نیمکت مدرسه یک نفره
نوشته شده توسط : malih

نیمکت دبستان

نیمکت های مدرسه ای از انواع مختلف ای می باشند ؛ من جمله : نیمکت پیش دبستانی ، نیمکت دبستانی و  نیمکت دبیرستانی و ... که بر اساس مقاطع تحصیلی تقسیم بندی می شوند . دلیل این تقسیم بندی این می باشد که یک نیمکت استاندارد متناسب با طراحی ارگونومیک داشته باشیم تا به دانش آموزان از نظر ستون فقرات و اسکلتی آسیبی وارد نشود . از این رو شرکت ایمن ترافیک کالا با همکاری چند نمونه از تولید کنندگان نیمکت مدرسه ای که این الگو را رعایت نموده اند همکاری می کند .

نیمکت مدرسه ای و دبستانی و... دارای انواع متنوعی می باشد که به دسته های نیمکت مدرسه تک نفره ، نیمکت مدرسه دو نفره و نیمکت مدرسه سه نفره تقسیم می شوند . برای تجهیز کردن لوازم مدارس شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن فضا و تعداد دانش آموزان و... نوع نیمکت مدارس خود را انتخاب کرده و با قیمت مناسب نیمکت مدرسه را خریداری نمایید .

 

خصوصیات نیمکت مدرسه

دانش آموزان سرمایه های یک کشور محسوب می شوند و باید به آنها اهمیت ویژه ای داد .بنابراین استاندارد بودن نیمکت مدرسه یکی از این عوامل می باشد .  یک میز مناسب باید در حدی ارتفاع داشته باشد که آرنج  دانش آموز با زاویه 90 درجه از شانه تا آرنج روی آن قرار بگیرد و اگر ارتفاع آن بیشتر یا کمتر باشد موجب آسیب به اعصاب آرنج و گردن دانش آموز می شود زیرا دانش آموزان ساعت های طولانی را در محیط مدرسه می گذارنند.

در ساخت نیمکت چوبی مدرسه ابتدایی و دیگر مقاطع تحصیلی از چوب ام دی اف مرغوب استفاده شده است و دارای تنوع رنگی در بخش فلزات و چوب آن می باشد که بنا به درخواست مشتری انجام می پذیرد .

تجهیزات مدارس کشور از جمله نیمکت مدرسه باید به گونه ای باشد که با سنین مختلف دانش آموزان مطابقت کرده تا دیگر با مشکلات بدنی آنها مواجه نشویم .

 

منبع : https://www.tradeindia.com




:: برچسب‌ها: نیمکت مدرسه یک نفره , فروش نیمکت مدارس غیرانتفاعی , نیمکت مدرسه ابتدایی , نیمکت دبستان , نیمکت تک نفره مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: