جلوی پنجره خودرو پلیسیا ماشین‌های شخصی نصب می‌شود. دلیل اصلی استفاده از چراغ پلیسی جلو پنجره‌ای این است که بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفته و تأثیر آنها بیشتر است. این چراغ‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که محبوب‌ترین آنها چراغ‌های ال ای دی هستند.

چراغ پلیس برای ماشین

متاسفانه امروزه تبلیغات متعددی در زمینه استفاده از چراغ‌های پلیسی برای ماشین‌های مختلف وجود دارد که اکثر آنها بدون داشتن مجوز قانونی هستند. اصولاً استفاده از این چراغ‌ها در ماشین‌های داخل شهر توجیه خاصی ندارد و حتی در مصارف خارج شهر نیز باید مجوز آن صادر شود.

چراغ پلیسی پراید تنها نمونه‌ای از تبلیغات مختلف برای فروش این چراغ‌ها است که فلاشر پلیسی ماشین مدل دیگری از این چراغ و هاسکی کاربرد آن بسیار بیشتر است. این فلاشرها در قسمت جلویی و بر روی سپر یا حتی در قسمت جلوی شیشه خودرو نصب می‌شوند و نورهای با رنگ‌های مختلف پرتاب می‌کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا به فروش می رساند. با خرید این محصولات می توانید آنها را در محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

آبخوری پارکی از تجهیزاتی است که به طور مداوم مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد. این تجهیزات در معرض مستقیم آسیب های محیطی هستند. به همین دلیل باید از آبخوری بتنی برای این اماکن استفاده کرد. یک آبخوری پارکی همچون سایر اجزای مبلمان شهری باید از ویژگی های ظاهری مطلوبی برخوردار باشد. تا با قرار گرفتن در محیط مورد نظر، تاثیر مثبتی بر زیبایی فضا داشته باشند. طراحان در خلق شکل های پیچیده و متفاوت برای ساخت آبخوری سنگی پارک  محدودیتی ندارند. اما نکته مهم این که طراحی آبخوری باید به شکلی باشد که در حین استفاده از آن، لباس فرد خیس نشود.

با توجه به شرایط ذکر شده، بهتر است هر آبخوری با چند شیر آب در ارتفاع های مختلف ساخته شود. تا در استفاده عموم از این تجهیزات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. ابعاد آبخوری شهری باید متناسب با مکان مورد استفاده ساخته شود. ابعاد آبخوری بتنی هم مشابه با سایر آبخوریها از استانداردهای قوانین مبلمان شهری تبعیت می کند.

خرید آبخوری شهری

با تمام آنچه که در شرح مزایای وجود آبخوری در سطح یک شهر بیان شد، باید بر لزوم نصب این تجهیزات در مناطق مختلف شهر توجه بیشتری داشت. همانطور که پیش از این عنوان شد، هزینه خرید آبخوری شهری و نصب آن در مناطق شهری بسیار کمتر از هزینه های اضافیتامین آب و نوشیدنی های دیگر خواهد بود. از این رو نصب این تجهیزات در سطح شهر اهمیت ویژه ای دارد. مراکز مختلفی در کشور تامین کننده نیاز به تجهیزات مبلمان شهری هستند. از این رو می توان انواع آبخوری شهری در ابعاد، طرح ها و جنس های متفاوتی موجودند.

به نسبت نوع درخواست، قیمت آبخوری پارکی متفاوت خواهد بود. اگر برای خرید آبخوری استاندارد در جستجوی فروشگاه معتبر هستید، ایمن ترافیک کالا با صداقت تمام در خدمت شما خواهد بود. این مرکز با عرضه انواع آبخوری بتنی، فلزی و سنگی در طرح ها و ابعاد متفاوت، تا به امروز نیازهای بسیاری از مناطق شهری را برطرف نموده است.

توجه داشته باشید که موارد مختلفی در قیمت آبخوری شهری تاثیر گذارند. با توجه به محبوبت بالای آبخوری بتنی، این مرکز مدل های بسیار متنوع تری از این کالا را در اختیار مشتریان قرار داده است. از این رو در خرید آبخوری بتنی انتخاب وسیع تری خواهید داشت. با توجه به طرح و ابعاد آبخوری بتنی قیمت آن متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

در مجموع مرکز ایمن ترافیک کالا، بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب پارکینگی

استفاده از آینه محدب پارکینگ در اماکنی که نقاط کور دارند حائز اهمیت است. این مکانها جز موقعیت های پر خطر برای تصادف وسایل نقلیه می باشند. شعاع مناسب برای دید آینه بین هفت تا نه متر می باشد. به همین دلیل باید به قرارگیری آن در محل مناسب توجه داشته باشیم تا بتوانیم تصاویر با وضوح بالا نشان دهد.  جنس آینه محدب پارکینگ از پلی کربنات، استیل و شیشه ساخته می شود.

آینه محدب پارکینگ یا آینه ترافیکی پارکینگ برای ایمن سازی معابر و اماکن و در نقاط کور جهت جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای خودروها نیز استفاده می گردد.

آینه محدب شیشه ای

آینه محدب شیشه ای جز تجهیزات ضروری در ایمنی است که در سایز و قطر مختلف تولید می شود. به دلیل تاثیر پذیری از شرایط جوی موقعیت نصب آن محدود به محیط های شهری و پارکینگ می شود. دارای کیفیت بالایی در انعکاس تصاویر می باشد. در کاهش تصادفات تاثیر بسزایی دارد. آینه محدب شیشه ای به عنوان آینه ی جاده ای و آینه محدب پارکینگی کاربرد دارد. اگر چه استفاده از آن از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است ولی بهتر است در زمان استفاده شرایط مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. موقعیت نصب آن به گونه ای باشد که در زمان تصادف یا برخورد ضربات در معرض آسیب نباشد.

آینه محدب استیل

آینه محدب استیلبه دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط جوی در مکان های مختلفی مانند، مکان های عمومی، کارخانه ها، تقاطع ها، پارکینگ ها، جاده هایی با پیچ های تند مورد استفاده قرار می گیرند. جنس نشکن آن باعث می شود که در زمان برخورد ضربه یا وقوع تصادف دچار آسیب نشود.آینه محدب استیل از ورق استیل یک میل ساخته می شود. از مهم ترین ویژگی آن می توان انعکاس بالای تصاویر و ایجاد یک میدان دید وسیع برای مشاهده ی نقاط کور توسط آن اشاره کرد. به لحاظ ماندگاری بالا مناسب ترین گزینه برای مسیر پرخطر است.

آینه محدب پلی کربنات

در مکانهایی که افراد دید کافی ندارند برای بزرگنمایی اشیا وتصاویر از آینه ی محدب پلی کربنات استفاده می کنند. در پارکینگ طبقاتی، انبار کالا و حتی در قسمت صندوق فروشگاه کاربرد دارد.

آینه ی پلاستیک پلی کربنات در داخل یک فریم پلاستیکی قرار دارد و یک لایه پلاستیکی برای محافظت روی آن قرار می گیرد. به دلیل سطح صیقلی انعکاس تصاویر در آن وضوح بالایی دارد.

آینه پلاستیکی پلی کربنات بر روی پایه ی فلزی نصب می شود. این آینه با زوایای مختلف تنظیم می گردد. آینه پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و در موقعیت های متعدد کاربرد دارد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آینه محدب است. تولیدات این برند توسط نصابان با تجربه نصب شده و در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب نوع آینه می توانید با شماره های تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار خلبانی

در تهیه لباس کار خلبانی از استانداردهای روز دنیا تبعیت می شود تا ایمنی بدن افراد حین کار، تضمین شود. این نوع لباس کار که دارای طراحی یکسره ای می باشد، مانع از ورود آلودگی ها به داخل لباس و آسیب دیدن بدن کاربر می شود. چنانچه برای تهیه لباس کار خلبانی به مراکز فروش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد. آن چه باعث تنوع در قیمت لباس کار خلبانی می شود، تفاوت در مواد به کار رفته در ساخت آن است.

در تهیه لباس کار یکسره خلبانی ممکن است از الیاف طبیعی استفاده شود. اگر درصد این الیاف در لباس بالا باشد، کیفیت لباس افزایش یافته و طول عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب می توان از آن در مشاغل و شرایط مختلف استفاده نمود. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت آن نیز در مقایسه با انواع دیگر نسبتاً بالا باشد. اگر در شرایطی مشغول به کار هستید که نیاز است لباس کار شما دارای ضخامت بالایی باشد، استفاده از این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

در انواع دیگر لباس کار خلبانی، به همراه الیاف طبیعی، درصدی الیاف مصنوعی نیز به کار می رود. استفاده از الیاف مصنوعی یا صنعتی، در ساخت لباس یکسره خلبانی هم بر کیفیت و هم بر قیمت لباس کار خلبانی تاثیر خواهد گذاشت. اما به صورت کلی این نوع لباس ایمنی دارای تراکم بالایی است و به لطف همین مزیت نیز از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر است و کل بدن را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

اگر قصد خرید لباس کار خلبانی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما آماده اند تا با ارائه مشاوره های مفید، شما را در تهیه لباس کار مناسب با نیازتان همراهی کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس ایران خودرویی

یکی از انواع لباس کاپشن و شلوار، لباس کار ایران خودرویی می باشد. این مدل از پارچه های بسیار متنوعی دوخته می شود که مهمترین آنها فلامنت، کتان، پلی استر پنبه ای و ویسکوز می باشد. این لباس بسیار راحت پوشیده می شود؛ چرا که کاپشن آن به صورت زیپ دار و یا دکمه ای طراحی شده است. در زمستان میتوانید زیر آن یک لباس ضخیم بپوشید و در تابستان از یک لباس ساده استفاده کنید. شلوار آن نیز به صورت کمر کش دوخته می شود تا بتوانید بدون فشار به راحتی خم و راست شوید. جیب های این لباس کار در کنار آن قرار می گیرد.

قیمت لباس کار ایران خودرو  به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها جنس پارچه به کار رفته در آن، نحوه دوخت که به صورت تک سوزنه  یا دو سوزنه باشد، تعداد جیب های آن، استفاده از نوار شبرنگ در دوخت آن و دوخت لگو شرکت در آن را می توان نام برد. لباس کار ایرانخودرویی بر خلاف تصور تنها در کمپانی های خودروسازی کاربرد ندارد بلکه این لباس را می تواند در خط تولید دیگر کارخانه ها صنعتی، پتروشیمی، نفت و گاز و ... استفاده نمود. شکیل بودن این لباس آن را به انتخاب همه مهندسان و کارفرمایانی نموده است که کار آنها تنها نظارت است و فعالیت بدنی چندانی ندارند. به صورت کلی اگر در محیط کاری مرتبا خم و راست می شوید این لباس کار برای شما چندان مناسب نیست. خرید لباس ایرانخودرو را به افرادی پیشنهاد می دهیم که فعالیت بدنی در محیط کار ندارند. و به دنبال لباس کاری مقاوم و راحت هستند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، انواع لباس کار ایران خودرویی را در رنگ های مختلف و با کمک انواع مختلف پارچه تولید می نماید. در صورتی نیاز به خرید تیراژ بالا از این نوع لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ایمنی استادکار

مشاغل فراوانی وجود دارند که افراد مشغول به کار در آنها، همواره ناچار به استفاده از مواد شیمیایی، تجهیزات گرمازا، ابزآلات مختلف، اجسام زبر و... هستند. طبیعتا دستان چنین افرادی در معرض خطرات گوناگون قرار می گیرند.  به همین علت انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار تولید و روانه بازار شده است. هر کدام از این دستکش ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و از مواد اولیه متفاوتی در تولید آنها استفاده شده است. به همین دلیل هر فردی باید دستکش کار متناسب با حرفه خود را انتخاب کند. یکی از انواع مختلف این دستکش ها، دستکش کف مواد استاد کار است که کاربرد های فراوانی دارد. به طوری که می توان از آن به عنوان دستکش همه کاره یاد کرد. از دیگر انواع دستکش ایمنی استادکار می توان به دستکش ژله ای استادکار و دستکش ضد برش استادکار اشاره کرد.

قیمت دستکش ایمنی استادکار موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است. این امر تحت تاثیر مواد اولیه ای است که در تولید آنها به کار رفته اند. اما به طور کلی دارای قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند. این دستکش ها معمولا از جنس پنبه و پلی استر مرغوببافته می شوند. این ویژگی موجب می شود امکان گردش هوا در داخل آنها وجود داشته واز عرق کردن دست ها جلوگیری به عمل آید. قسمت کف دست و انگشتان آن ها توسط لایه ای از مواد مختلف چون نیتریل و لاتکس پوشانده می شوند. جنس و ضخامت این لایه متناسب با کاربرد دستکش انتخاب می شود. از دیگر ویژگی های دستکش ایمنی استادکار انعطاف پذیری فوق العاده و سبک و راحت بودن آن است.در ضمن ضد حساسیت بوده و همچنین از تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار است.

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت است. انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار نیز در لیست فروش این فروشگاه اینترنتی قرار گرفته اند. شما می توانید با مراجعه به این سایت، دستکش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی مهندسی

در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی لازم است در مورد ویژگی های آن تحقیقات کاملی انجام داد. در بررسی انجام شده بیشترآسیب های وارده به سر به خاطر عدم پوشیدن کلاه ایمنی می باشد، کارفرمایان باید در این زمینه دقت کافی به خرج دهند. اگر این احتمال وجود دارد که یک شیء در حال سقوط ممکن است به سر کارگر اصابت کند و در جایی که خطرات الکتریکی وجود دارد استفاده از کلاه ایمنی الزامی است.

سایر مشخصات مهم که در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی باید به آن توجه کرد عبارتند ازکلاه ایمنی مهندسی باید دارای استاندارد لازم باشد. نسبت به رطوبت نفوذ ناپذیر، در برابر ضربات مقاوم، عایق الکتریکی بوده و  وزن کمی داشته باشد. فاصله بین تعلیق ساز و پوسته خارجی سه سانتیمتر باشد.کلاه ایمنی از جنس پلی اتیلن تولید می شود. مواد مقاوم به کار رفته در کلاه ایمنی باعث کاهش خطرات ناشی از ضربه  یا سقوط اجسام به سر می شود.

کلاه ایمنی از دو لایه تشکیل شده است در ساخت لایه بیرونی از مواد سبک استفاده می شود. دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه وسایش است. لایه داخلی ازیونولیت ساخته می شود قابلیت تهویه هوا و مانع از انتقال ضربه می شود. از پارچه ی ضد آلرژی برای روکش یونولیت استفاده می کنندهمچنین کلاه حتما باید دارای بند مخصوص باشد که آن را بر روی سر ثابت نگه دارد.

ایمن ترافیک کالا کلاه مهندسی را در رنگبندی متنوع تولید می نماید. رنگ کلاه معرف شغل افراد می باشد البته انتخاب رنگ اجباری نیست. این برند با استفاده از مواد مرغوب وطراحی متنوع اقدام به ساخت کلاه ایمنی مهندسی نموده است.ایمن ترافیک کالا یکی از فروشگاههای معتبر در زمینه تجهیزات ایمنی است. در صورت تمایل می توانید بهترین انواع کلاه ایمنی را از این فروشگاه خریداری نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی , قیمت کلاه کار مهندسی , خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

قیمت عینک ایمنی

قیمت عینک ایمنی بسته به مواد استفاده شده در تولید آن و قابلیت هینک تعیین می شود. عینک هایی که به عنوان عینک ایمنی در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند از قابلیت جذب اشعه هم برخوردار باشند. در واقع عینک ایمنی آفتابی با قابلیت های مختلف ضدخش، ضد بخار و نفوذ ناپذیری بکه دارند، می توانند تمامی پرتوهای مضر uv را جذب کنند. این عینک ها که غالبا با لنزهای رنگی شناخته می شوند، جاذب صد درصدی تشعشعات UV 400 هستند. مطابق با استاندارد DIN EN 166 تمامی عینک های ایمنی در صورت نیاز باید مجهز به فیلتر موثر جهت جذب اشعه های مضر شوند. عینک ایمنی آفتابیuvex از برندهای معروف تولید کننده عینک ایمنی آفتابی است.

عینک ایمنی طبی برای افرادی که در استفاده از عینک ایمنی محدودیت دارند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. افرادی که معمولا از عینک طبی استفاده می کنند، ممکن است در استفاده از عینک ایمنی دچار مشکل و تاری دید شوند. از این رو تولید کنندگان با درنظر گرفتن این مسئله، اقدام به تولید عینک ایمنی طبی نموده اند. عینک ایمنی طبی همچون سایر عینک های ایمنی می تواند از قابلیت های مختلف ضد خش، ضد بخار، محافظ شیمیایی و ... برخوردار باشد. این نوع عینک ها مطابق با درجه ضعف بینایی فرد تنظیم می شوند. عینک ایمنی طبی از لنز پلی کربناتی ساخته می شود و برای ایجاد انعطاف پذیری، بدنه را از PVC تهیه می کنند. وزن پایین برای انواع عینک ایمنی و به ویژه عینک ایمنی طبی بسیار حائز اهمیت است. از این رو پلی کربنات بهترین گزینه برای ساخت چنین تجهیزاتی خواهد بود. انتخاب و خرید عینک ایمنی باید از میان برندهای معروف و با کیفیت انجام شود.

محافظت از عینک ایمنی

این تجهیزات با توجه به اهمیتی که در حفظ سلامت فردی دارند، باید به طور مداوم مورد بررسی قرار گیرند. بهتر است از عینک هایی که دچار ضربه و ترک شده اند، مجددا استفاده نشود. به ویژه در محیط های آزمایشگاهی احتمال نفوذ ذرات خطرناک از لابلای ترک ها وجود دارد. پس از استفاده از عینک ایمنی حتما آن را ضد عفونی کرده و در جای تمیز قرار دهید. چرا که عدم راعیت اصول بهداشتی سبب ایجاد عفونت های چشمی می شود. عینک ها لوازم شخصی هستند و استفاده عمومی از آنها پیشنهاد نمی شود. سعی کنید از شویندهای مخرب برای پاکسازی سطح لنز استفاده نکنید. معمولا الکل اتانول برای پاکسازی عینک ایمنی پیشنهاد می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا با عرضه انواع گسترده ای از برندهای داخلی و خارجی، محدوده انتخاب شما را وسیع تر نموده است. عینک ایمنیcanasafe، عینک ایمنی پارکسون، عینک ایمنی مدل geniusو عینک ایمنیnorth از معروف ترین مدل های عینک ایمنی در بازار هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مشخصات فنی مخروط ترافیکی

هر کدام از تجهیزات ترافیکی دارای مشخصات ظاهری و فنی شاخصی می باشند، که به وسیله آنها می توان نسبت به خریدیا سفارش آن اقدام نمود. خرید مخروط ترافیکی بر حسب نوع کاربرد و نیاز مشتریانانجام می شود. مهم ترین مشخصات فنی مخروط های ترافیکی موارد مهم زیر می باشد:

جنس مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی می توانند از لاستیک، پلیمر پی وی سی، پلیمر پلی اورتان، پلاستیک و ... ساخته شوند و به همین منظور خاصیت آنتی استاتیک، آنتیuv و آنتی اکسیدانی بالایی داشته و به آسانی خراب نمی گردند.

ارتفاع کله قندی

ترافیکی کله قندی ها با ارتفاع 45، 55، 75 و 100 سانتی متر ساخته شده و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ مخروط

معمولا از طیف رنگی قرمز و نارنجی برای مخروط های ترافیکی استفاده می شوند. استفاده از خاصیت شبرنگ موجب می گردد تا راننده خودرو بتواند در هنگام تاریکی از وجود علائم هشدار دهنده آگاه گردد. متداول ترین نوع شبرنگ ها در ساخت مخروط های ترافیکی مواردی همچون شبرنگ پارچه ای، شبرنگ چینی، شبرنگ کره ای و شبرنگ لانه زنبوری می باشند.

ساخت مجسمه شهری با مخروط ایمنی

I)cone) مجسمه ای است که جهت استفاده در فضای شهری و محیط باز، توسط شرکت LIKEartichets با استفاده از ۵۰۰ مخروط ایمنی پلاستیکی و نارنجی رنگ ساخته شده است. این مجسمه شهری در سیتی پارک شهر پارادس پرتقال قرار دارد و در طول شب توسط لامپ هایLED نورپردازی می شود.

I)cone) بی شک مجسمه ای خیره کننده و اثری مفهومی و جذاب است. هنرمند توانسته با استفاده ی غیر معمول از تجهیزات ترافیکی و اتصال تعداد زیادی مخروط ایمنی اثری زیبا و ماندگار خلق کند. مشاهده ی این مجسمه در فضای پارک، شهروندان و گردشگران را غافلگیر کرده و آن ها را به تجربه طراحی های جدید فضاهای عمومی، دعوت و ترغیب می نماید.

چیدمان هنری با استفاده از مخروط ایمنی

سازندگان این اثر از پلاستیک به عنوان ماده اصلی برای ساخت این مخروط های ترافیکی استفاده کرده اند، زیرا پلاستیک در برابر عوامل طبیعی و محیطی سخت و مقاوم بوده و توانایی ساخت کارهایی از این دست را دارد. این چیدمان هنری مفهوم و کاربرد اصلی و رایج شیء را، که همان مخروط ایمنی است، عوض کرده و به چالش کشیده است. همین امر باعث شده بیننده با دیدن این اثر به تفکر، واکنش و تعامل وا داشته شود. این اثر با استفاده از صدها مخروط ایمنی و با بهره گیری از مشخصه های فرم و رنگ آن ها، ساختاری تکرار شونده (مدولار) را پدید آورده است. این مجسمه شهری نارنجی رنگ با جلب توجه میان سبزی و طراوت پارک، شهروندان را تشویق به نزدیک تر شدن به هنر و تعامل با آن می نماید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با تولید انواع کله قندی سعی دارد نیاز ایران را به واردات این محصول برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استانداردهای تولید استوانه ترافیکی

استاندارد جهانی تعیین شده برای ابعاد استوانه ترافیکی ایمنی طول 1.15 متر و شعاع 5 سانتی متر می­باشد. البته ممکن است ابعاد استوانه ترافیکی در مناطق مختلف بسته به نوع قوانین ترافیکی متفاوت باشد. برای خرید استوانه ایمنی باید مورد استفاده را بررسی نموده و بهترین انتخاب را انجام دهید. با توجه به نوع کاربری این المان، میبایستی از مواد با استحکام بالا در ساخت آن استفاده شود. معمولا استوانه ایمنی را از لاستیک و یا ترکیباتPVC می­سازند. این ترکیبات انعطاف پذیری و مقاومت به ضربه بالایی را برای این استوانه فراهم میکند.

ابعاد استاندارد استوانه های ترافیکی

استوانه ترافیکیA3 : این استوانه که بیشتر با نام استوانه ایمنی شناخته می­شود، راهکاری برای اعمال محدودیت­ های جاده ای و کنترل سرعت خواهد بود. نوارهای شب نمای موجود بر روی این استوانه به خوبی برای رانندگان قابل روئیت خواهد بود. در مواردی دیگر می­توان با نصب این علائم حاشیه جاده­های پر تردد، از پارک وسایل نقلیه سنگین جلوگیری نمود. این استوانه ایمنی دارای شبرنگ استاندارد گلاس بیددار، محافظ نور خورشید(anti UV) ، ضد زنگ(antioxidant) و آنتی استاتیک(antistatic) است.

استوانه ترافیکیA8 : استوانه ایمنی فنری با نام تخصصی استوانه A8 شناخته میشود. این استوانه مجهز به یک پایه فنری است که انعطاف پذیری در جهات مختلف را ایجاد نموده است. با توجه به طراحی جالب توجه این قطعه در برخوردها و تصادفات شدید، کمترین آسیب را پذیرا خواهد بود. به دلیل دوام بالای این استوانه، معمولا از آن برای نشان دادن هندسه جاده ­هاو بزرگراه هااستفادهمیشود.

استوانه ترافیکیA4 : استوانه ترافیکیA4 مدل دیگری از استوانه ایمنی است که به سبب کیفیت بالای ساخت در برابر انواع آسیبهای فیزیکی و شرایط جوی مقاومت بالایی دارد. این استوانه را برای هدایت خودروها در مسیرهای پر تردد و پرترافیک به صورت ثابت در اطراف جاده نصب میکنند.

نحوه نصب استوانه ترافیکی

نواع استوانه ترافیکی استحکام بالایی در برابر انواع ضربات و آسیب­های فیزیکی دارند. برای دریافت عملکرد مناسب از این المانهاباید در نحوه نصب آن­ها­دقتکافی را به کار برد. اگر قادر به نصب استوانه ترافیکی نیستید، این کار را به یک فرد ماهر بسپارید. اگرچه نحوه نصب استوانه ترافیکی چندان پیچیده نیست و با چند آموزش ساده می­توانید در نصب آن کاملا حرفه ای شوید.

در برخی موارد نیازی به نصب استوانه ایمنی به صورت ثابت نیست. در این شرایط برای نصب موقت استوانه ترافیکی از چسب مخصوص استفاده می­شود. اما نصب استوانه ایمنی به صورت دائمی نیاز به پیچ، مهره و مته دارد. نحوه نصب استوانه ترافیکی به این صورت است که به کمک مته در نقاط مشخص شده حفره ایجادمی­کنند و سپس با استفاده از پیچ و مهره استوانه را در محل مورد نظر نصب می­کنند. محل نصب استوانه ایمنی تاثیر مهمی در هدایت ترافیک خواهد داشت. از این رو ابتدا محل نصب و میزان تراکم این عناصر را تعیین و علامت گذاری کنید. سپس اقدام به نصب ثابت و یا موقتی آنهاکنید. نصب استوانه ایمنی به وسیله 4 تا 6 پیچ در اطراف پایه استوانه انجام میشود. روش دیگری که برای نصب پیشهاد می­شود، جوشکاری است. این روش برای نصب دائم انواع استوانه ترافیکی فلزی و استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی نصب و گارانتی آن را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورت تمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , دستکش ضدبرش استادکار،قیمت دستکش استادکار،خرید دستکش ضدبرش،قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه ی لباس کار

شاید بتوان گفت قدمت لباس کار به دورانی باز می گردد که صاحبان صنعت و حرفه های مختلف دریافتند که برای انجام بهتر کارها و محافظت از خود بهتر است لباس مختص همان کار و شغل خود را پیش از شروع کار به تن کنند. از آن زمان طراحی و تولید لباس هایی که مناسب مشاغل و حرفه های مختلف باشد آغاز شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی ها و جنس لباس های کار تولید شده بهتر شده و لباس های راحت تر، مقاوم تر و ایمن تر بیشتری تولید و به بازار عرضه شد. امروزه پوشیدن لباس کار یکی از الزامات کار به شمار می آید و خرید لباس کار برای همه مشاغل الزامی شده است. در صورتی که تمایل دارید یکی از بهترین انواع لباس کار را به صورت اینترنتی سفارش دهید می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

اهمیت لباس کار

اهمیت لباس کار به خاطر کارکرد چند گانه ی آن است که باعث شده است این نوع از لباس در کنار تجهیزات و ابزار تمام پیشه وران و صاحبان صنایع مختلف به چشم بخورد. همین امر فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا را بر آن داشت که بهترین و پرکاربردترین انواع لباس کار را عرضه نماید. از جمله مزیت ها و کارکردهای لباس کار عبارتند از:

  • حفاظت از بدن و تامین ایمنی و سلامت فرد

اولین و مهم ترین کارکرد لباس کار تامین ایمنی و تضمین سلامت است. به جرات می توان گفت که هیچ شغلی نیست که عاری از خطر و تهدید باشد. جوشکاری، کارگری، مهندسی، مکانیکی و غیره همه به نوبه ی خود کارهای سخت و دارای ریسک محسوب می شوند. پوشیدن لباس کار عایق حرارتی  برای یک جوشکار او را در برابر جرقه های آتش محافظت می کند. لباس کار ضد آب کارگر شاغل در بخش تاسیسات آبی و نفتی را در برابر نشت مایعات و خطرات ناشی از آن محافظت می کند. لباس آتش نشانی جان آتشنشان را در میان شعله های آتش حفظ می کند و موارد بیشمار دیگری که اهمیت تهیه و پوشیدن لباس کار را به ما گوشزد می کند.

  • حفاظت از لباس های شخصی فرد

شاید به نظر کم اهمیت به نظر برسد اما محافظت از لباس های شخصی نیز یکی دیگر از کارکردهای لباس کار است. تصور کنید که یک مکانیک بدون پوشیدن لباس کار هر روز به سر کار رفته و به کار تعمیرات مشغول شود. شستشوی هر روزه ی لباس های کثیف و روغنی این مکانیک باعث از بین رفتن و کهنه شدن لباس های شخصی او خواهد شد. و چه بسا درآمد او کفاف خرید لباس های جدید را برای او ندهد. پس می توان نتیجه گرفت که پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ ایمنی می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

  • حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک مشاغل در محیط کار

این مورد نیز کارکرد دیگر لباس کار در مراکزی مانند بیمارستان ها و کارخانجات است. از روی نوع طراحی و رنگ لباس کار می توان کارگر و مهندس یک کارخانه و یا دکتر و بهیار یک بیمارستان را از هم تشخیص داد و این خود مزیت بزرگی برای پرسنل ومراجعان به حساب می آید.

خرید لباس کار

امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسر است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی ها و قیمت لباس کار هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه ایمن ترافیک انواع لباس ار به فروش می رسد.

 

 



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی که قرار است اینبار در این مقاله درباره انواع آن بگوییم، شبرنگ ترافیکی است. شبرنگ های ترافیکی بر اساس جنس و نوع کاربردشان دارای تفاوت هایی هستند. هر کدام از انواع شبرنگ های ترافیکی برای نوع کاری استفاده می شوند. بسیاری از افراد اهمیت تجهیزات ایمنی را در رعایت نکات ایمنی و افزایش امنیت جاده و خیابان ها درک نمی کنند. اما باید بدانید که استفاده درست و بجا از تجهیزات ترافیکی از جمله شبرنگ ترافیکی می تواند تاثیر بسیاری بر روی افزایش دید رانندگان و کاهش تصادفات بگذارد.

در بخش های بعد به بررسی هر کدام از انواع شبرنگ ترافیکی می پردازیم.

 



:: برچسب‌ها: شبرنگ ترافیکی , شبرنگ , خرید شبرنگ , فروش شبرنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

در بسیاری از مواقع ماشین ها بهتر از نیرو های انسانی کار می کنند و دقت بالا تری نیز دارند به همین دلیل است که دستگاه خط کشی خیابان که در دسته تجهیزات ترافیکی جای می گیرند به جای بسیاری از نیرو های انسانی بدون خستگی و بدون وقفه می توانند کار خط کشی و طراحی خیابان ها را انجام بدهند.

در این مقاله به بررسی نحوه کار دستگاه خط کشی خیابان ها پرداخته ایم.



:: برچسب‌ها: دستگاه خط کشی خیابان ها، دستگاه خط کشی، دستگاه رنگ آمیزی خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

امروزه در بسیاری از شهرها می توان مجسمه و المان شهری دید که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی در سطح شهر دارد به این ترتیب می توان گفت المان های شهری می توانند دارای اهمیت بالایی باشند و بر روی ذهن بسیاری از افراد می توانند ماندگار شوند البته که زیبایی مجسمه و المان شهری هم مهم محسوب می شود. 

در این مقاله سعی شده است تا شما را با المان های شهری، مجسمه های شهری، انواع المان نوروزی و تفاوت بین مجسمه و المان شهری آشنا کند.

 



:: برچسب‌ها: مجسمه شهری , المان شهری , مجسمه و المان های شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

هر محیط و مشاغلی دارای خطرات و سختی های مربوط به همان شغل می باشد بر همین اساس استفاده از تجهیزات ترافیکی مربوط به آن شغل می تواند بسیار مفید بوده باشد. در همین راستا برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط کار و همینطور افزایش ایمنی هر کدام از کارمندان و کارگران در هر پروژه ی کاری می بایست به نکات ایمنی مربوط با آن کار توجه کافی را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که به بررسی نکات و مفاهیم مربوط به کلاه ایمنی بپردازیم.

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

شما در باره  روش مجهز کردن  جعبه کمک های اولیه چه می دانید؟ آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که به آن نیاز داشته باشید و در دسترس شما نباشد؟ چقدر به همراه داشتن جعبه ی کمک های اولیه اهمیت می دهید؟

شاید برای شما عجیب باشد اما فقط با مطالعه این مقاله می توانید به تمام سوالات بالا پاسخ بدهید. در این مقاله سعی شده انواع جعبه کمک های اولیه و نحوه ی مجهز کردن آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 



:: برچسب‌ها: جعبه کمک های اولیه، جعبه امداد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

 کلاه ایمنی، یکی از تجهیزات مهم ایمنی به شمار می آید که در آغاز هر پروژه مورد استفاده قرار می گیرد. اما در مورد کلاه ایمنی باید به نکاتی توجه کنید و نکاتی را مورد ارزیابی قرار بدهید تا بتوانید کلاه مورد کاربرد و مناسب خود را تهیه کنید، با مطالعه ی این مقاله می توانید به تمام آن نکات و اطلاعاتی که درباره ی کلاه ایمنی و رنگ ها و مفاهیم آن ها پی ببرید. انتخاب کردن کلاه ایمنی مناسب می تواند به خودی خود یک پروسه به شمار بیاید اما اگر آگاهی های لازم را در این مورد داشته باشد این پروسه می تواند آسان تر شود. یکی از مواردی که ذهن کارفرمایان را به خود مشغول می کند براورد تعداد کلاه ایمنی برای کارگران و مهندسان هر پروژه است. رعایت نکات ایمنی برای هر پروژه بسیار مهم به شمار می آید، این نکات به ظاهر پیش پا افتاده نکاتی هستند که در آغاز هر پروژه برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط کار مورد بررسی قرار می گیرد. کلاه ایمنی را می توان بر اساس نوع کاربرد و نوع مشاغل به چند دسته تقسیم بندی کرد، به عنوان مثال: کلاه ایمنی مهندسی، کلاه ایمنی صنعتی و ... که هر کدام از این دسته ها دارای تجهیزات متفاوتی هستند این در حالیست که قیمت کلاه ایمنی مهندسی با ساختمانی براساس نوع کاربرد و تجهیزات بکار رفته در آن ها می تواند متفاوت باشد. در این مقاله به بررسی مفاهیم مربوط به کلاه ایمنی می پردازیم.

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , کلاه ایمنی مهندسی , کلاه ایمنی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

یکی از تجهیزات پلیس و به طور کلی تر تجهیزات نظامی باتوم می باشد، در این مقاله سعی کردیم که نحوه ی خريد باتوم  را مورد بررسی قرار بدهیم. باتوم نیز مانند هر کدام از تجهیزات تخصصی مشاغل دیگر برای خریداری احتیاج به اطلاعات و بررسی نکات مهمی دارد. برای مثال باتوم های تلسکوپی علاوه بر کاربرد نظامی برای کاربرد در سفر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و یا باتوم تونفا که آن را با نام هایی دیگر مثل تویفا یا تونگ فا نیز می شناسند، اینها بخشی از انواع باتوم هستند که فروشگاه ایمن ترافیک کالا پیشرو در این امر سعی دارد علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و ارزان شما را در خرید باتوم هایی با کیفیت بهتر نیز یاری کند.

منابعي از لينک ها و سايته ها: باتوم پليس انواع باتوم خريد باتوم خريد باتوم پليسي



:: برچسب‌ها: باتوم , خرید باتوم , روش خرید باتوم , باتوم نظامی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد